• Oke, ik weet niet of ik dit topic hier goed gezet heb of dat het bij Off-topic moest, dus sorry als het verkeerd staat.

    Ik ga binnenkort naar Japan. Het is helemaal geregeld qua geld en betalen en alles, want ik ga er een tijd heen om mijn moeder te zoeken/te ontmoeten.
    Maar terwijl ik me erop verheug, zit ik ook met een probleem.
    Mijn moeder heeft, naar het schijnt, een eigen theehuis. Ja, zo'n soort geishahuis. Er zijn er nog maar weinig, maar mijn moeder heeft er dus waarschijnlijk één.
    Binnen die gemeenschap kunnen vrouwen natuurlijk beter dochters krijgen dan zoons.
    Maar oké.
    Ik ben dus heel bang dat mijn moeder teleugesteld in me zal zijn omdat ik nou ja... homo ben. Misschien had ze zelfs liever gewild dat ik een meisje was geweest.
    Maar wat als ik een meisje had móéten zijn?
    Wat als ik eigenlijk een meisje in een jongenslichaam ben?

    Daar twijfel in nu zo supererg over. Misschien is Hiro niet Hiro, maar heet ik anders. Misschien ben ik vanbinnen niet eens een jongen... :S

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 17:34 ]

    Lieve schat je bent echt wel een jongen van binnen. Ze zal trots op je zijn want je bent een kleine japanner xD!!


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    ik denk dat je moeder het wel gaat accepteren
    het zal misschien wat moeizaam zijn,.
    Maar je blijft wel haar zoon he :)

    [ bericht aangepast op 25 sep 2009 - 17:38 ]


    I solemny swear i am up to no good

    Luister, je moet niet gaan twijfelen aan je geslacht omdat anderen vinden dat jij anders moet zijn. Het gaat erom wat jíj wilt. Als jij je prettig in een jongenslichaam voelt, maar wel op jongens valt, dan is dat prima! Je moet niet gaan twijfelen omdat anderen vinden dat je anders moet zijn! Succes ermee :)


    Life is hard and then we die

    Hunny, je bent wie je bent ^^ Zoals voor mijn reactie is gezegd, je moet niet gaan twijfelen ;)
    Ik wens je veel succes ^^ :D

    PUKKELxDING schreef:
    Luister, je moet niet gaan twijfelen aan je geslacht omdat anderen vinden dat jij anders moet zijn. Het gaat erom wat jíj wilt. Als jij je prettig in een jongenslichaam voelt, maar wel op jongens valt, dan is dat prima! Je moet niet gaan twijfelen omdat anderen vinden dat je anders moet zijn! Succes ermee :)


    None but ourselves can free our minds.