• Dit is eigenlijk totaal niet belangrijk ofzo maar ik wou dit toch even kwijt. Je hoeft hier dus ook niet op te antwoorden. :)

    Om het verhaal te starten ben ik afgelopen week van dochter naar meid gedegradeerd en doen mijn ouders enorm naar tegen me. Natuurlijk niet fijn maar wat er gisteren gebeurde vond ik stiekem wel enorm amuserend.

    Normaal maak ik het eten elke avond, één van mijn vele huishoudelijke taken hier. Nu was het gisteren woensdag en sinds ik samen ben met mijn vriend hebben we afgesproken om op woensdag bij elkaar te gaan eten. Dit wisselt dus elke week. (De eerste woensdag bij hem, de 2de bij mij, de 3de bij hem, enz.) Gisteren was het bij hem thuis. En dat is dan ook de enige avond in die 2 weken dat ik thuis niet moet koken. Wat ik super vind. We zijn toch al bijna 2 jaar samen en dus had ik de veronderstelling dat mijn ouders dat ondertussen wel door hadden. Niet dus…

    ’s Avonds kwam ik thuis en begon mijn mama te zeuren dat ik in het vervolg maar thuis moet blijven met als simpele reden dat ze dan avondeten heeft.
    Wat er dus gebeurd is: Mijn vader was thuis gekomen, is naar boven gespurt om zijn stomme spelletje achter de pc te spelen en was volledig vergeten om zelf het eten te maken, laat staan even door het huis te roepen of ik thuis was. Resultaat: Niemand had avondeten! xD

    Best gemeen van me dat ik dit kleine, domme voorval leuk vind maar het werd tijd dat ze eens niet op mij konden rekenen. Ook al gaat het maar om het avondeten.
    Mijn punt is dus; karma is a bitch! :D

    Hebben jullie ook al zo’n momentje gehad de laatste tijd waarbij je stiekem denkt: ‘Net goed!’

    [ bericht aangepast op 2 okt 2014 - 19:01 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Lol. Toen had niemand eten.

    Dat mijn vriendin van vroeger die nu een bitch is geworden een 1 voor haar toets had.

    Ik heb dit echt met een schuine glimlach gelezen terwijl ik zat te grinniken. Ze kunnen toch brood maken of wat dan ook, eitje bakken.


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Ik heb dit echt met een schuine glimlach gelezen terwijl ik zat te grinniken. Ze kunnen toch brood maken of wat dan ook, eitje bakken.


    Ja natuurlijk en ze hadden uiteindelijk wel iets om te eten. Maar ik vond het te leuk dat ze eens voor een keer voor zichzelf moesten zorgen en ze niet om hun slaafje konden roepen laat staan op mij boos worden ervoor xD


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Haha, net goed dit!
    Mijn beste vriend heeft me laten zitten en nu is hij zelf best vaak alleen. Dat leverde ook even zo'n momentje op.

    Ja dat is mooie karma hehehehe. Hoe moeilijk is het trouwens om zelf te koken als je honger hebt, da fuck?


    Alleen maar tranen van geluk

    Chuckles schreef:
    Lol. Toen had niemand eten.

    Dat mijn vriendin van vroeger die nu een bitch is geworden een 1 voor haar toets had.


    Haha inderdaad Net goed! :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Saisons schreef:
    Haha, net goed dit!
    Mijn beste vriend heeft me laten zitten en nu is hij zelf best vaak alleen. Dat leverde ook even zo'n momentje op.


    Hihi, echt wel! Karma! :D


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Aoki schreef:
    Ja dat is mooie karma hehehehe. Hoe moeilijk is het trouwens om zelf te koken als je honger hebt, da fuck?


    Helemaal niet, mijn ouders zijn nogal lui. Als ze van het werk komen willen ze dat het eten klaar staat en het huishouden gedaan is zodat zij na het eten in de sofa kunnen gaan zitten en rustig met volle buik naar het nieuws kunnen kijken :s .


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)

    Helemaal niet, mijn ouders zijn nogal lui. Als ze van het werk komen willen ze dat het eten klaar staat en het huishouden gedaan is zodat zij na het eten in de sofa kunnen gaan zitten en rustig met volle buik naar het nieuws kunnen kijken :s .


    Pffff, nou dan vind ik dit wel lekker voor ze ha ha ha


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vraag me nu serieus af hoe ze dat gaan doen als jij het huis uitgaat...


    It's never gonna happen, Guys.

    Shiki schreef:
    Ik vraag me nu serieus af hoe ze dat gaan doen als jij het huis uitgaat...


    Hahah die vraag stel ik me ook vaak de afgelopen maanden maar zij denken dat ik nog 30 jaar bij hun blijf wonen.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik vind het altijd heerlijk als iemand die ik haat valt, ziek word of slechte ervaringen heeft.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een meisje dat ooit meedeed met pestkoppen die mij treiterden, heeft nu al een baby. Dat terwijl ze jonger is dan mij. Dat, mensen, zie ik als karma.


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    Een meisje dat ooit meedeed met pestkoppen die mij treiterden, heeft nu al een baby. Dat terwijl ze jonger is dan mij. Dat, mensen, zie ik als karma.
    herkenbaar mijn pesters die mij regelmatig serieus mishandelen zitten vast of hebben een gigantisch drugs probleem. De meeste hebben ook kinderen :)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Luie ouders heb je zeg :3

    Ik vind het altijd heerlijk als iemand die ik haat valt, ziek word of slechte ervaringen heeft.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2014 - 17:03 ]