• Dit moet je gewoon zien voorals ze bezig zijn over wat ze zouden doen als ze niet beroemd geworden zouden zijn, hylarisch.

    http://nl.youtube.com/watch?v=4oOJ7uIMk88

    Dit heb ik van het profiel van LieftxTom .


    Live life limitless.

    En wie heeft het al gezien?? Het is toch hylarisch he??


    Live life limitless.

    Geniaal een brief van 12 km lang en een tokio hotel stripclub daar ga ik heen..xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Geniaal een brief van 12 km lang en een tokio hotel stripclub daar ga ik heen..xD


    Inderdaad 12 km lang dat is echt goed. En Tom zijn job en dan Georg die daar op in ging. Toen Tom dat zei (van wat hij zou doen als hij geen gitarist was) lag ik strijk, en er voor was ik dood serieus.


    Live life limitless.

    Omg xD Georg's Stripclub met Tom als stripper xD geweldigxD


    Why don't you break my heart

    Omg xD Georg's Stripclub met Tom als stripper xD geweldigxD


    Ik zei het toch hylarisch. En Bill zijn gezicht toen Tom het zei, ook goed zene.


    Live life limitless.

    (...)

    Ik zei het toch hylarisch. En Bill zijn gezicht toen Tom het zei, ook goed zene.

    Idd en Tom ook echt zo van, tja in de muziek is zingen zijn enige talent xD En Gustav ook echt héél serieus, ik zou dan brandweerman zijn...zie ik hem eigenlijk nog wel doen ook. Hij mag mij altijd komen redden:D


    Why don't you break my heart

    Oh my sexgott, ik lig hier plat xD

    Tom als stripper, Wil ie dat hier eens komen doen? (a)


    Let the Night embrace you

    Wahah, de tokio hotel strip club

    (...)
    Idd en Tom ook echt zo van, tja in de muziek is zingen zijn enige talent xD En Gustav ook echt héél serieus, ik zou dan brandweerman zijn...zie ik hem eigenlijk nog wel doen ook. Hij mag mij altijd komen redden:D


    Inderdaad, brandweerman hoe komt ie er op. Maar inderdaad als hij het toch zou zijn, mag ie mij ook komen redden hoor (ook al ben ik geen fan, Gustav vind ik toch schattig). En Tom, inderdaad dat is zijn enige talent, ocharme Bill toen Tom dat zei.


    Live life limitless.

    Whahah als er ooit een stripclub komt van Tokio Hotel, ben ik vaste klant daar [:

    HAhaha, Omg Georg zen stripbar, met Tom als stripper, Ik kom ZEKER langs xDxD Hihi kga vanavond naar de ster Tokio Hotel kijke xD

    Whahah als er ooit een stripclub komt van Tokio Hotel, ben ik vaste klant daar [:


    Hahahahahahahahaha vaste klant, maar zou je dan niet naar Duitseland moeten rijden, nou ja ik denk niet dat ze die club in België of Nederland gaan zetten hoor. En euh Bill zei dat ie het niet wist he. En als ie nu wel zou moeten kiezen, wat zou die dan kiezen??


    Live life limitless.

    Thahh, coewl filmpjeeee x3
    ik wil naar die stripclub x)
    jammer dat die ern ie ehct is..


    Turning up the volume

    (...)

    Hahahahahahahahaha vaste klant, maar zou je dan niet naar Duitseland moeten rijden, nou ja ik denk niet dat ze die club in België of Nederland gaan zetten hoor. En euh Bill zei dat ie het niet wist he. En als ie nu wel zou moeten kiezen, wat zou die dan kiezen??


    Bedoel je als Bill moest kiezen tussen zingen en een andere beroep of ?

    (...)

    Bedoel je als Bill moest kiezen tussen zingen en een andere beroep of ?


    Ja.


    Live life limitless.