• De stelling van vandaag luidt:
    De Nederlandse jeugd is verwend

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Happysnail schreef:
    Kijk maar eens naar my super sweet 16 en zeg dit dan nog een keer. (cat)


    your eyes are like stars in the night.

    best wel een beetje.. maar sommige plaatsen in amerika etc. zijn veel erger.. maar als je het dan met afrika vergelijkt zeker weten!


    rawr! I'm a pirate

    Ja mee eens ik moet toegeven ik ben een beetje verwend :S

    (A)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    maar geen verwend nest hoor :P


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Veel mensen wel.. Die zitten dan helemaal te zeuren over dat ze iets niet mogen van hun ouders, terwijl ze al hardstikke veel krijgen en niks zelf hoeven te betalen.. (een vriendin van mij is zo)

    Ik ben niet echt verwend, ben ik nooit geweest. Ik moet bijna alles zelf kopen van het geld dat ik verdien met mijn baantje en wat ik krijg van familie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Meerderheid is wel verwend. Ze mogen en krijgen iig meer dan vroeger en denken dat ze er recht op hebben, zelfs als ze er geen reet voor uitvoeren.


    FML

    Eens.


    We can only learn to love by loving.

    Niet alleen Nederland, maar kinderen in rijke Europese landen en in Noord-Amerika zijn bijv. zijn de meeste kinderen verwend, ja.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Happysnail schreef:
    Kijk maar eens naar my super sweet 16 en zeg dit dan nog een keer. (cat)


    Het gaat niet over amerika x.x

    Ik ben zelf niet écht verwend ofzo n.n
    Ik mag wel veel, piercings;kleding die ik mooi vind;me haar zoals ik wil hebben, en zo zijn er wel meer dingen, maar dat heeft niks met verwend te maken want mijn ouders zijn gewoon niet moeilijk u.u

    Er zijn heus wel mensen die verwend zijn, maar ik ken er nu nog even niemand.

    Over het algemeen: yes.


    No growth of the heart is ever a waste

    De eene wel de ander niet.Ik vind wel dat we in nederland(en ook in belgië ) verwend zijn met de luxe die we ons kunnen verorloven(de meesten dan).

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 16:22 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    geen idee eigenlijk. Ik woon in belgië

    over het algemeen: vind ik van wel.

    Niet alleen Nederlandse. Bijna al het jeugd behalve in ontwikkelingslanden en zo natuurlijk.


    Where there is a sea there are pirates...