• Ik ben het zo zat hier he.
    Ik zat net op de bank in de woonkamer en toen flipte mijn vader weers eens op me uit dat ik anders moet gaan zitten.Dat doet hij altijd als ik op de bank zit.Ik weet echt niet meer hoe ik moet zitten op die bank.Hij zei ook iets van ik wil je nooit meer zo zien zitten, hij zei nog net niet of anders.Dus ik ben het zat en zeg tegen hem koop dan een fatsoenlijke bank(bij de vorige bank ging het ook steets zo).Dus mijn vader helemaal kwaad dat ik wel anders zal piepen als ik er voor moet betalen(wat niet zo is wat ik geef niks om dingen en om geld).En dat ik niet zo'n grote mond moet hebben.Ik zei alleen maar op een normalen manier(waar hij nog wat van kan leren) dat hij dan een fatsoenlijke moest kopen.

    Dus ik helemaal in tranen en harstikke kwaat op hem.Ik probeer verder te werken aan mijn husiwekr opdracht voor nederlands,maar dat gaat niet omdat ik in 1 kamer was met hem.

    Dus ik de laptop meenemen naar boven.Stampvoeten en met deuren slaan. Riep hij net naar boven dat ik na benede moet komen,en wel nu.Dus ik roep trug,nee ik moet huiswerk maken.

    Dus nu zit ik hier op mijn kamer(waar het bijan vriest) te trillen van woede.

    Ik haat hem zo he.Het gaat altijd zo.Hij luister wel naar het verhaal van mijn zus maar niet naar dat van mij.Waarom gaat zou hij ook? Ik ben het toch niet waard.Serieus ik kan hem nu wel wat aan doen.Of in iedergeval mezelf.

    Ik weet echt niet meer wat te doen.Ik word gek hietr,ik kan er niet meer tegen.Het liefst zou ik nu dood willen.Gewoon dood,alles vergeten en me niet meer zo voelen.Niet meer deze pijn voelen.Dat is mijn diepste wens.Ik ben er klaar mee.Ik wil hier zo graag weg.Weg van alles.

    Ik weet het echt niet meer.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hem op een rustige manier vertellen wat je er van vindt (: En niet uitvliegen ofzoo he (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Er zijn mensen die waarschijnlijk boos zijn en het daarom op anderen afreageren, en misschien is je vader ook wel zo..

    Praat erover met hem.. en zeg wat je voelt.. veel succes!


    -

    vraag hem eens waarom hij zo doet
    misschien wel omdat je moeder niet meer leeft?
    Probeer te praten. Begin niet over fouten of over dat hij je kwetst. Vraag alleen hoe het komt dat hij zo doet, vraag uitleg. Misschien dat je het enigszins kunt begrijpen dan.

    En als je er met hem niet direct over kunt praten, schakel dan je mentor in en vraag of die eens een gesprek met jou en je vader samen wil doen. Misschien dat dat helpt?
    Heel veel succes in elk geval
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit. Maar alsjeblieft, denk nooit aan het verlaten van je leven. Ook al lijkt het soms niet zo, er zijn altijd mensen die om je geven! En hoe vervelend je vader ook doet, hij zou nooit willen dat jou iets zou overkomen. Misschien heeft hij het zelf ook moeilijk, misschien heeft hij persoonlijk problemen en reageert hij het onterecht af op jou. Het kan zijn dat hij gewoon even niet meer weet hoe hij zich moet gedragen.
    Wanneer hij weer boos op je wordt, zou ik gewoon gehoorzamen. En als hij onterecht boos wordt, dan zou ik met iemand gaan praten je echt vertrouwd. Iemand waarvan je weet dat hij of zij je zal helpen, en niet gewoon zal zeggen 'Ach, dat heb ik ook wel eens... Succes.' Je kunt ook rustig tegen je vader zeggen dat je om hem geeft, en dat ook jij je er totaal niet goed bij voelt om hem zo te zien en dat hij onterecht gemeen tegen je doet. Volgens mij zal hij heus niet denken dat je onzin praat, als je zegt dat je om hem geeft. Hij is immers je vader.
    (Het spijt me, als dat eventueel niet zo voor je is.)
    Als je er ooit behoefte aan hebt, mag je ook altijd met mij praten.;)
    Sterkte!


    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit. Maar alsjeblieft, denk nooit aan het verlaten van je leven. Ook al lijkt het soms niet zo, er zijn altijd mensen die om je geven! En hoe vervelend je vader ook doet, hij zou nooit willen dat jou iets zou overkomen. Misschien heeft hij het zelf ook moeilijk, misschien heeft hij persoonlijk problemen en reageert hij het onterecht af op jou. Het kan zijn dat hij gewoon even niet meer weet hoe hij zich moet gedragen.
    Wanneer hij weer boos op je wordt, zou ik gewoon gehoorzamen. En als hij onterecht boos wordt, dan zou ik met iemand gaan praten je echt vertrouwd. Iemand waarvan je weet dat hij of zij je zal helpen, en niet gewoon zal zeggen 'Ach, dat heb ik ook wel eens... Succes.' Je kunt ook rustig tegen je vader zeggen dat je om hem geeft, en dat ook jij je er totaal niet goed bij voelt om hem zo te zien en dat hij onterecht gemeen tegen je doet. Volgens mij zal hij heus niet denken dat je onzin praat, als je zegt dat je om hem geeft. Hij is immers je vader.
    (Het spijt me, als dat eventueel niet zo voor je is.)
    Als je er ooit behoefte aan hebt, mag je ook altijd met mij praten.;)
    Sterkte!


    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    CaramelHeart schreef:
    Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit. Maar alsjeblieft, denk nooit aan het verlaten van je leven. Ook al lijkt het soms niet zo, er zijn altijd mensen die om je geven! En hoe vervelend je vader ook doet, hij zou nooit willen dat jou iets zou overkomen. Misschien heeft hij het zelf ook moeilijk, misschien heeft hij persoonlijk problemen en reageert hij het onterecht af op jou. Het kan zijn dat hij gewoon even niet meer weet hoe hij zich moet gedragen.
    Wanneer hij weer boos op je wordt, zou ik gewoon gehoorzamen. En als hij onterecht boos wordt, dan zou ik met iemand gaan praten je echt vertrouwd. Iemand waarvan je weet dat hij of zij je zal helpen, en niet gewoon zal zeggen 'Ach, dat heb ik ook wel eens... Succes.' Je kunt ook rustig tegen je vader zeggen dat je om hem geeft, en dat ook jij je er totaal niet goed bij voelt om hem zo te zien en dat hij onterecht gemeen tegen je doet. Volgens mij zal hij heus niet denken dat je onzin praat, als je zegt dat je om hem geeft. Hij is immers je vader.
    (Het spijt me, als dat eventueel niet zo voor je is.)
    Als je er ooit behoefte aan hebt, mag je ook altijd met mij praten.;)
    Sterkte!


    God bless you. <3

    Ik heb vaker geprobeert met hem te praten,maar dat lukte niet.Zelfs met een spigiater en een haptonoom erbij.En ik heb nietmand die ik echt kan vertrouwen,nooit gehad eigenlijk.
    En iemand van school of zo wil ik ook niet wand ik kan nie tegen vreemde praten(kan het niet eens tegen bekende) en die sturen me waarschijnlijk weer treg naar die spigiater,en daar heb ik helemaal geen zin in.Omdat die me niet kan helpen.Ik kan heel moeilijk praten over hoe ik me voel.Ik heb een bepaalt gevoel(als ik me zo voel) maar ik kan niet uitleggen wat het is.

    Dat is het probleem.Ik kan niet goed praten.En hij wilt niet horen wat hij 'fout' doet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Ik heb vaker geprobeert met hem te praten,maar dat lukte niet.Zelfs met een spigiater en een haptonoom erbij.En ik heb nietmand die ik echt kan vertrouwen,nooit gehad eigenlijk.
    En iemand van school of zo wil ik ook niet wand ik kan nie tegen vreemde praten(kan het niet eens tegen bekende) en die sturen me waarschijnlijk weer treg naar die spigiater,en daar heb ik helemaal geen zin in.Omdat die me niet kan helpen.Ik kan heel moeilijk praten over hoe ik me voel.Ik heb een bepaalt gevoel(als ik me zo voel) maar ik kan niet uitleggen wat het is.

    Dat is het probleem.Ik kan niet goed praten.En hij wilt niet horen wat hij 'fout' doet.

    Hmmm... Het maakt het inderdaad heel moeilijk, doordat je lastig over je gevoelens kunt praten. Maar het voor je houden zal alles veel erger maken. Tenminste, dat is meestal zo. Misschien kun je het los laten in iets creatiefs? Schrijven, muziek, tekenen? Ik weet niet waar je van houd.:$ Misschien dat dat even kan opluchten.
    Wat vervelend dat er niemand is die je vertrouwd! :O Ja, ik wil me verder niet echt met je persoonlijke leven bemoeien. Ik kan niet zeggen met wie je wel en niet kunt praten, natuurlijk.:$
    Ik hoop dat dit helpt, en heel veel sterkte!
    Nogmaals, je mag het ook altijd aan mij vertellen.;)
    <33


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    laat hem dit lezen??


    Why don't you break my heart

    CaramelHeart schreef:
    (...)
    Hmmm... Het maakt het inderdaad heel moeilijk, doordat je lastig over je gevoelens kunt praten. Maar het voor je houden zal alles veel erger maken. Tenminste, dat is meestal zo. Misschien kun je het los laten in iets creatiefs? Schrijven, muziek, tekenen? Ik weet niet waar je van houd.:$ Misschien dat dat even kan opluchten.
    Wat vervelend dat er niemand is die je vertrouwd! :O Ja, ik wil me verder niet echt met je persoonlijke leven bemoeien. Ik kan niet zeggen met wie je wel en niet kunt praten, natuurlijk.:$
    Ik hoop dat dit helpt, en heel veel sterkte!
    Nogmaals, je mag het ook altijd aan mij vertellen.;)
    <33

    Ik uit het al door te schrijven.Ik heb een soort dagboek waar ik dingen in schrijf(losse worden of zinnen) en tekeningen in maak,dus ik uit me zeker.

    @DutchAngel
    Ik ben bang dat als hij dit lees ik weer naar die spigiater moet en dat wil ik niet wand die kan me zeker niet helpen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    @DutchAngel
    Ik ben bang dat als hij dit lees ik weer naar die spigiater moet en dat wil ik niet wand die kan me zeker niet helpen.
    zeg hem dat je niet naar een psychiater wil, maar er samen met hem wil uitkomen.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 22:42 ]


    Why don't you break my heart

    DutchAngel schreef:
    (...) zeg hem dat je niet naar een psychiater wil, maar er samen met hem wil uitkomen.

    Heb ik de eerste keer ook tegen hem verteld,een paar keer zelfs.Maar hij luistert nooit na me.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall