• De stelling van vandaag luidt:
    Aliens bestaan

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    ik denk van wel : )
    wij kunne toch niet de eenigste levende wezens zijn O.O


    Magic never ends.

    Natuurlijk (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Misschien. Ik heb daar eigenlijk geen mening over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Decadence schreef:
    Would be a waste of space if it wasn't so.

    goh, kweet nie
    ben der erg neutraal over


    ~Lucky Cat~

    Denk het eigenlijk wel. :X
    Noem me maar een gek, maar ik denk dat er in een ander zonnestelsel ook wezens zijn, maar echt aliens zou ik ze niet noemen, want ik stel ze me niet zo voor als in de meeste verhaaltjes.


    hoi, jij bent leuk.

    Er is vast wel meer leven in het heelal, maar ik vind "aliens" niet het goede woord daarvoor, want dan denk ik gelijk aan groene mannetjes met uit de kluiten gewassen hoofden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaa! ö
    http://www.youtube.com/watch?v=QytYMQMQbuQ -> Check die alien ergens in het midden, die is helemaal aan het flashen. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ik denk wel dat er nog iets anders is dan alleen wij. Ik geloof alleen niet in de aliens zoals mensen ze meestal in films en zo beschrijven.


    ~Sterven Is Om Te Leven Uit Dromen~

    Ik denk dat ze wel bestaan, ja..
    Waarom weet ik niet..

    jaaaaaaa
    een van mein beste vrienden is er een, en Michael Jackson was er een, en Kevin Jonas is er een en Lady Gaga ook, maar dan in de goede zin!

    Nou even serious. Ik denk niet dat we er ooit eentje zouden kunnen zien, maar ik denk dat er wel andere levensvormen in het heelal bestaan. Dat is toch al zo groot, dus waarom zouden wij er als enige levensvormen zijn?


    Oops! Did my sarcasm hurt your feelings? Get over it.

    Ik weet het wel zeker! (: ookal heb ik natuurlijk geen bewijs, maar we kunnen toch niet de enigen levenden zijn?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2009 - 12:21 ]


    You are beautiful, you are love.

    Jaaaaa, want anders bestond mijn Alienbuddy Rorro niet.

    Maar ehm Mja ik denk wel dat er aliens bestaan, Like het is niet erg logisch dat wij als enige leven in het hele universum.


    I build a house for your bones!

    Nee?


    I live for the applause, you will die for it.

    Ja :X


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me