• Mijn geschiedenis leraar ;
    hij speelt spelletjes onder de les
    heeft een aquarium met nepvissen in het lokaal staan
    en
    hij stopt in het SO van vandaag de vraag : 'Wat is Plopsaland?'

    hebben jullie ook rare lerarewn ? ;3


    We can only learn to love by loving.

    Joaa. Ik had ook een gekke geschiedenis leraar. Die gewoon met mijn vriendin's koptelefoon naar haar muziek ging luisteren, en rare dansjes deed, en zijn kat meenam naar school(cat)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Whahahah -jaloers-
    Mijn leraren zijn gewoon zo dom als het achtereind van een koe, of zo slim als einstein -.-


    Your make-up is terrible

    --

    [ bericht aangepast op 23 aug 2017 - 19:22 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn geschiedenisleraar die trok een keer zijn Vans ((H)_(H)) uit onder de les. En mijn Duits leraar die is vérslaafd aan Voetbal. En hij geilt op zijn Verzorgde Boekje :L


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hád ik maar zo'n leraren.
    Omg, dat lijkt me echt geweldig :9~

    Uncommon schreef:
    Hád ik maar zo'n leraren.
    Omg, dat lijkt me echt geweldig :9~

    hij is echt raar hoor ;x

    hij heeft die nep vissen namen gegeven :
    Dood,verderf, iets wat Verdriet betekend met een moeilijkere naam en



    -TROMGEROFFEL-


    ANS ;x


    We can only learn to love by loving.

    WEETJE WAT MIJN LERAAR DOET? (lol)

    Hij geeft biologie en soms gaat hij midden in de les knorren als een varken en dan doet hij alsof hij een kip is enzo en dat doet hij dan 5. minuten lang :') en hij is er goed in hoor en dan zegt hij heel droog 'Ik woonde vroeger op een boerderij' en dan gaat hij door met de les. :9~

    Ik wou dat hij echt bestond ):


    All was well.

    omg, haha :']

    Ja, mijn Engels lerares o.o serieus, ze doet alsof we 5 zijn, alleen dan op een grappige manier. Mij noemt ze steeds Astridje x; en een paar andere ook met verkleinwoorden enzo.


    Destroy what destroys you.

    whaha ik ken het. Mijn wiskunde lerares eet soms lolly's tijdens de les, en vind een digitaalschoolbord helemaal geweldig omdat er spelletjes opstaan en ze draagt Pipokleren-volgens een jongen uit mn klas- xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Ja, van Godsdienst. Zijn vragen op toetsen zijn allemaal meningsvragen. ><


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ja, die van gitaar & godsdienst. Echt, als we bij Godsdienst bezig zijn over pakweg de Islam of oz, dan begint hij ineens over de puberteit? ._. Maar hij's wel chill, want mijn zus had 'm ook een paar jaar geleden en hij zei over mij; Ja, ik denk dat jij zelfverzekerder bent dan je zus, je ziet er zo 'sterker' uit, beter in je vel en zo. Ik had zoiets van: YEAAH :Y) en mijn gitaar dingens daar die ís gewoon raar dat het grappig is :'D

    OH en ik had in het derde leerjaar een leerkracht - de enige die we toen hadden :'D- en als niemand het zag pakte hij zo altijd een klein spiegeltje en een kammetje uti zijn zak en dan begon het altijd zijn haar te kammen :'D

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 17:17 ]

    Ja, van biologie. Wij hebben zo'n activ bord, en daarmee kan je met zo'n speciale pen opschrijven etc. Toen ging hij de tekst die op het bord stond rond draaien en er een planeet bij tekenen en zeggen; 'Joepie, er passeert een planeet langs de plantjes.' De tekst ging namelijk over fotosysnthesis. (of zo)
    Ach ja, ik heb wel gelachen. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nicol schreef:
    (...)
    hij is echt raar hoor ;x

    hij heeft die nep vissen namen gegeven :
    Dood,verderf, iets wat Verdriet betekend met een moeilijkere naam en



    -TROMGEROFFEL-


    ANS ;x

    Die Ans doet het hem (lol)
    Wij hadden vroeger in de klas zo'n plankton etertjes als vissen. En ze heetten Black & Dekker ;D
    En trouwens, had je de vraag over plopsaland goed?
    (nerd)

    Hahaaaaa. Zo'n leerkracht wil ik ook :')


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn leraar noemde mij een genie omdat ik wist hoe ik een computer moest aan zetten en ehhm mijn leraar gebruikt voor alle leerlingen koosnaampjes o.O