• Heel vaak als ik foto's zie van de leukste Twins ever, Je kent ze vast wel(A) De Kaulitz twins natuurlijk ^^, dan staan die fotos vaak helemaal vol met emailadressen en/of site's waar die foto vandaan komt & dan vaak echt wel 100x wat de foto verpest, vind ik. En dat vind ik best irritant'

    Wat vinden jullie hier nou van?

    [ bericht aangepast op 5 okt 2009 - 22:14 ]

    Dat doen ze zodat mensen de foto's niet jatten en zeggen dat ze van hunzelf zijn! XD


    -

    Eerlijk?
    Dat heb ik ook gedaan op foto's van HHA.

    Niet dat de hele foto vol staat, maat toch de link van de site voor reclame te maken.


    Let the Night embrace you

    Tja, ik vind het terecht eerlijk gezegd. Als jij die foto hebt gemaakt, en iemand anders neemt dat klakkeloos over, zal ik er ook niet blij mee zijn. Het is gewoon een copyright bewijs, bewijs dat zij het zelf hebben gemaakt.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, ik vind het terecht eerlijk gezegd. Als jij die foto hebt gemaakt, en iemand anders neemt dat klakkeloos over, zal ik er ook niet blij mee zijn. Het is gewoon een copyright bewijs, bewijs dat zij het zelf hebben gemaakt.

    Ja, inderdaad. Maar zelf vind ik het overdreven om dan die hele foto ermee onder te zetten. Ik zou het dan meestal op een plek zetten waarbij je het duidelijk ziet en iemand het er niet af kan 'knippen'.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    PUKKELxDING schreef:
    Tja, ik vind het terecht eerlijk gezegd. Als jij die foto hebt gemaakt, en iemand anders neemt dat klakkeloos over, zal ik er ook niet blij mee zijn. Het is gewoon een copyright bewijs, bewijs dat zij het zelf hebben gemaakt.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.