• Dit moet je gewoon zien voorals ze bezig zijn over wat ze zouden doen als ze niet beroemd geworden zouden zijn, hylarisch.

    http://nl.youtube.com/watch?v=4oOJ7uIMk88

    Dit heb ik van het profiel van LieftxTom .


    Live life limitless.

    (...)
    haha ik heb de link net gedropt xD


    Ieuwh. Dat beeld krijg ik niet direct uit mijn geheugen.



    En het is er uit. Niet helemaal maar toch, eigenlijk wel grappig.


    Live life limitless.

    (...)

    Whaha niet zo moeilijk als je Tom al ziet strippen en Georg in het geld ziet zwemmen van wat die verdient aan Tom en aangezien Gustav brandweer wil worden blijft er maar een taak over voor Billyboy en dat is serveerder, myn andere optie was klant van Tom:X
    Whaha [:


    Dat zie ik hem direct doen, echt waar. Tja hij zal wel moeten als Tom geen kanten krijgt he.


    Live life limitless.

    Haha :'D Ja oke; dan moet ik hem niet meer droppen ^^ x

    Haha xD ik vond dat plaatje echt grappig. Alleen zou dat Tom moeten zijn xD Met Georg erachter om het geld op te halen en Bill met zo'n schortje om verbijsterd aan het kijken en Gustav staat dan vast klaar om de dames aan 't zuurstof te leggen vanwege Tom xD


    Why don't you break my heart

    (...)

    Dat zie ik hem direct doen, echt waar. Tja hij zal wel moeten als Tom geen kanten krijgt he.


    Als hy geen klanten krijgt wil ik wel zyn KLANT worden, zoals ik al zei VASTE klant whahah

    (...)

    Als hy geen klanten krijgt wil ik wel zyn KLANT worden, zoals ik al zei VASTE klant whahah

    ik ga meexD


    Why don't you break my heart

    (...)
    Haha xD ik vond dat plaatje echt grappig. Alleen zou dat Tom moeten zijn xD Met Georg erachter om het geld op te halen en Bill met zo'n schortje om verbijsterd aan het kijken en Gustav staat dan vast klaar om de dames aan 't zuurstof te leggen vanwege Tom xD


    Hahaaaaa :D:D GEWELDIG XD


    Tanya is de beste.

    (...)

    Als hy geen klanten krijgt wil ik wel zyn KLANT worden, zoals ik al zei VASTE klant whahah


    Inderdaad. Maar maar 1 klant is ook niet genoeg he. Ze moeten er drie mensen mee betalen he. Wie wil er dan nog klant worden??


    Live life limitless.

    omg als TH dit nu zou lezen (en begrijpenxD) whaha die zouden écht geschokt zijnxD whaha


    Why don't you break my heart

    (...)
    Haha xD ik vond dat plaatje echt grappig. Alleen zou dat Tom moeten zijn xD Met Georg erachter om het geld op te halen en Bill met zo'n schortje om verbijsterd aan het kijken en Gustav staat dan vast klaar om de dames aan 't zuurstof te leggen vanwege Tom xD


    Inderdaad, wel goed gevonden.


    Live life limitless.

    (...)
    Haha xD ik vond dat plaatje echt grappig. Alleen zou dat Tom moeten zijn xD Met Georg erachter om het geld op te halen en Bill met zo'n schortje om verbijsterd aan het kijken en Gustav staat dan vast klaar om de dames aan 't zuurstof te leggen vanwege Tom xD


    Inderdaad, wel goed gevonden.


    Live life limitless.

    (...)

    Inderdaad. Maar maar 1 klant is ook niet genoeg he. Ze moeten er drie mensen mee betalen he. Wie wil er dan nog klant worden??

    Haha ik wordt ook wel klant:DGezellig


    Why don't you break my heart

    omg als TH dit nu zou lezen (en begrijpenxD) whaha die zouden écht geschokt zijnxD whaha


    Volgens mij ook maar kom, we mogen ons toch amuseren he. Dit is beter denk ik dan ruzie er over maken he.


    Live life limitless.

    omg als TH dit nu zou lezen (en begrijpenxD) whaha die zouden écht geschokt zijnxD whaha


    Tom zal het denk ik niet erg vinden, ik denk dat Bill het niet zo leuk zou vinden whahah..

    (...)
    Haha ik wordt ook wel klant:DGezellig


    Ik ook klant zijn x'D


    Tanya is de beste.

    (...)

    Volgens mij ook maar kom, we mogen ons toch amuseren he. Dit is beter denk ik dan ruzie er over maken he.

    Haha inderdaad, 't zou me niet verbazen (en om één of andere reden zeker van Tom niet xD) Als ze er zelf plat om lagenxD


    Why don't you break my heart