• Aangezien ik hier steeds actiever word, zal ik ook maar eens een naamsverandering doorgeven. Van Funeralopolis ben ik nu naar Saturnine gegaan. Wat Saturnine inhoudt?

    Saturnine betekent somber, of zwaarmoedig. Het is ook de songtitel van een nummer van één van mijn favoriete bands, Electric Wizard, waar Funeralopolis en Dopethrone (mijn usernames dáárvoor) ook van af komen. Somberheid en zwaarmoedigheid zullen dan ook grote thema's zijn in de verhalen die ik binnenkort weer op Quizlet gooi, als mooie binnenkomer van mijn maanden, misschien zelfs jarenlange absentie van schrijven voor Quizlet. (cat)

    So, houden jullie een beetje van dit soort thema's, of hebben jullie het liever luchtig? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Leuke naam!
    Ik houd meer van luchtige verhalen, ja. Anders word ik er zo somber van :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Mooie naam!
    Zelf houd ik eigenlijk wel van zowel luchtige- als wat diepergaande verhalen. Het ligt een beetje aan mijn mond :Y)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Klinkt wel tof! Ik vond de anderen ook leuk. (:

    Well, op het moment is mijn username de naam van een groot comediant. Best wel luchtig. :')
    Verder vaak gewoon namen van personages.


    The truth is out there.

    Dank jullie wel, allemaal!

    Ik merk inderdaad vaak dat op sites zoals deze, alles liever luchtig gehouden wordt.
    Zonder tragedie geen komedie. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Hehe, songtitle-buddy's ^^
    Het is maar hoe je het opvat. Het nummer Trees klinkt op zich best vrolijk en energie, maar het verhaal er achter (dan moet je ook wel meer van de band en hun verhaal weten) gaat een stuk dieper. Volgens mij ligt het er aan of je er voor open staat of niet. Ook hier op Quizlet zijn een hoop mensen met een zwaar verhaal en er word wel degelijk over gepraat. Maar omdat er ook 11 jarigen hier ronddwalen, willen we het te overduidelijk maken en worden dat soort dingen naar bepaalde topics (LJH, confession topic, etc.) of pb's verplaatst.

    I like your name tho, ik heb wel eens van de band gehoord maar ik was er nog niet aan toegekomen om het te luisteren :3

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 15:07 ]

    Trees schreef:
    Hehe, songtitle-buddy's ^^
    Het is maar hoe je het opvat. Het nummer Trees klinkt op zich best vrolijk en energie, maar het verhaal er achter (dan moet je ook wel meer van de band en hun verhaal weten) gaat een stuk dieper. Volgens mij ligt het er aan of je er voor open staat of niet. Ook hier op Quizlet zijn een hoop mensen met een zwaar verhaal en er word wel degelijk over gepraat. Maar omdat er ook 11 jarigen hier ronddwalen, willen we het te overduidelijk maken en worden dat soort dingen naar bepaalde topics (LJH, confession topic, etc.) of pb's verplaatst.

    I like your name tho, ik heb wel eens van de band gehoord maar ik was er nog niet aan toegekomen om het te luisteren :3

    Trees als in bomen? Really? Ik las je naam altijd als in de context van tante Trees o.i.d.

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 15:53 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oeps, offtopic gesprek ^^

    [ bericht aangepast op 7 jan 2016 - 16:33 ]

    Trees schreef:
    (...)

    Omg nooo :') Het is inderdaad Trees haha, misschien moet ik mijn oude profiel in het teken van Trees (BOMEN) maar weer terug halen om dit te voorkomen ^^

    Of ik ken gewoon teveel mensen die Trees heten.


    "I shut my eyes in order to see.'