• Ja zijn jullie ergens verslaafd aan of aan geweest? Ik bedoel dus drug, alcohol of sigaretten?

    Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan asprines. Het begon toen ik mijn arm brak, voor de pijn mocht ik asprines slikken, dat deed ik want het deed heel veel pijn. Uiteindelijk was ik uit het gips en bleef ik hoofdpijn houden omdat ik heel veel problemen had. Ik bleef maar asprines slikken dat school uiteindelijk genootzaakt was mij geen aprines meet te geven. Ik moest dus van thuis mee nemen, maar thuis waren ze op de hoogte, daar kreeg ik er ook geen meer. Uiteindelijk ben ik er zo dus vanaf gekomen, maar nu werken ze neit meer goed. En ik pak ze ook niet vaak, bang weer verslaafd te raken...


    -

    Houden zo! :Y)


    -

    Weet je wat ook kut is, als ik nu hoofdpijn heb helpt 1 asprine niet meer, ik moet er minimaal 2 inemen. En dat haat ik! =.=


    -

    Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan wiet/joints/blowen...
    En verder rook ik maar ik vind mezelf niet echt heel erg verslaafd aan sigaretten


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan wiet/joints/blowen...
    En verder rook ik maar ik vind mezelf niet echt heel erg verslaafd aan sigaretten

    Kun je zo 1,2,3 stoppen? Dan ben je niet verslaafd.


    -

    aan wiet.

    maar het gaat nou wel weer de goeie kant op ;d.


    don't Worry...Be gay.

    Ik rook heel af en toe,
    maar géén verslaving dus.
    Hopelijk krijg ik die ook nooit.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik gun niemand een verslaving, zelfs mijn ergste vijand niet.


    -

    Nop, maar mn moeder loopt me de hele tijd te zeggen dat ik verslaafd ben aan paracetamol enzo, terwijl ik nooit een neem .__.


    Underdog, just look at the mess you made.

    chocola:Y):9~


    You are beautiful, you are love.

    ik wens ook niemand een verslaving toe. het word steeds erger bij ons op school, eerste klassers die roken.. zo zonde van hun leven!!!:(


    You are beautiful, you are love.

    Chocolade, maar dat eet ik bijna niet meer.
    Cola, dat is een verslaving voor altijd xD
    Hoestsiroop, ongeveer een paar maanden, het was van die lekkere maar straffe siroop, ik flipte erdoor.
    En ik ben ook verslaafd geweest aan bijna niks te eten. Ik at elke dag maar 1boterham of niets , dusja verslaafd aan uithongeren, en ik was verslaafd aan feesten, maar daar ben ik met gestopt. Ik kon het nietmeer, medemogelijk gemaakt door die uithongering. Ik ben misschien maar 16 maar ik ben feestjes enzo al beu, ik ga al uit van mijn 12.
    Dusja ik ben van (bijna) al mijn verslavingen af :]

    NynZ schreef:
    ik wens ook niemand een verslaving toe. het word steeds erger bij ons op school, eerste klassers die roken.. zo zonde van hun leven!!!:(

    Bij ons mogen 1e klassers niet roken, dan worden ze van school gezet. Voor hun eigen gezondheid.


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Bij ons mogen 1e klassers niet roken, dan worden ze van school gezet. Voor hun eigen gezondheid.


    wow dat is wel nogal hard! O: maar wel het beste voor hunzelf...


    You are beautiful, you are love.

    NynZ schreef:
    (...)

    wow dat is wel nogal hard! O: maar wel het beste voor hunzelf...

    Daarom :]


    -

    Ik ben nergens verslaafd aan. ;3