• Je begrijpt vast wat ik bedoel ;)
    Ik voel me op en top in de herfst en de winter :D

    en bij jullie?


    When you see nothing, what do you really see?

    Ik hou van de Herfst
    van de kleuren van de blaadjes enzo
    en van de zomer

    Ik heb echt een hekel vaan lente
    -hooikoorts-
    en winter vind ik te koud


    We can only learn to love by loving.

    herst, en lente (:

    Zolang ik het niet te warm of koud heb, maakt het voor mij niet uit. :9~

    zomer is zo leuk odmat het warm is en dan kan ik zwemmen ^-^ maar de winter is leuk omdat er dan sneeuw is ^^ en lente en herfst zijn mooie seizoenen, dan is alles in de lente groen en bij de herfst is da gezellig


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Hmm,
    Lente en herst. Zomer is te warm + die wepsen. & de winter is te koud en is alleeen leuk als het sneeuwt.
    Bovendien is de lente heel mooi omdat dan alles in bloei is, en ik daar heel vrolijk van word,
    En de herfst is eigelijk een beetje triest, omdat alles dood is, maar toch ik vindt ik de bladeren die van de boom afdwarrelen heel mooi. (flower)
    maar aan de ene kant is de winter toch ook heel gezellig,
    binnenzitten, kaarslichtjes en sneeuw, en dan een lekkere warme kop thee. Hmmm...

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 18:01 ]

    Ik heb bij ieder seizoen wel wat speciaals, behalve lente eigenlijk als ik het nu zo bedenk :Y)
    Zomer: Lekker warm, genieten van de zon, kleurtje opdoen, vakantie, luieren
    Herfst: Ik vind de kleuren altijd mooi en het leuke er aan zijn de blaadjes die van de bomen vallen. Alleen de regen is hatelijk en dat heb je wel veel in dit seizoen.
    Winter: gezellig binnen zitten, met een warme kop soep of chocomelk en de haard aan. Met een dikke trui, warme pantoffels en een deken wat televisie kijken. Soms sneeuwgevechten, mooie landschappen.
    En zo kan ik nog wel wat doorgaan (:
    Dus eigenlijk; herfst, winter, zomer ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Uh, zomer en winter, maar niet in Nederland. Ik wil zomers van 30 graden en winters met sneeeuw en ijs.


    Your make-up is terrible

    Ik vind alle seizoenen wel hun charmes hebben.
    En ik zeg niet één bepaald seizoen, omdat in de zomer niet altijd zomer is. De winter het amper sneeuwt, ...
    Alle seizoenen hebben hun voor- en nadelen.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    I heart autum (l)


    Just a simple "I love you" (:

    Duidelijk de zomer! Ik ben gek op de zomer. Zwemmen, zonnen, naar het strand, lekker lang licht, lekker warm, al me leuke kleren weer uit de kast... Heerlijk :Y)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Lente denk ik. (nerd)


    There are several things that I have been doing wrong.

    Herfst. :3
    Enkel is het kutte dat het dan school is + ik mijn beste vriendinnen niet kan zien. -andere school en weinig tijd-


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Zomer


    Some people make the world special just by being in it

    Lente.
    Winter is te koud, zomer te warm en de herfst regent het te veel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herfst (H)


    I am an idiot, I move.