• Ja zijn jullie ergens verslaafd aan of aan geweest? Ik bedoel dus drug, alcohol of sigaretten?

    Ik ben een tijdje verslaafd geweest aan asprines. Het begon toen ik mijn arm brak, voor de pijn mocht ik asprines slikken, dat deed ik want het deed heel veel pijn. Uiteindelijk was ik uit het gips en bleef ik hoofdpijn houden omdat ik heel veel problemen had. Ik bleef maar asprines slikken dat school uiteindelijk genootzaakt was mij geen aprines meet te geven. Ik moest dus van thuis mee nemen, maar thuis waren ze op de hoogte, daar kreeg ik er ook geen meer. Uiteindelijk ben ik er zo dus vanaf gekomen, maar nu werken ze neit meer goed. En ik pak ze ook niet vaak, bang weer verslaafd te raken...


    -

    Everlasting schreef:
    Weet je wat ook kut is, als ik nu hoofdpijn heb helpt 1 asprine niet meer, ik moet er minimaal 2 inemen. En dat haat ik! =.=

    dat heb ik ook. als ik hoofdpijn heb, helpt 1 asperientje niet. ik moet óf hele zwares innemen óf 2 minder zwares. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mijn mama aan mijn computer. :x

    Kinderbueno's?
    Telt dat mee? (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb een verslaving aan mezelf. Ik ben drugs :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Everlasting schreef:
    (...)
    Kun je zo 1,2,3 stoppen? Dan ben je niet verslaafd.


    Ik ben ook niet zo 1, 2, 3 gestopt met wiet/joint/blowen!


    dream, dare, fly!

    Nee, nergens aan verslaafd :')


    Never run out of reasons to smile...

    Ik gebruik ook veel aspirines. Maar ben er niet verslaafd aan.
    Ik ben nergens aan verslaafd, toch niet aan zo'n dingen als jij bedoelt.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Ik ben ook niet zo 1, 2, 3 gestopt met wiet/joint/blowen!

    Nee, dat snap ik! Maar je zei zo van, ik ben niet verslaafd ofzo. Zo bedoelde ik het, ik wilde je niet beledigen...

    :$


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Nee, dat snap ik! Maar je zei zo van, ik ben niet verslaafd ofzo. Zo bedoelde ik het, ik wilde je niet beledigen...

    :$


    Haha ik bedoelde dat ik niet verslaafd ben aan sigaretten want daar kan ik wel zo mee stoppen als ik wil, gewoon af en toe :3
    Maar wiet/joints/blowen was een ander verhaal ;)


    dream, dare, fly!

    Ik rook, dat kan ik niemand aanraden.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ben schoon, dus geen verslaving.(cat)


    we've only said goodbye with words

    Nee


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Cafiëne, en daardoor drink ik veeeel te veel energydrank.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik heb geen verslaving...
    tenzij je muziek en drama's kijken op internet een verslaving kunt noemen.
    Ik maak heel vaak m'n huiswerk enzo slecht of gewoon niet omdat ik drama's ga kijken of gewoon muziekverslaafd ben o.O


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ben aan niks verslaafd


    For once I want to be the car crash.