• Hai allemaal.

    Ik heb toestemming gekregen voor een acteerwedstrijd - weer eens iets heel anders.

    De acteerwedstrijd bestaat uit drie rondes. Elke ronde bestaat uit een opdracht die te maken heeft met acteren. Bijvoorbeeld dat je iemand na moet spelen, emoties uit moet beelden etcetera etcetera.

    Ik heb 10 plaatsen. Na de eerste ronde vallen er 5 af. Na de tweede ronde blijven er nog 2 over voor een finaleopdracht.

    Het is de bedoeling dat de opdrachten worden gefilmd en het liefste online gezet te worden op youtube. Als je dat echt niet wilt kan je naar mijn emailadres vragen.

    Daarbij zoek 1 extra jurylid, en alsjeblieft; Meld je pas aan als jurylid als je zeker weten niet halverwege afhaakt en als je er ook daadwerkelijk de tijd voor neemt. Is al gekozen: Cornflakes.

    1 Boyzonelover>uitgeschreven

    2 Marshawk

    3 Scandal
    Opdracht 1: Voorstellen

    4 Cloudburst>uitgeschreven

    5 MonaxPudding

    6 Deprisnail

    7 DarkEstrella

    En let op: Geef je pas op als je het zeker weet!
    x

    Edit: Het maakt niet uit of je op vakantie gaat, voor elke ronde heb je namelijk minstens 4 weken. En ik wacht eerst af tot dat er genoeg mensen zijn die zich aanmelden.

    Opdracht 1: Stel jezelf voor aan de camera in de hoge en lage stand.
    Denk aan een heel verlegen persoon in tegenstelling tot een arrogant persoon, een zwerver in tegenstelling tot de koningin. Mensen die zich dus 'laag' en 'hoog' voelen. Een hoog persoon kan bijvoorbeeld heel arrogant zijn en zelfverzekerd voor de camera staan. Een laag persoon is heel onzeker en zenuwachtig. Dat heet hoge en lage stand.
    Ik wil dat je jezelf voorsteld in de hoge én lage stand.

    Inleverdatum: uiterlijk 10 september. Ik neem aan dat iedereen dan al thuis is en dat het voldoende tijd is. In deze ronde vallen er 2 personen af.

    Edit:AAN ALLE DEELNEMERS: Aangezien het voor bijna iedereen een beetje ongelegen ligt zal ik de inleverdatum verplaatsen naar 15 September in plaats van 10 September

    [ bericht aangepast op 15 sep 2010 - 18:06 ]


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik wil graag jury zijn! =3


    *insert philosophical cringe expression here*

    Conflate schreef:
    Ik wil graag jury zijn! =3
    Oke, fijn (:


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik wil meedoen


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Moeten we het forum in de gaten houdne of kriijgen we de meldingen en cijfers in PB of GB


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    heb je nog iemand in de jury nodig.,? dan wil ik dat graag doen namelijk [a]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 20:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nog jury nodig? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BoyzoneLover schreef:
    Moeten we het forum in de gaten houdne of kriijgen we de meldingen en cijfers in PB of GB
    Ik stuur ook de opdrachten via PB.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wauw, lijkt me wel leuk om te doen. Maar, ik ga morgen op vakantie; is dat een probleem?


    Life is hard and then we die

    Ik wil wel graag jury zijn, maar ik ga maandag op vakantie. Dus dat lijkt me erg moeilijk. Jammer.
    Maar ik wens iedereen heel veel succes! ;D


    EGYPTIAN GOD

    Ik wil wel mee doen!!!
    Maar ik heb geen Youtube account... Dus mag ik dan je mail adresss??


    When words fail music speaks

    nog jury nodig??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Ghehe, ik wil ook wel meedoen. Maar dan moeten jullie niet denken dat ik gek ben x].


    Live life like a raver.

    PUKKELxDING schreef:
    Wauw, lijkt me wel leuk om te doen. Maar, ik ga morgen op vakantie; is dat een probleem?
    Hm, het ligt eraan voor hoelang je weg blijft? Want ik ga sowieso wel veel tijd geven voor de opdrachten.


    it's so empty living behind these castle walls

    Echelon schreef:
    Ghehe, ik wil ook wel meedoen. Maar dan moeten jullie niet denken dat ik gek ben x].
    Nee, je bent heus niet gek, hahahaha. Ik schrijf je erbij.


    it's so empty living behind these castle walls

    Lavender schreef:
    nog jury nodig??
    Nee, Conflate is al extra jurylid, zij was als eerste.


    it's so empty living behind these castle walls