• Ja sorry hoor,ik zou dus nu naar de kermis moeten gaan,want ik heb om 7 uur met iemand afgesproken maar mijn vader wil dus nog eerst van alles doen en dat pik ik dus niet want dan kom ik te laat.En hij maakt me nu uit voor van alles en nog wat en ik zit hier nu dus echt te janken.Hij schreeuwt en scheld en ik kan dit niet langer aan

    help me


    Lalalalalalalala.

    (...)

    ze had het mss nog niet door xD


    Bimbo Bitch hea. Die zijn nou eenmaal traag van begrip. x3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)

    ze had het mss nog niet door xD


    Zeg fietje zou je niet iets kalmeren. Of nou ja gewoon niet meer reageren op die andere. Maar euh, je moet snel verder gaan met queen of hearts en natuurlijk snel een pb terug sturen he.
    Loret <3


    Live life limitless.

    Ik ben altijd te laat xD omdat ik weet dat men ene vriendin tocvh nooit optijd klaar is xD en eigenlijk ik ook nooit, ik laat mensen ook graag wachten héhé

    (...)

    ze had het mss nog niet door xD

    Bwhaha ik blijf lachen,om het feit da jullie zoo freakin zielig zijn!


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Bwhaha ik blijf lachen,om het feit da jullie zoo freakin zielig zijn!

    Idd xD
    wie is hier allemaal tegen die zielige ruziemakers!?

    (...)
    Idd xD
    wie is hier allemaal tegen die zielige ruziemakers!?

    Ik ben tegen zielige ruzie-makers=D
    als ze recht voor ons staan durven ze niet eens meer hun strot open te trekken.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Ik ben tegen zielige ruzie-makers=D
    als ze recht voor ons staan durven ze niet eens meer hun strot open te trekken.


    Ruzie met der? Fijn
    Vind je der een Bitch? Fijn
    Liefde aan haar vader ? Fijn

    Wij hoeven dat niet te weten, eigenlijk. Ik tenminste niet Ben niet geïnteresseerd in kinderachtige ruzies, en al helemaal niet op het internet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)

    Ruzie met der? Fijn
    Vind je der een Bitch? Fijn
    Liefde aan haar vader ? Fijn

    Wij hoeven dat niet te weten, eigenlijk. Ik tenminste niet Ben niet geïnteresseerd in kinderachtige ruzies, en al helemaal niet op het internet.

    Nou dit is mijn mening, En ik heb geleerd om elkaars mening te respecteren;) Vind jij ruzie niets..Fijn..Maar jij weet volgens mij niet eens 10% waar het allemaal om gaat;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Nou dit is mijn mening, En ik heb geleerd om elkaars mening te respecteren;) Vind jij ruzie niets..Fijn..Maar jij weet volgens mij niet eens 10% waar het allemaal om gaat;)

    Daar heb je een punt :) Maar ruzie maken over internet is nou niet direct. Nja... iN rl maak ik ook wel 'ns ruzie... En het kan er hard aan toe gaan. Maar over msn ofzo,, Nooit.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Daar heb je een punt :) Maar ruzie maken over internet is nou niet direct. Nja... iN rl maak ik ook wel 'ns ruzie... En het kan er hard aan toe gaan. Maar over msn ofzo,, Nooit.

    Jaa ik bergijp wat je bedoelt, maar die mcr fans zijn gisteren echt te ver gegaan..


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa ik bergijp wat je bedoelt, maar die mcr fans zijn gisteren echt te ver gegaan..

    Wat is der gebeurt mss?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Wat is der gebeurt mss?

    Nhjaa wij hadden er gisteren helemaal niets tegen dat ze fan waren van mcr enzoow, Ze maakten tokio hotel helemaal belachelijk..begonnen te schelden ,Dus ze vragen er echt zelf om..en ik ben heus niet de enige die hun zo haat.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Nhjaa wij hadden er gisteren helemaal niets tegen dat ze fan waren van mcr enzoow, Ze maakten tokio hotel helemaal belachelijk..begonnen te schelden ,Dus ze vragen er echt zelf om..en ik ben heus niet de enige die hun zo haat.

    Oei, nja, Ben geen Fan van Th en ook niet van mcr Dus ik kan me der niet over uiten. maar de mensen zijn erg kinderachtig de laatste tijd... Heb je die topic van haat-aan-de-JBClub gezien? Ik vind ze niet goed en ze zijn best Gay maar dat vind ik nou wel te ver gaan XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    (...)
    Oei, nja, Ben geen Fan van Th en ook niet van mcr Dus ik kan me der niet over uiten. maar de mensen zijn erg kinderachtig de laatste tijd... Heb je die topic van haat-aan-de-JBClub gezien? Ik vind ze niet goed en ze zijn best Gay maar dat vind ik nou wel te ver gaan XD

    Jaa, het kan een roddel zijn dus daar doe ik denk ik niej aan mee Ö


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa, het kan een roddel zijn dus daar doe ik denk ik niej aan mee Ö

    Pff, moesten ze zoiets over Tokio Hotel zeggen <.< dan zou je nog eens wat meemaken. Zo van 'laat die jongens gewoon hun ding doen' en 'iedereen luistert wat ie leuk vind' en 'als je ze haat, luister er dan niet naar' ect. maar voor andere bands geldt dat niet.. Nja XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.