• We waren dik sneu door Emmen aan het lopen, winkel in winkel uit. En toen moesten we naar de bios want de film begon zo dus wij naar het bus station lopen lopen we zozp'n drukke weg op. $: Vlak voor een stoplicht jwz. En ik zo: volgens mij lopen over de weg. Meteen we omdraaien en over een parkeerplaats lopen. En toen hadden we overgestoken toen liepen we dus over een fietspad, die fietsers bellen ook niet even ofzo. Dat was onze bijna dood ervaring. $:
    Hebben jullie dat wel eens gehad?


    when words fail, music speaks.

    Ja, best wel vaak. :X
    Ik moet altijd over een nogal kut kruispunt oversteken als ik naar school fiets, maar dan zie je aan de ene kant de auto's niet aankomen. Er gebeurde daar wel eens dat ik echt nét stopte voor de auto. Kreeg bijna hartverzakking. o.o


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Neuh, ik let altijd goed op in het verkeer. (:

    okee ik snap het niet zo goed, maar lijkt me wel eng om een bijna dood ervaring mee te maken ;x


    -

    Blondiepants schreef:
    okee ik snap het niet zo goed, maar lijkt me wel eng om een bijna dood ervaring mee te maken ;x
    Nou kijk; bij het bus station kunnen de bussen zo door rijden bij zo'n druk kruispunt bij een stoplicht. over die weg liepen we.


    when words fail, music speaks.

    Kikailoveu schreef:
    (...)Nou kijk; bij het bus station kunnen de bussen zo door rijden bij zo'n druk kruispunt bij een stoplicht. over die weg liepen we.


    Oh, ik snap het (cat)


    -

    jha, ik vind het altijd nodig om net voor auto's lang te lopen of te fietsen! ;o
    Wij hebben zoon berg op wee naar school en als je die berg af komt is meteen een weg. maar daar zijn nog geen stoplichten, dus dan rees ik meteen door naar de andere kant..
    En jha dan heb jhe wel eens dat je net langs een autp langs sjeeis! ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    jha, ik vind het altijd nodig om net voor auto's lang te lopen of te fietsen! ;o
    Wij hebben zoon berg op wee naar school en als je die berg af komt is meteen een weg. maar daar zijn nog geen stoplichten, dus dan rees ik meteen door naar de andere kant..
    En jha dan heb jhe wel eens dat je net langs een autp langs sjeeis! ;x


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb een keer meegemaakt, op een rondpunt, ik had voorrang, dus ik steek mijn hand uit dat ik naar links ga, rijd daar een auto die niet stopt o.o
    Dus ik steek over maar hij reed door. Serieus, ik zat er maar een paar centimeter van.


    Never run out of reasons to smile...

    Elke dag maak ik dat wel mee, als ik naar school rij. Zo ben ik samen met 2 andere vriendinnen bijna op een bus gereden o.o en toen een bus te dicht naast ons reed, vielen we en brak mijn vriendin haar pols o.o
    Ik haat bussen nâh.


    Happiness hit her like a train on a track

    Ooh dat is eng. Een leraar, die ik niet mag, bij ons op school ís aangereden door een bus, was echt zo grappig ;x


    when words fail, music speaks.

    uhm telt dat ik op een rails aan het fietsen [/moest oversteken] op het moment dat de rode belding gaat klingelen en de slagbomen dicht gaan omdat een trein eraan komt ook??
    dan wel


    Why don't you break my heart

    Ikke. Mijn vriendin en ik waren eens wat aan het kloeien op de stoep en ik had hakken aan. Zit er een put in, sla ik mijn voet om en strompel de weg op. Komt zo'n auto aangereden helemaal toeteren en doen. Zat ik er bijna onder :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik ben een keer bijna aangerden door een vrachtauto(ik haat die dingen).Ik ben een keer bijna verdronken.Ik ben bijna een keer overeden door fieters,een groep bruggers reed door een stratje(meer een steegje) bij mijn school.En ik ben bijna een keer vlak voor een trein overgestoken.

    Ik heb er eigenlijk best veel gehad.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    hoi


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Te vaak. Ik ben een ramp in het verkeer x,x