• Er gebeurde echt wat vreselijks men eerste schooldag ;[ de schooldag was kinda voorbij dus ik ging zo met een paar mensjes uit men klas in de bus maar die was echt prop vol dus ik stond helemaal voor bij die deurtjes. En ik dacht óh ik kan daar wel staan in dat hoekje, dus ik ga daar zo staan en die bus stopt op geef moment bij een bushalte gaat dat deurtje open en zit ik meteen klem door dat deurtje, en ik werd heel erg uitgelachen! En die stomme buchaufeur er stond gewoon niemand en niemand ging eruit en hij laat dat deurtje gewoon extra lang open staan om mij gewoon pijn te zien lijden, JA het deed pijn! Mijn arme ass, maargoed perfecte eerste-schooldag-actie toch? x'DD Nog ooit zo iets gebeurd bij jullie x'D

    Nee, ik blijf altijd ver van de deuren weg. Er zat eens iemand vast met zijn hand en die buschauffeur reed gewoon door, dat vond ik wel grof. ;-;

    mijn allereerste schooldag als zielige brugsmurf...
    het derde uur, geschiedenis, van ene meneer TRO in lokaal A09. waar is dat lokaal?? ik en een ander meisje in mijn klas dat ook verdwaald was zochten als een gek naar dat lokaal en konden het echt niet vinden.
    een kwartier te laat komen we aan. moesten we voor de klas gaan staan, iedereen ons giechelend aan kijken. wij helemaal rood. kijkt de leraar ons heel boos aan en stuurt ons weg om een briefje te gaan halen bij de concierge. gooit ons op de gang, mochten we verdwalen naar de concierge en weer terug naar dat lokaal. XD
    hij deed trouwens alleen maar streng, hij bleek niet zo heel erg te zijn als dat ik dacht. hij moest bijna met pensioen. hij was zo oud dat hij tijdens zijn eigen les in slaap viel. XD

    eerst op het station waren een vriendin en ik aan het wachten op de bus... Toen kwam er ergens anders een bus aan gereden. En even later kwam er iemand met haast aangerend om die bus te halen. Toen die voor de bus was, gleed die zo uit..*uit was glad*
    En dat zag er nogal komisch uit..x'D

    maar het lijkt me wel k*t als dat bij jou gebeurd =3

    Ik moet niet met de bus.
    Maar erge dingen meegemaakt niet echt.
    Ik lach er eigenlijk zelf mee. Zo viel ik ooit eens bijna midden in de speelplaats, iedereen lach plat en ik ook.


    Ryan Dunn (ll)

    Idem hetzelfde, maar dan zat mijn voet eronder.. pijnlijk x)

    Ik ben bang van bussen :X
    Beste schoolactie : Met de lift (iemand had zijn been gebroken) naar Fysica gaan, zonder te weten op welke verdieping het was. We hadden alle verdiepingen al gehad, behalve die van Fysica Kwamen we echt véél te laat aan :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik vertrouw mijn bf niet met de bus. ._.
    We zaten ooit eens op dezelfde bus, zonder we het zelf wisten aangezien we elkaar niet konden zien door de drukte. Zij stapt juist een bushalte te vroeg uit, waardoor ze heel het stad heeft rond gelopen en drie kilometer terug is gekeerd en dan kwam ze rond tien uur aan op school.


    You'll never dream alone. <3

    Nog nooit gebeurd, maar ik sta niet graag dicht bij de deuren. x-x


    None but ourselves can free our minds.