• Ok , ik zou iets willen zeggen over jb-haters.
    zelf ben ik een fan maar ik wil wat zeggen over de nietfanners.
    Jullie zitten te zeggen dat ze een wannabe-band zijn. Zie , dan kun je dat ook zeggen van killerpilze , cinema bizarre etc. er zijn hier mensen daar ben ik vrij zeker van die fan zijn van TH en KP en/of CB , dan kunnen wij daar ook ne preek over geven , juist hetzelfde.. & ze zijn te braaf ? dat kiezen ze toch zelf ik bedoel die ring. als zij daarvoor hebben gekozen dan is dat zo daarom zijn ze niet braaf & hun kleding ook ? wtf ze beslissen toch zelf wat die dragen ! zijn jullie kleren dan zo prachtig ? Dat er haters zijn ok , das bij iedere zanger , groep whatever , maar jullie redenen trekken op niets , vinden jullie de muziek nie goed ok da kan da vind ik ok maar hun uiterlijk da is geen reden om ze te haten en die toestanden , ze hebben hun eigen nie gemaakt , en CB dan das gewoon een meidenband zeg me nie dat daar jongens inzitten , zie zo kan ik ook beginnen.En begin hier nu nie uit te vliegen tegen mij enal , want ik trek me het mij nie aan weete , jullie kunnen het ook nie af als th-haters th uitkakke wel dat geld ook voor jbfans.ik kan het allebei nie af , ben fan van jb EN th. ok dit wou ik even zeggen want er zijn hier topics zo waar ze vragen ; wat vinden jullie van JB .. en dan zie ik zo'n reacties da ik denk ; wtf is da nu voor bullshit. nahjaa..& wat me ook is opgevallen is dat er niemand van de th-haters th mag verwijten maar thfans mogen dat dan wel doen bij bv ; jb. dat mag dan wel maar bij th niet , ja hallo ! sorry z ma da gaat er bij mij nie in.Ik ga th noch jb verwijten want ik ben beide fan van hun.maar wees even serieus als niemand th mag uitkakken geld dat voor iedere zanger en groep.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    nog iemand een mening ?


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ja! Ik geef je helemaal gelijk! Ik vind JB niet goed, maar ook niet slecht ofzo gewoon geen mening over ze. Ik haat CB eigenlijk ook, maar ik vind dat niet de hele wereld dat hoeft te weten dus hou ik daar gewoon me mond over, ook uit respect voor de mensen die wel fan zijn. Daarom vind ik het ook zo dom als iemand TH (of andere bands) uitscheld, zeker als het beroemdheden zijn.
    Niksel

    Ik vind zowieso dat het haten van bands echt dom is? Tenzij je ze persoonlijk hebt gesproken, want dan kun je pas echt een goeie reden hebben.
    Maargoed deze site zit vol met TH fans, die roepen dat Tokio Hotel de beste band ever is, heel leuk, maar dat is niet zo. Like, Bill is niet eens blij met de muziek die hij zelf maakt. ^^ Dat heeft hij gezegt tegen iemand die ik kinda ken.
    Als je dan roept dat ze niet goed zijn gaat iedereen je afzeiken maar zelf zitten die fans ook andere bands, zoals inderdaad die jonassen, af te kraken.
    Wat gij niet wilt wat u geschied, doe dat ook een ander niet.
    Amen.

    Jaa, ik haat ze! kutjonasbrothers:P
    Yeaahh

    zielig mens ...


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik vind dat je helemaal gelijk hebt!
    ik ben zelf geen fan van jb, ik vind de muziek niks aan, maar goed das mijn mening.. en volgensmij hebben de meeste haters wel een domme reden om een band te haten..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind JB wel leuk, maar 't is niet mijn favo band ofzo.
    't is ook gewoon een band, en je houd van hun muziek of niet. Ik snap dan ook niet wat TH-haters zitten te zeuren ¬¬ die zijn écht overdreven, ja de meeste TH fans zijn ook overdreven, maar ik bedoel, laat die mensen gewoon fan zijn.

    Amen.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 12:36 ]


    We need to start feeling our heart <3