• Ja sorry hoor,ik zou dus nu naar de kermis moeten gaan,want ik heb om 7 uur met iemand afgesproken maar mijn vader wil dus nog eerst van alles doen en dat pik ik dus niet want dan kom ik te laat.En hij maakt me nu uit voor van alles en nog wat en ik zit hier nu dus echt te janken.Hij schreeuwt en scheld en ik kan dit niet langer aan

    help me


    Lalalalalalalala.

    oh oke xD ik dacht dat je woude dat wij het gingen oplossen zo kwam het over.. ja ik ben eerlijk mijn vader heeft me vroeger mishandeld en scheld nu nog als het moet maar das alleen schelden snapje daar benik aan gewend. klinkt raar maar is zo.. ik zou met je moeder gaan praten? Als die er niet is of niet wil luisteren moet je op school met iemand praten of misschien wel gewoon met je vader als die gekalmeerd is.


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    oh oke xD ik dacht dat je woude dat wij het gingen oplossen zo kwam het over.. ja ik ben eerlijk mijn vader heeft me vroeger mishandeld en scheld nu nog als het moet maar das alleen schelden snapje daar benik aan gewend. klinkt raar maar is zo.. ik zou met je moeder gaan praten? Als die er niet is of niet wil luisteren moet je op school met iemand praten of misschien wel gewoon met je vader als die gekalmeerd is.


    met mijn vader valt niet te praten,maar mijn vader gooit ook met voorwerpen naar me&nee Patries niet met de muis tegen het beeldscherm klappen hoor x'D


    Lalalalalalalala.

    Liefde aan je pa!
    We love your daddy!!
    Fuck you!! Dat is kei erg!! Zou jij dat leuk vinden??


    Only losers can act the way you do

    (...)

    met mijn vader valt niet te praten,maar mijn vader gooit ook met voorwerpen naar me&nee Patries niet met de muis tegen het beeldscherm klappen hoor x'D

    x'D had ik wel gedaan :Y)
    GOSH....doet mijn vader ook :S en ook de deur hard dicht slaan en zo..-_-'


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    x'D had ik wel gedaan :Y)
    GOSH....doet mijn vader ook :S en ook de deur hard dicht slaan en zo..-_-'



    nou nee hij slaat liever mijn mond hard dicht dan de deur..


    Lalalalalalalala.

    (...)Fuck you!! Dat is kei erg!! Zou jij dat leuk vinden??



    Ach ja laat ze maar.Ik wil ze wel eens spreken als het hun ook overkomt...


    Lalalalalalalala.

    (...)


    nou nee hij slaat liever mijn mond hard dicht dan de deur..


    slaat hij je echt?


    Nvt

    (...)

    slaat hij je echt?



    soms


    Lalalalalalalala.

    Je vader scheld jou uit! Sorry maar dat is gewoon niet normaal! Een vader hoort zijn kind niet uitteschelden!

    Mijn pa scheld me altijd uit ö [en losse handjes, daar heeft hij ook soms wel eens wat van.. ><]
    Maar Anyways, ik vind het echt heel erg voor je Siham, en je moet je niks aantrekken van wat MyChemicalMe zegt ><
    das echt niet normaal -_-


    all I want for christmas is a girlfriend

    Wow..
    als mij vader dat doet,krijgt hij gel9ijk spijt zegt ie.


    don't Worry...Be gay.

    (...)


    soms

    aaaaaaaaaaagh(K) ik heb medelijden met jou:(.


    Nvt

    Als mijn ouders kwaad zijn negeer ik ze gewoon nouja de laatste keer toen ik iets gemeen zei tegen men pa zei ie zo 'Lisa! wat ben je stout!!' en ik schoot gelijk in de lach XD stout, wat een vuil baby woord xD

    Wow..
    als mij vader dat doet,krijgt hij gel9ijk spijt zegt ie.

    Jaa dat zegt hij ja ô.ô Nee geintje xD


    all I want for christmas is a girlfriend

    Als mijn ouders kwaad zijn negeer ik ze gewoon nouja de laatste keer toen ik iets gemeen zei tegen men pa zei ie zo 'Lisa! wat ben je stout!!' en ik schoot gelijk in de lach XD stout, wat een vuil baby woord xD

    jaa
    'wat stout van jou =D' ><
    dat ga ik de komende jaren nog vaak aanhoren :W x'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    Jaa dat zegt hij ja ô.ô Nee geintje xD

    DAT HOP IK VOOR JE :Y)
    ANDERS KOM IK JE KLAPPEN :Y) MET MIJN MUIS OP HET BEELDSCHERM :Y) x'D


    don't Worry...Be gay.