• Als je nooit bij ej voornaam word genoemd.

    want dat hebben sommige lui in mijn klas :
    er zitten 2 demi's,3 sam's en 2 thijsjes in mijn klas dus als je bijv. 'SAM!' roept komen er drie op je af .
    dus noemt iedereen maar eentje sam en de anderen worden naar hun achternaam genoemd, hetzelfde bij de thijssen. alleen bij de demi's noemt iedereen ze heel droog Demi O en Demi C. maar dat slaat nergens op vind ik.

    maar lijkt je dat niet irritant ?


    We can only learn to love by loving.

    Jaaa, heel erg. Alleen het idee al dat je je naam moet delen. --'


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ooit eens met 3 joyce'n in de klas gezeten. Geloof me, dat is vrij irritant want ze noemden ons niet met een andere naam of bijvoegsel ofso. Dat was echt altijd Joyce, dus ofwel keken we alle 3, ofwel keek er niemand omdat we niet wisten tegen wie het was :')

    Nou, een orginele naam hebben maar hem nooit goed uitgesproken horen is ook niet echt leuk =x
    -snap je het? want die zin was wat ingewikkeld x,x-

    ja dat heb ik met wiskunde :') zo irritant


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Er zit nog een Anouk in mijn hockeyteam en ik word dus Szabo genoemd of Anouk S terwijl zij gewoon Anouk word genoemd en er later bij kwam!


    -

    ik zit nu met 2 Layla's en 2 daniel's in de klas xD Ze noemen de ene layla Layla H, en de ene daniel Daan x'D Maar het lijkt mij best irri, maar volgens mij vinden zij het zelf niet erg.


    Life is more than that you eyes can see

    Ik zat vorig jaar met 2 matiassen in de klas maar de ene werd al jaren Matti genoemd dus werd de andere gewoon matias genoemd.
    Dus je kon er aan uit ;D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik zit nu met een andere anne in de klas, zo ergelijk!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij ons is het weirde.. zo'n emootje uit de eerste heet Natasja maar noemt zichzelf Samantha (zo heet ik dus -.-) op dr hyves. Dus noemen wij die Sam :'D
    En ik heet Uberemo.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lol da's irri ja.
    Ik had vorig jaar een Arvin en een Marvin
    En een Aimee (ik dus) en een Esmay. :']


    Caution first, always.

    Ik zit met nog een Ellen in de klas en als die van Wiskunde mij wilt noemen, zegt hij altijd: 'Ellen -stilte- *achternaam*' en die andere Ellen noemt hij gewoon Ellen. >.<
    Ik zat eerst in Ag! (puh)


    Let the Night embrace you

    Wij hadden 4 Eline's in de klas 2x Elien en 2x Eline en altijd welke Eline bedoel je? Uiteindelijk werden dan ook de achternamen genoemd of Eline V, Eline B, Elien P en Elien S best wel stom ><


    You're a star in heaven.

    nee, ik ben al zoveel bijnamen gewent (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Bij ons is dat Lore A en Lore B haha :'D
    maar dat is niet de letter van hun achternaam ofzo, gewoon alfabetisch whaha =D


    - hoi ;D

    Ja, dat hadden wij met Patrick. We hadden er twee, eentje noemde we Patrick en de andere Karel -Dat vonden we leuk-
    3 Wesley's, eentje heette Haan van zijn achternaam, dus dat werd Haantje, De andere Smith en de andere gewoon wes of Hibbie


    Your make-up is terrible