• hoi hoi
    ik wordt echt helemaal gek van de mensen die reclame maken in de shoutbox, daar heb je het forum toch voor? E de shoutbox is om te chatten.
    ik weet niet of het mag, maar iedereen die dat ook vind kan hieronder een berichtje achterlaten en miss. kunnen de crew (weet nie wie hierover gaat) hierover nadenken...

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 23:01 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    ehm volgens mij heb ik het bij het verkeerde onderwerp gezet of nie??


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Lavender schreef:
    ehm volgens mij heb ik het bij het verkeerde onderwerp gezet of nie??

    Ik heb hem even voor je naar 'Suggesties' versleept (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    (...)
    Ik heb hem even voor je naar 'Suggesties' versleept (:


    tnx(flower)


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nou op een gegeven moment hebben we het voorgesteld het niet meer in de shoutbox te doen maar daar was zo goed als niemand het mee eens, dus hadden we zoiets van 'naah laat dan maar' :'D. Aangezien ze ons toch al suf en streng en weet ik wat vinden, konden we dat beter zo laten leek ons.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja, want de shoutbox is om gezellig te praten zegmaar. En dan gaan mensen reclame maken. Ik ga geen namen noemen terwijl ik die wel kan noemen. Op het forum kan je toch genoeg reclame maken?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 23:06 ]


    Be yourself, Everybody else is already taken

    Torresss schreef:
    Ja, maar de shoutbox is om gezellig te praten zegmaar. En dan gaan mensen reclame maken. Ik ga geen namen noemen terwijl ik die wel kan noemen. Op het forum kan je toch genoeg reclame maken?


    dat gevoel heb ik nou ook.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Haha idd.


    Pop ate my heart.

    Ik ben het er wel mee eens.
    Ik moet wel toegeven dat ik het vroeger toen ik er net op zat dat ik het zelf ook wel deed. Maar nu niet omdat ik weet dat het irritant is.


    Ivar Oosterloo.