• Ja, stel sukkels. Ik ben TH en CB fan, maar nu komt het dus... Tokio Hotel lach Cinema Bizarre gewoon fucking hard uit! Terwijl Strify gewoon zegt dat hij TH leuk vind en dat hij Bill zijn stijl het leuk vind! TH ziet een foto van CB en ze krijgen direct de slape lach. Ik vind dat een beetje hypocriet, aangezien TH staat voor het 'anders' zijn, waarom lachen ze een band die ook 'anders' is dan uit?

    Sukkels =.=

    Fimpje.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:15 ]


    -

    Heb je filmpje? :X

    Biell is gemien.
    Maar laat hem dude. Misschien kreeg hij wel de slappe lach omdat hij verliefd is op Strify? :X


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    hehe, dat is toch gewoon zijn mening? ;'] Daar meot je je niet aan ergeren, dat is slecht voor je.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    En je kan ze niet dwingen om Cinema Bizarre leuk te vinden. Het is hun keuze om hen uit te lachen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Biell is gemien.
    Maar laat hem dude. Misschien kreeg hij wel de slappe lach omdat hij verliefd is op Strify? :X

    Hahaa misschien wel.
    Misschien probeerde hij zijn erectie weg te lachen...

    Marihuana schreef:
    En je kan ze niet dwingen om Cinema Bizarre leuk te vinden. Het is hun keuze om hen uit te lachen.

    Maar dat is gemeeeeeen! (huil)
    Niet lief van Billa


    -

    Uncommon schreef:
    (...)
    Hahaa misschien wel.
    Misschien probeerde hij zijn erectie weg te lachen...

    OMG! XD


    -

    Alsof wij nooit met mensen lachen? Die lachen is één keer met een band, en dan krijgen we dit. Ik schoot ook in de lach toen ik cb voor het eerst zag hoor. -Is niet kwaad bedoelt op u ofso, als he tbot over komt.-

    Everlasting schreef:
    (...)
    OMG! XD

    Ja, het kan toch. =]
    (lol)

    Nee, maar mijn punt is dat ze vroeger altijd zeiden van "Ben zoals je bent, trek je van niks aan en lach geen andere uit" en die kletspraat youknow? Nu doen ze het zelf! XD


    -

    Everlasting schreef:
    Nee, maar mijn punt is dat ze vroeger altijd zeiden van "Ben zoals je bent, trek je van niks aan en lach geen andere uit" en die kletspraat youknow? Nu doen ze het zelf! XD

    En dan? Ze lachen er gewoon mee, niemand heeft iets gezegd van geen respect (:' Ik heb ook respect voor anderen maar als ik bv. een emo voorbij zie lopen durf ik die persoon ook wel eens achter na roepen. Maar heb er nog wel steeds respect voor, want ik haat ze niet. Misschien moet je het zo bezien van plaats u er op te ergeren (:' Best wel vaag uitgelegt.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:11 ]

    Uncommon schreef:
    (...)
    Hahaa misschien wel.
    Misschien probeerde hij zijn erectie weg te lachen...

    ZIE JE. DAT BEDOEL IK NOU. BILL PROBEERDE IEDEREEN OP ZIJN LACH GECONCENTREERD TE KRIJGEN IPV DAAR BENEDEN :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Everlasting schreef:
    Nee, maar mijn punt is dat ze vroeger altijd zeiden van "Ben zoals je bent, trek je van niks aan en lach geen andere uit" en die kletspraat youknow? Nu doen ze het zelf! XD

    Ja dat is waar. Maar ik denk dat ze dat zeggen om hun fans "aan te moedigen."
    Ofja, hoe moet ik dat uitleggen...
    Ze willen zegmaar moed inspreken ofzo. Denk ik.
    Maarja, niet dat ik ze wil verdedigen ofzo (nja, stiekem wil ik dat wel en ga ik 't ook doen.) Maar... a) Als ik een persoon zoals Tom naast me zou hebben, zou ik ook gewoon 24/7 de slappe lach hebben door hem, want Tom is nou eenmaal grappig... en b) Misschien... Vonden ze ze raar. ;P

    Fimpje.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2009 - 16:14 ]


    -

    Marihuana schreef:
    (...)
    ZIE JE. DAT BEDOEL IK NOU. BILL PROBEERDE IEDEREEN OP ZIJN LACH GECONCENTREERD TE KRIJGEN IPV DAAR BENEDEN :]

    JA INDERDAAD (cat)
    ZOU HET HEM OOK GELUKT ZIJN? IK BEDOEL; MIJN ZIJN JEANS ZOU JE DAT TOCH WEL ZÓ ZIEN XD