• Hi dudes.

    Ik verveel me al de hele dag en heb zin om een tomlovestory te maken! Het moet:
    -Allemaal niet te snel gaan( NIET Heey! zoenen, hotel, naar bed, doei)
    - Het mag best al wat delen hebben maar niet TE veel. Rond de 30 is goed.
    - De Ik-persoon moet de lover van Tom zijn :'D


    CIAOSZ.

    Mijne speelt in 2002 af xD

    http://www.quizlet.nl/quiz/180821/-2002-th--1/

    Je vind m vast Dom :P xD


    Let the Night embrace you

    Ik ga het proberen ^^

    Heeuy, Wil je onze serie eens proberen?

    Hij noemt:You're My Best Friend But What If I Found Out That You Are Tom Kaulitz!

    En we zijn nu bezig aan deel 5.

    We hoop dat je hem eens wil maken!
    Byee

    mischien de onze?
    Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B)
    eigenlijk is het dus beide... het gaat over Maud en Ischelle die de stiefzusjes van Georg zijn en allebei doen ze iets met motoren. Georg kennen ze niet zo goed totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Dan komt ook de rest van tokio hotel binnen wandelen en uiteindelijk zou Maud iets met Bill krijgen en Ischelle met Tom.
    er is nu een proloog en 4 andere delen
    hopenlijk vind je het wat(A)
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle,,,<3

    Het is een heleee helee verslavende quiz, en bij deze quiz is het leuker als je steeds verder gaat. Je doet best wel lang over één deel, en er zijn 132 delen?:$ Het is niet van mij! Maar hij is gewoon te super.x3
    Tom Lover From The Future


    ok

    ThQ <33
    Ik zal ze allemaal wel eventjes maken :'D

    Dude!Where is my car.
    I´m sorry honey dat k je topic verneuk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    GNAGNA Dudeee :'D

    GNAGNA Dudeee :'D

    I´m cool, en ik ben weg voordat je je moderator gedrag in werking gaat zetten.xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    I´m cool, en ik ben weg voordat je je moderator gedrag in werking gaat zetten.xD

    Ja ik begin al te stomen van woede :'D

    (...)
    Ja ik begin al te stomen van woede :'D

    Ik voelde het aan aan ja daarom stop ik ook he.;')


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Maak niet die van mij. "Miss~Kaulitz choise Tom or Bill" :S
    Hij is té dom.
    Maar ik heb wel nog
    °Tomorrow, i wake up in a body, that's not mine..°
    Maar daar zijn maar drie delen van x'D




    het gaat over een meisje. Ze woont bij haar moeder in Brussel, en ze gaat een keer per maand naar har vader, die in Duitsland bij zijn nieuwe vriendin woont. Maar op een avond, ergens in Marokko, wordt er iets geheimzinnigs gedaan. Er is een ganse belevenis, en er worden twee magische koekjes gemaakt.

    Als het meisje bij haar vader gaat, vindt ze zo'n koekje. Ze eet het op en opeens voelt ze haar heel raar. Ze voelt zich niet goed en gaat in haar bed liggen. Ergens aan de andere kant van Duitsland, in Hamburg, zitten twee popsterren, Tom en Bill Kaulitz, te feesten met hun beste vriend. Dan vindt Bill een koekje in de brievenbus.. Hij kan er niet afblijven en eet het ook op. Ook hij voelt zich niet goed en gaat in bed liggen.

    De volgende ochtend gebeurt het. Het meisje wordt wakker in het lichaam van Bill Kaulitz, en Bill in het lichaam van het meisje. Ze moeten opzoek gaan naar elkaar om proberen, terug in hun eigen lichaam te geraken, maar ondertussen gaat hun leven gewoon voort. Bill moet normaal concerten geven, en het meisje moet naar school. Maar nu moet het dus allemaal omgekeerd. En als het meisje verliefd wordt op Tom, wordt het al helemaal een hel!

    Zal het hun ooit lukken, om alles weer normaal te krijgen?



    Okee, dat was dus de uitleg x'D. Het is ongeveer hetzelfde als de film "Freaky Friday".

    x Doraa

    Apuh :'D

    Maargoed. Nog iemand leuke quizjes voor MOI? SEXYY.

    Oeh klinkt hip ^^
    Ja ik dacht al, DAT IS FREAKY FRIDAY! :'D

    eey !
    die van my en flo ( rachel )
    is pas bij deel een maar er zit een tom lover in!
    het is een tom/bill love story! hij staat op het profiel : xNeverAlone !
    ps; ik hoop dat je hem maakt!
    er komen nog veeeel meer delen!
    xX. MICH