• Ja, het is jullie misschien ookal opgevallen.
    Er zingt een meisje samen met Bill op het einde.
    Wie is het?
    I'm dying to know, please tell me!
    Het is niet:
    LaFee
    Kerli
    Chantelle Paige
    Georg's vriendin (die wou niet beroemd zijn)
    En volgens mij is het een Duitse, want haar Duits is echt goed.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    weet het niet mr damn wat bn ik blij dat het niet Chantelle is :X
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    weet het niet mr damn wat bn ik blij dat het niet Chantelle is
    Xx


    zet je over haar heen, ze lijkt me hartsige aardig, en kom op! Hallo boys will be boys..


    Some angels have no wings.

    ze kan echt wel mooi zingen (:

    ManonxLove schreef:
    ze kan echt wel mooi zingen (:
    Ik vind wel mee vallen, want als je naar der stem luisterd is het echt heel kinderlijk, denk je dat er een meisje 16/17 zingt maar het is gewoon iemand van in de 30, en aan de manier hoe ze zingt kun je horen dat ze totaal geen gevoel voor ritme heeft - nee ik ben niet jaloers (krul)-. Dat is vaak zo bij actrices, die willen dan ook gelijk gaan zingen omdat ze denken dat ze dat ook wél kunnen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ik vind wel mee vallen, want als je naar der stem luisterd is het echt heel kinderlijk, denk je dat er een meisje 16/17 zingt maar het is gewoon iemand van in de 30, en aan de manier hoe ze zingt kun je horen dat ze totaal geen gevoel voor ritme heeft - nee ik ben niet jaloers (krul)-. Dat is vaak zo bij actrices, die willen dan ook gelijk gaan zingen omdat ze denken dat ze dat ook wél kunnen :'DD

    Whaha! Ben ik dus niet de enige die dat ook vind! Ik vind haar stem raar... O.o


    -

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ik vind wel mee vallen, want als je naar der stem luisterd is het echt heel kinderlijk, denk je dat er een meisje 16/17 zingt maar het is gewoon iemand van in de 30, en aan de manier hoe ze zingt kun je horen dat ze totaal geen gevoel voor ritme heeft - nee ik ben niet jaloers (krul)-. Dat is vaak zo bij actrices, die willen dan ook gelijk gaan zingen omdat ze denken dat ze dat ook wél kunnen :'DD


    Agree _O_