• Een vriendin heeft mij had deze link gestuurd op msn, en zei dat het waarschijnlijk van Twilight was (-ik ben btw. geen Twilight fan, en die vriendin geen twilight &japan/korea fan-)... Maar wat ik wou weten.. is dit liedje uit Twilight?
    zoja.... ik wist niet dat ze koreaanse muziek in twilight hadden xD
    of hebben ze er engelse tekst van gemaakt?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, dat liedje komt in Twilight voor. Ik speel 'm ook ^.^
    De tekst wordt alleen niet gezongen in de film, volgens mij.
    Edit: ik bedoel met 'het liedje' het stukje piano dat aan het zingen vooraf gaat en waarop het stuk dat hij wel zingt is gebaseerd. ;)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2009 - 18:44 ]


    I clicked my heels and wished for you.

    Ooke, dankje ^_^
    ik probeer hem ook te spelen (youtube ^_^).. maar ik ben echt gehandycapt aan m'n linkerhand Ö en ritmeloos in beide handen =.=
    Het beginstukje van Take A Bow van Rihanna lukt nog wel xD maar dit is al iets moeilijker.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daisuki schreef:
    Ooke, dankje ^_^
    ik probeer hem ook te spelen (youtube ^_^).. maar ik ben echt gehandycapt aan m'n linkerhand Ö en ritmeloos in beide handen =.=
    Het beginstukje van Take A Bow van Rihanna lukt nog wel xD maar dit is al iets moeilijker.

    Oeh, koelie! Ja hij is ook moeilijk, er zitten 3 kruisen in.
    Als je de bladmuziek nodig hebt hoef je alleen maar 'river flows in you sheets' te googelen en dan krijg je zat websites waar je ze kunt downloaden ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    (...)
    Oeh, koelie! Ja hij is ook moeilijk, er zitten 3 kruisen in.
    Als je de bladmuziek nodig hebt hoef je alleen maar 'river flows in you sheets' te googelen en dan krijg je zat websites waar je ze kunt downloaden ^^

    Dankjee ^_^ ,
    Ik kan niet echt noten lezen, maar na een tijdje kom ik er wel uit :P (internet(A))
    ik hou het meestal bij ABCDEFG, maar noten snap ik ook wel een beetje 8D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    dat is YIRUMAAA :D:D

    Hij is só goed <3

    hijs een van mijn favo componisten n_n


    I solemny swear i am up to no good