• En het is weer aan mij! ;D

    Six Feet Under The Stars - All Time Low

    atl - hit the lights


    There are several things that I have been doing wrong.

    Remembering Sunday (Live @ The Melkweg) - All Time Low

    Decadence schreef:
    Remembering Sunday (Live @ The Melkweg) - All Time Low

    hoe kom jij daar aan? o.o

    Conspiracy schreef:
    (...)
    hoe kom jij daar aan? o.o

    Nou, ik was gisteren bij Alex en hij zei dat ze ergens een goede camera gezet hadden en toen gaf hij me die mee en kon ik die op de pc zetten. (:
    Grapje. 8D
    Youtubeeee. (nerd)
    maar de kwaliteit is niet 100%
    kids in love - mayday parade

    we're at an all time looooow. ;3

    Decadence schreef:
    (...)
    Nou, ik was gisteren bij Alex en hij zei dat ze ergens een goede camera gezet hadden en toen gaf hij me die mee en kon ik die op de pc zetten. (:
    Grapje. 8D
    Youtubeeee. (nerd)
    maar de kwaliteit is niet 100%
    kids in love - mayday parade

    we're at an all time looooow. ;3

    Och! en ik maar denken dat Alex zo'n lul was (cat) marloes weet er alles van :'D
    Gha! die ga ik ook eens opzoeken - wie weet wat heb ik woensdag allemaal gemist ;o

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Och! en ik maar denken dat Alex zo'n lul was (cat) marloes weet er alles van :'D
    Gha! die ga ik ook eens opzoeken - wie weet wat heb ik woensdag allemaal gemist ;o

    ik heb het ookal gezien. ;D
    neen, hijs geen lul hoor. Hij lag net in mn bed met zn gsm en mijn boek van breaking dawn en ik vroeg me af waarom hij dat las want hij zou dat nooit doen ;D En nu kwam hij even mee lezen, en nu zegt hij:'laat me je tieten zien' en nu gaat hij weer neer liggen en nu roept m'n moeder hem.
    Ja dat ging over mijn zus. ;D
    nog es kids in love want die is koddig. ;3

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 21:39 ]

    the only exception - paramore :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Decadence schreef:
    (...)
    ik heb het ookal gezien. ;D
    neen, hijs geen lul hoor. Hij lag net in mn bed met zn gsm en mijn boek van breaking dawn en ik vroeg me af waarom hij dat las want hij zou dat nooit doen ;D En nu kwam hij even mee lezen, en nu zegt hij:'laat me je tieten zien' en nu gaat hij weer neer liggen en nu roept m'n moeder hem.
    Ja dat ging over mijn zus. ;D
    nog es kids in love want die is koddig. ;3

    najaaa seg, als hij er nou plezier aan heeft om breaking dawn te lezen dan doet ie dat maar - wie weet wat leest die allemaal of zou die wel lezen (nerd) amfg, volgens mij was 't echt gaaf hea woensdag als hij 'laat me je tieten zien' zei :'D ik zie 't al voor me hoe al die meisjes daar dan zouden beginnen gillen :'D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    najaaa seg, als hij er nou plezier aan heeft om breaking dawn te lezen dan doet ie dat maar - wie weet wat leest die allemaal of zou die wel lezen (nerd) amfg, volgens mij was 't echt gaaf hea woensdag als hij 'laat me je tieten zien' zei :'D ik zie 't al voor me hoe al die meisjes daar dan zouden beginnen gillen :'D
    ik denk dat er waren die echt hun tieten lieten zien want ik zag zo'n filmpje en toen leek het erop dat alex reageerde op tietjes. En hij zei eens dat hij nooit twilight enzo zou lezen want hij is een vampier en ze tonen die gans verkeer, ik heb daar ergens een quote van staan (:

    Touch - Elissa Franceschi

    fire burning - sean kingston :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Decadence schreef:
    (...)ik denk dat er waren die echt hun tieten lieten zien want ik zag zo'n filmpje en toen leek het erop dat alex reageerde op tietjes. En hij zei eens dat hij nooit twilight enzo zou lezen want hij is een vampier en ze tonen die gans verkeer, ik heb daar ergens een quote van staan (:

    Touch - Elissa Franceschi

    ja, en daarop reageerd hij natuurlijk meteen :'D ew :/ ik zou 't toch niet doen hoor :'DDD nou, dan is alex de leukste vampier hoor, rob patz is zo passé :'D

    nog steeds de tv

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 21:46 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    ja, en daarop reageerd hij natuurlijk meteen :'D ew :/ ik zou 't toch niet doen hoor :'DDD nou, dan is alex de leukste vampier hoor, rob patz is zo passé :'D

    nog steeds de tv

    Edward who?
    Alex dazzles me. :Y)
    En jaa, daar reageert hij natuurlijk op, haha ;D Ik zou't ook niet doen, vies gawoon :X
    always attract - you me at six

    Therapy - All Time Low

    Conspiracy schreef:
    (...)
    najaaa seg, als hij er nou plezier aan heeft om breaking dawn te lezen dan doet ie dat maar - wie weet wat leest die allemaal of zou die wel lezen (nerd) amfg, volgens mij was 't echt gaaf hea woensdag als hij 'laat me je tieten zien' zei :'D ik zie 't al voor me hoe al die meisjes daar dan zouden beginnen gillen :'D


    lol, de eerste keer dat hij dat zei verstond ik hem niet eens :'D En hij had het op z'n hand geschreven, ik heb me echt dood gelachen :'D

    anyway, atl - poppin' champagne


    There are several things that I have been doing wrong.

    imaDINOSAUR schreef:
    (...)

    lol, de eerste keer dat hij dat zei verstond ik hem niet eens :'D En hij had het op z'n hand geschreven, ik heb me echt dood gelachen :'D

    anyway, atl - poppin' champagne

    ik zag het :X het klonk voor geen meter ;d
    en ik luister die ook, grappig ;D