• Ja, ik heb daar morgen een so over. Ik snap het voor het grootste deel wel, alleen nu komt er van alles met functies enzo, en ik snap er niks van. o.o
    Iemand met een wiskundeknobbel die het kan uitleggen? (:

    Dat heb ik vorig gehad maar dat is wiskunde B dus dat hoef ik nu niet meer te kennen. ik was er goed in maar vraag me het nu niet meer xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja, dus dan doe je eerst zo en dan zo en eigenlijk snap ik er helemaal niets van en uiteindelijk doe je nog zo :9~


    All was well.

    Oh nee, daar moet je niet bij mij zijn.
    Trouwens, volgens mij hebben we het nu over hetzelfde, met wiskunde. Lineaire functies. Ik vind het zó kut. Snap er ook niks van. I'm sorry.
    Verder nog veel succes. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb geen idee van wat het is :p


    everybody needs a song.

    LIEZE schreef:
    Ja, dus dan doe je eerst zo en dan zo en eigenlijk snap ik er helemaal niets van en uiteindelijk doe je nog zo :9~

    Ja, precies. En dan doe je die ene keer die ene en gedeelt door de 3e. Ik snap 'm. ><

    Ja, ik heb daar herhaling van. (:
    Wat snap je niet?

    sry kind ik doe zeven uur wiskunde maar dat is iets van vorig jaar dus ik weet niet meer precies hoe het moet.
    Passerby op Decadence dr dingetje

    Ik hoop dat je het heb overleefd!
    Ik had er een 2.5 voor:S

    Wat ben ik blij dat ik geen wiskunde meer heb <3


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    euh. Dat is toch dat...
    in een tabel gaat de bovenste regel altijd 1 naar voren of naar achteren. dus bijv: 1, 2, 3 etc.
    bij lineaire verbanden gaat het dus hetzelfde. bijvoorbeeld: 1 = 3, 2 = 9, 3 = 12 ...

    in een korte zin: er komt steeds hetzelfde bij :3

    [ bericht aangepast op 28 sep 2009 - 15:59 ]


    Destroy what destroys you.

    daar heb ik morgen een toets van
    en ik snap er niets van :']


    In time we hate that which we often fear.

    dat is het eerste wiskunde wat ik snap van de wereld. :'D


    AAP

    functie als in bijv: f[x] = 3x -3 ?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    functie als in bijv: f[x] = 3x -3 ?

    Ja, dat ja. Maar ik snap het. (:
    Er stond blijkbaar een drukfout in ons antwoordenboek waardoor iedereen dus dacht dat hij/zij alles fout zat te doen. Blijkbaar deed ik het toch gewoon goed, haha.

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Ja, dat ja. Maar ik snap het. (:
    Er stond blijkbaar een drukfout in ons antwoordenboek waardoor iedereen dus dacht dat hij/zij alles fout zat te doen. Blijkbaar deed ik het toch gewoon goed, haha.
    Haha oke [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/