• Haha, nouja ik vond het wel grappig. De vriendin van mijn broer is zwanger, ze moet nog een maandje, en nu belt mijn broer ons telkens om de kleinste dingetjes op. Gister al omdat zijn vriendin zei dat ie op kon rotten, hij helemaal in tranen, en ja dan mag ik eigenlijk niet lachen maar ik moest wel lachen, en vanmiddag helemaal in paniek omdat ze steken in haar buik had, dus ik en mijn vader daarheen. Blijkt er niks aan de hand te zijn, maar mijn broer zat hem wel helemaal te spacen,.='D

    Heeft iemand zoiets al meegemaakt?
    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee
    Ik zou op den duur ook moeten lachen denk ik. Je broer gaat helemaal over stresst zijn tegen de bevalling x'D


    For once I want to be the car crash.

    fireflightx schreef:
    Nee
    Ik zou op den duur ook moeten lachen denk ik. Je broer gaat helemaal over stresst zijn tegen de bevalling x'D

    Ja inderdaad, dat weet ik nu al wel..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee,
    Ik zie het nog wel gebeuren bij Niels eigenlijk. dan ga ik hem uitlachen. ;D


    We can only learn to love by loving.

    Uhm eigenlijk niet, alhoewel, mijn zus ook zwanger is, en nog 3 weken moet, maar voor zover ik weet, gebeurd zo iets bij ons niet (:

    Nee, ik ben de oudste :P


    Life is hard and then we die

    Hahaa. Lijkt me zo grappig :')
    Maar nee, nog nooit meegemaakt.


    Never run out of reasons to smile...

    nee, niet meegemaakt:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Nops, als mijn broer nu vader moest worden zou er wel iets mis zijn.


    Your Butt is Mine!

    Haha als het nu al zo gaat wil ik niet weten hoe het gaat bij de bevalling.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Haha als het nu al zo gaat wil ik niet weten hoe het gaat bij de bevalling.

    Jup. Ik heb nu 6 neefjes/nichtjes en 2 zwangere zussen, vul de rest zelf maar in. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Hahh nee totaal geen paniek. Iemand die ik ken moest bevallen.. en ze werd gek van de pijn en haar vriend, die in een zetel naast het bed zat vroeg: schat, mag ik een kussen.. ik lig niet zo lekker. Enjaa, toen werd ze een beetje kwaad x)

    nee..x'D
    mijn broer is ong. 1 jaartje ouder.. dus ik hoop niet dat hij nu al vader wordt..x'D

    haha omg ik zou dan ook echt lachen enzo
    maar leuk voor hem dat hij papa wordt:)
    alvast congratz
    maar nee ik heb zoiets nog nooit meegemaakt


    Why don't you break my heart