• Ja sorry hoor,ik zou dus nu naar de kermis moeten gaan,want ik heb om 7 uur met iemand afgesproken maar mijn vader wil dus nog eerst van alles doen en dat pik ik dus niet want dan kom ik te laat.En hij maakt me nu uit voor van alles en nog wat en ik zit hier nu dus echt te janken.Hij schreeuwt en scheld en ik kan dit niet langer aan

    help me


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Nhjaa wij hadden er gisteren helemaal niets tegen dat ze fan waren van mcr enzoow, Ze maakten tokio hotel helemaal belachelijk..begonnen te schelden ,Dus ze vragen er echt zelf om..en ik ben heus niet de enige die hun zo haat.


    Ik wil niet veel zeggen, maar een Bimbo'tje dat aan ZieHams kant stond was ermee begonnen My Chem te beledigen ;)


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)

    Ik wil niet veel zeggen, maar een Bimbo'tje dat aan ZieHams kant stond was ermee begonnen My Chem te beledigen ;)


    Daar heeft ze gelijk, maar jullie zijn er eindelijk mee op gehouden dus laat dat zo. En nee ik ben geen fan van TH of mcr


    Live life limitless.

    (...)

    Daar heeft ze gelijk, maar jullie zijn er eindelijk mee op gehouden dus laat dat zo. En nee ik ben geen fan van TH of mcr

    Me Neither,,
    Maar ik ben dus eigenlijk totaal niet mee met de kwestie dus ik hou me der buiten xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    je vader scheld je uit

    vind ik beetje te ver gaan ens orry dat ik dat moet zeggen maar ouders die hun kind uitschelden zijn slechte ouders.

    Bij mij ga ik ze dan geleik aanvliegen maar probeer anders eens uit het huis te ontsnappen.

    ogf je vacdert erop wijzen dat hij ff normaal moeyt doen. Vind het echt niet meer normaal.

    ( FOUTEN? SORRY BEN BEETJE AANGESCHOTEN :$ )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    je vader scheld je uit

    vind ik beetje te ver gaan ens orry dat ik dat moet zeggen maar ouders die hun kind uitschelden zijn slechte ouders.

    Bij mij ga ik ze dan geleik aanvliegen maar probeer anders eens uit het huis te ontsnappen.

    ogf je vacdert erop wijzen dat hij ff normaal moeyt doen. Vind het echt niet meer normaal.

    ( FOUTEN? SORRY BEN BEETJE AANGESCHOTEN :$ )



    Ja vind ik ook,maar waar moet ik dan heen als ik weg ga?


    Lalalalalalalala.

    (...)

    ze had het mss nog niet door xD
    nee natuurlijk niet.. x´D


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    Bimbo Bitch hea. Die zijn nou eenmaal traag van begrip. x3

    omg ik zie dit nu pas :O Wtf ga je mij zo noemen ? x´D


    don't Worry...Be gay.

    Oh damnn chicks hebbe nix beters te doen ik las die ruzie shit wuahah ik lag dubbel hoe zo slechte ruzie makerss en trouwens Bitch is een compliment betkend gewoon dat ze je niet aankunnen dan zegge ze maar bitch Xd come on call me names i dont fokking care xD en je vader scheld? Nou en? Mijn vader scheld slaat en doet alles wat god verboden heeft je ziet mij hier ook niet zeike sorry hoor maar omdat je vader scheld? Misschien moet je dan even weg gaan even rust gunne maar je gaat toch niet zo flippe?


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Oh damnn chicks hebbe nix beters te doen ik las die ruzie shit wuahah ik lag dubbel hoe zo slechte ruzie makerss en trouwens Bitch is een compliment betkend gewoon dat ze je niet aankunnen dan zegge ze maar bitch Xd come on call me names i dont fokking care xD en je vader scheld? Nou en? Mijn vader scheld slaat en doet alles wat god verboden heeft je ziet mij hier ook niet zeike sorry hoor maar omdat je vader scheld? Misschien moet je dan even weg gaan even rust gunne maar je gaat toch niet zo flippe?



    Uuhm hhallo wel als het iedere dag zo gaat,kijk dat jij er van geniet als je vader je uitscheld,maar een normaal mens doet dat niet¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Nou misschien wel als er iets mis is met hem en iedereen is normaal in zijn eigen manier. Ik keur het niet goed wat hij doet maar daar kunnen wij niks aan doen op quizlet hea.. daar moet je met iemand in reallife over gaanpraten. En schelden als het alleen maar schelden is zou ik zegge ja kom op maar dat komt omdat ik vroeger veel meer gewend ben dus je weet helemaal niet hoe ik er voor sta hea


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Wie scheld er nou weer BILLxKxBITCH en die andere goeies:|
    terinng kunnen jullie je pa ga pesten ofz O.o


    Nvt

    Nou misschien wel als er iets mis is met hem en iedereen is normaal in zijn eigen manier. Ik keur het niet goed wat hij doet maar daar kunnen wij niks aan doen op quizlet hea.. daar moet je met iemand in reallife over gaanpraten. En schelden als het alleen maar schelden is zou ik zegge ja kom op maar dat komt omdat ik vroeger veel meer gewend ben dus je weet helemaal niet hoe ik er voor sta hea



    nou sommige raken er gefrustreerd van en ja ik ben dan zo'n iemand.Kijk ik wil niet moeilijk doen,maar ja ik vind het niet meer kunnen en schelden is niet het enige..


    Lalalalalalalala.

    Ja dat snap ik ook maar zoek dan hulp joh ik vind het heel erg voor je maar we kunnen der nix aan doen


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    Ja dat snap ik ook maar zoek dan hulp joh ik vind het heel erg voor je maar we kunnen der nix aan doen



    nee snap ik,maar daarom vraag ik hier ook mensen wat ik zou kunnen doen.Want ik weet ook wel dat ze me verder niet kunnen helpen..


    Lalalalalalalala.

    Ja dat snap ik ook maar zoek dan hulp joh ik vind het heel erg voor je maar we kunnen der nix aan doen

    er zijn ook mensen die in het zelfde schuitje zittenen die dan goeie kunnen geven heh x'D


    don't Worry...Be gay.