• Een hele goede vriendin van me doet de laatstse tijd heel raar :$. Ze doet best wel populair enzo. En binnen een weekje is opeens bevriend met allemaal kinderen uit hogere klassen. Niet dat ik het haar niet gun ofso. Maar ze stuurt er ook allemaal krabbels naar van; Je bent het beste wat ooit in m'n leven is gekomen en alles. En ze is me beste vriendin van me, en dat voelde best wel kwetsend enzo. Naja, en ze doet heel flirterig tegen jongens en die gaan ook denken, ze vind me leuk enzo. Dusja ik vertelde dat tegen me vriendinnen, en hun vonden dat ook. Dus we dachten, we zeggen het tegen haar. Maar mijn vriendinnen bemoeide zich er niet echt mee. Maar ik had dus ff een gesprek alleen met haar enzo. En toen was ze dus gewoon een beetje boos geworden, en ik kreeg ook tranen in me ogen, en zij ook. maar we zouden later nog afspreken maar dat wou ze neit meer ;(. dus we gingen later naar haar huis toe enzo. En toen hebben we het niet echt meer uit gepraat maar we zijn niet mer boos enzo, maar ze zij dat het voelde alsof we haar vriendinnen wilden afpakken maar dat is echt niet zo! Maar ik voel me nog steeds kut enzo. Maybe ben ik wel gewoon jaloers, maar dat komt omdat ik gewoon heel veel van der hou en ik wil haar gewoon neit kwijt, want ik ben een paar weken al een andere vriendin kwijt geraakt! De laatste tijd voel ik me helemaal niet mezelf! Ik weet gewoon niet wat ik moet! en ik wil ook geen meeloper zijn, ik weet wel wat ik het liefst wil maar dat kan toch niet naar amerika ;$. En ik weet niet wat ik de laatste tijd allemaal denk. Maar wat ik wel weet is dat ik hier even weg wil, maar dat kan niet. En heel veel mensen denken wel dat het helemaal geweldig met me gaat maar dat is helemaal niet zo !, ik lach ook heel veel maar niemand weet wat er achter mijn glimlach zit ;$.
    Sorry maar dit moest ik ff kwijt. Kunnen jullie me misschien helpen ?;$

    x


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    je mag altijd bij mij op het matje komen slapen?
    voor een weekje ofzo?

    veel sterkte meis (flower)


    Change, the only good thing in this world.

    Dat is niet leuk voor je:(

    Het is goed dat je geen "meeloper" wilt zijn. Daar maak je een goede keuze in. Maar het is wel rot dat jij je vrienden er zo door kwijt raakt. Je voelt je rot en wilt weg. Dat ken ik. Maar helaas is dat bijna niet mogelijk. Ach, zie het zo, het is bijna vakantie, en dan kan je even een weekje tot jezelf komen ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zat ook in zo'n situatie en eigenlijk weet ik niet echt hoe het is opgelost. Ik ben op een gegeven moment gewoon haar gang laten gaan, ik dacht zovan als zij mij niet meer gaat missen dan hoef ik haar ook niet te missen & ik ging toen met me andere vriendinnen. Het klinkt erg bot..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Jullie zijn lief :$ Maar ik wil haar ook niet kwijt :$. Maar ik wil hier gewoon graag weg.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 19:48 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik zou er wel met iemand over willen praten, maar ik zou neit weten wie? Maar dan ook echt snapje;$ Maar ik wil niet naar me ouders..

    [ bericht aangepast op 14 feb 2011 - 19:55 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    Ik zou er wel met iemand over willen praten, maar ik zou neit weten wie? Maar dan ook echt snapje;$ Maar ik wil niet naar me ouders..



    je mag altijd je hart tegen me luchten, wel spijtig dat ik over een tiental minuutjes al van de pc moet. (ouders --' je kan er niets mee aanvangen als het over pctijden gaat)


    Change, the only good thing in this world.

    candyKisses schreef:
    (...)


    je mag altijd je hart tegen me luchten, wel spijtig dat ik over een tiental minuutjes al van de pc moet. (ouders --' je kan er niets mee aanvangen als het over pctijden gaat)
    hihi, leef met je mee;$, oke dat is lief van je (H)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)hihi, leef met je mee;$, oke dat is lief van je (H)


    weet ik toch *kuch* ego *kuch*

    on-topic: you're welcome (flower)


    Change, the only good thing in this world.

    Je kan altijd bij mij terecht -al ken ik je niet al te goed- Als je wil praten kan je het me altijd zeggen <'3 weet hoe je voelt

    Dreft schreef:
    Je kan altijd bij mij terecht -al ken ik je niet al te goed- Als je wil praten kan je het me altijd zeggen <'3 weet hoe je voelt
    Dankjewel:$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat is echt rot!
    Ik hoop dat je het nog eens goed uitpraat.
    Sterkte ermee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lawrence schreef:
    Dat is echt rot!
    Ik hoop dat je het nog eens goed uitpraat.
    Sterkte ermee!
    dankje :$
    Maar vandaag is er wel nog wat gebeurd. Nouja ik liep zo met een vriendin, en komen wij de vriendinnen tegen van dat meisje dat ik vertelde. Gaat 1 daar van zeggen 'kijk niet zo arogant, ga je haar kleuren' Ik heb dus rood oranje haar. Maar gewoon van mezelf. Ik voelde me dus echt rot snapje. Ik ben er toen ik wat kleiner wat al is mee gepest enzo, maar ik heb nu ook gewoon schijt aan die kinderen maar toch voelde ik me klote ;$. Maar ik heb het neit tegen mijn vriendin verteld


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Praat het uit. Dat is moeilijk, maar ook echt de enige manier als je haar niet wilt verliezen.
    Succes (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Praat het uit. Dat is moeilijk, maar ook echt de enige manier als je haar niet wilt verliezen.
    Succes (:
    Tja, maar soms denk ik ook wel, wil ik nog wel vriendinnen zijn? Want ze is super erg veranderd :$


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Ik heb op t moment zelf een gebroken hart, dus ik denk niet dat je aan mij veel hebt.
    Sterkte in ieder geval.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.