• Oke ik heb een vraagje aan iedereen , WAT IS JE ERGSTE BLOOPER /BLUNDER OP SCHOOL ??????

    De mijne: nou ik zat net in de derde , we hadden daar dus een computerlokaal op school , en daar zaten alle leuke jongens die dag O.o, en dus ook een die ik leuk vond ( JA VOND JA ) dus mijn beste vriendin en ik gingen ook even computeren , nou eindelijk het tussenuur was dus voorbij , en mijn beste vriendin zei de hele tijd SCHIET OP SCHIET OP (Nee helemaal geen druk) dus ik snel iets kopieren , en ik had slippers aan op school (HET WAS WARM) dus ik snel lopen naar het kopieerapparaat wat dus ook in dat lokaal stond , en wat denk je .....ik val over een draad keihard op de harde grond , vlak naaast die leuke jongen , oke dat was dus niet de bedoeling , iedereen lachte me uit en keek me aan ( IK WERT ZO ROOD ALS EEN TOMAAT ) zelf lachte ik ook maar mee , anders stond ik al helmaal voor aap !!

    Dus nu jij ??


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    euhm. weet ik niet ;p


    T O K I O H O T E L < 3

    en het boeit me niet >.< want dat ga ik daar weer aan terugdenken en dat is niet cool xD


    T O K I O H O T E L < 3

    NINAxTOM schreef:
    en het boeit me niet >.< want dat ga ik daar weer aan terugdenken en dat is niet cool xD


    xD ja dat is waar maar het kan wel grappig wezen , t is ook niet zo geweldig om eraan terug te denken maarjah het is wel lachen xD

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    whahah xD


    T O K I O H O T E L < 3

    Eh, ik ben eens tegen een paal gelopen. ;x
    En op mijn knieën gevallen.

    Devious schreef:
    Eh, ik ben eens tegen een paal gelopen. ;x
    En op mijn knieën gevallen.


    OEH pijnlijk

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik heb heel veel blunders mijn ergste op school was dat ik naar de les leip en toen struikelde ik over een tas en toen liep ik net naast de trap en viel ik va de trap gelukkig was het niet een lang trap maar het deed wel pijn en toen liep net iedereen ernaast en moest natuurlijk lachen.


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Ik ben in klas eens over een boekentas gevallen. Dat was best wel lomp :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet niet of het het ergste was; maar ik zat in groep 8 en toen gingen we de laatste dag voorbereiden. Ik wou graag scene 1 maken. maar toen werd er een andere groep gekozen. toen wou ik scene 4 maken. werden wij ook niet gekozen! en toen zei ik zacht dat dacht ik dus 'poepheid'. maar die idiote klas van mij was toen opeens stil ;D. dus iedereen lachte mij uit, en vanaf toen gingen ze de heletijd zeggen; poepheid. omgosh.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    ohja, en ik kwam zo binnen, met andere 2 meisjes. [ze vonden dat we op de meidengroep KUS leken] dus we mochten een charmante opkomst doen terwijl een nummer van kus werd afgespeeld. kom ik zo lacherig binnen, struikel ik over stoel. ha-ha-ha.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    volgesmij toen ik de trap opstruikelde :']


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    In de eerste, midden in de klas:
    Ik stond op, en donderde over mijn stoel heen. En nadat ik was opgestaan en door wou lopen viel ik weer over de eerstvolgende stoel heen :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.