• Ja het is gewoon zo erg. Ik ben hier weer helemaal aan het trillen en aan het huilen nu. Het zit namelijk zo. Afgelopen weekend was ik in Berlijn, het was heerlijk en ik heb me al zo lang nergens meer zo thuis gevoeld. Oude vrienden gezien en nieuwe gemaakt, het was gewoon heerlijk. De sfeer en alles. Klinkt retard maar van binnen ben ik een echte Berlijnenaar.

    Een klasgenootje van me had problemen met haar vriendje, en we waren net na de avondles met zijn alle wat gaan drinken. Had haar vriendje het uitgemaakt, gaat haar moeder haar bellen vragen of alles goed is, en ook echt om de zoveel tijd om dat ze zich zorgen maakt en alles.

    Mijn moeder is zo niet. Ik had ook graag een moeder gehad die bezorgd was en alles. En ik zeg dit niet omdat ik niet op kan schieten met mijn moeder en omdat ik haar niet mag, maar omdat ik gewoon toch wel redelijk ver genoege mensenkennis heb om dit over haar te kunnen zeggen. Ze is jaloers, egoïstisch en ze had nooit kinderen morgen krijgen. Ze kan de hond niet eens opvoeden, en we hebben het er al vaker met haar over gehad dat als ze geen kinderen kan verzorgen en opvoeden dat ze al helemaal geen hond moet nemen.

    Ik ben nu al 19 en ik probeer altijd te denken, ik heb haar niet meer nodig straks dan doe ik dat allemaal zelf. En het lukt me ook prima, maar ik heb gewoon zo graag iemand die zo nu en dan is zegt, ik ben trots op je. Mijn zus doet dat altijd en ze meent het ook altijd. Maar de enigste van mijn ouders, die dat echt deed, was mijn vader. En die is nu al bijna 2 jaar dood.

    Heel veel zullen nu wel denken van ‘ja waar maak jij je druk om?’ maar als je nog nooit hebt gehoord van je ouders dat ze letterlijk en gemeend zeggen ‘Ik hou van je’ of ‘Ik ben écht ontzettend trots op je’ dan doet dat pijn. Ik bedoel iedereen wil trotse ouders en ouders die je ondersteunen of die zo heel af en toe is zeggen ‘Het komt allemaal wel goed.’ Maar dat hebben ze bij mij nog nooit gedaan, het was telkens alleen maar ‘dat kan veel beter’ of ‘dat is niet goed genoeg’.

    Daar moest ik gister ook weer aan denken toen ik in een topic reageerde hier op quizlet, dat een meisje iets niet mocht omdat haar ouders gewoon te over beschermend zijn. Ik zou iets niet mogen op dit moment, omdat mijn moeder me dat gewoon niet gunt.

    Het was zo ontzettend heerlijk in Berlijn. Ik had zo’n prachtige en geweldige mensen om me heen, en dan kom ik thuis, in de kutzooi en dan ben ik weer meteen helemaal depressief, door mijn moeder. En uit huis gaan is geen optie want ik heb geen geld om op mezelf te gaan wonen en ik wil eerst mijn opleiding afmaken. En als ik voor het gedrag van mijn moeder wegloop is het nog niet opgelost en kom ik het uiteindelijk wel weer ergens anders tegen.

    En ik weet dat jullie hier waarschijnlijk niets op weten te zeggen ofzo maar in ieder geval bedankt voor het lezen, want ik moest het gewoon echt even kwijt.


    .___.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik weet dat het erg is als niemand kan zeggen van ik hou van jou..
    Ik vind het erg voor je maar ik kan je er niet mee voorthelpen..
    Srr (flower)

    En sta ik op instorte :S :p grapje ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Thnx anyway ik ben allang blij dat even iemand het gelezen heeft. <3


    Wie du mir, so ich dir.

    Heeyy meid,
    Ik vind het egt heel erg voor je. Je weet het he, ik ben er voor je =)
    xoxo


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    wow,, das echt niet leuk,,
    ik ben er gewoon sprakeloos van.....

    niet echt nuttige reactie mr weet je in iedergeval wel dat mensen met je mee leven en dat geeft hopelijk een beetje steun, en er zijn hier zat mensen tegen wie je kan praten en je vrienden die begrijpen het vast en zeker wel. het enige wat je kan doen is je opleiding afmaken en hopen dat je snel weg kan,,,

    *geeft hug*


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Ah <3

    ik gb je ff

    oke het zou heel egoistisch zijn om neit te reageren dus ik reageer maar gewoon met dit:

    ik vind het egt erg voor je (ookal ken ik je niet) maareuhmm ik heb egt geen flauw ideee.. hmmm er zijn vast wel meer mensen dei van je houden :) uhm heb je geen andere familie??? (vast wel) maar euhmm misschien die zeggen dat tog wel eens? dat ze van je houden of dat je iets goed hebt gedaan dat wat jij daarnet zei..


    ik probeer je alleen beter te laten voelen:X

    naja dag.. je zou best mogen praten erover emt mij ik ben heel medelevend en geruststellend.. alleen zo doe ik meestal ni x'D omdak nooit weet wat ik moe antwoorden maar ik vind het echt wel erg..

    Kirsten... Het spijt me zo. Loop ik te zeuren over mijn ouders, terwijl jij zou willen dat je moeder zo beschermend was over jou. Ik ben er voor jou, veel sterkte en denk aan de tijd die hierna gaat komen. Jij met je zus in Berlijn, veel sterkte! <3


    -

    Ik heb het gelezen en ben er sprakeloos van.
    Veel sterkte (flower)


    Happiness hit her like a train on a track

    Jeetje, geen idee wat ik hierop moet zeggen, maar iig veel sterkte =O <3!


    I don't need words to feel those lips.

    -leest-
    -weet niet wat te zeggen-
    Dat is wel heel naar ja :S

    Ik voel me ook echt thuis in Berlijn, ook al ken ik er niemand.
    Jeetje,
    Echt erg voor je. (flower)
    En ik hoop dat je nog heel vaak naar Berlijn mag. (:
    En dat je moeder wat meer liefde kan geven. (:
    (flower)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 10:04 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Striflicious schreef:
    Kirsten... Het spijt me zo. Loop ik te zeuren over mijn ouders, terwijl jij zou willen dat je moeder zo beschermend was over jou. Ik ben er voor jou, veel sterkte en denk aan de tijd die hierna gaat komen. Jij met je zus in Berlijn, veel sterkte! <3
    Nee, joh dat maakt toch niks uit, daar kun jij niks aan doen. Maak je daar maar geen zorgen om!!


    Wie du mir, so ich dir.

    iedereen bedankt voor de berichtjes en dat jullie het gelezen hebben, nu gaat het wel weer.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jeetje meid.. jeetje wat lijkt me dat vreselijk. Je vader dood op je zeventiende, je moeder die jaloers is en niet weet hoe ze moet opvoeden. Lijkt me echt heel erg en echt het spijt me zo voor je. En nouja, je hebt hier eigenlijk niet veel aan. Ik kan niet zeggen: ik weet hoe je, je voelt, want dat weet ik niet. Het enige advies dat ik heb, misschien kun je goed opschieten met een volwassen iemand van ongeveer je moeders leeftijd die je kent? Je kunt er misschien is met haar of hem over praten. En je zus is natuurlijk ook altijd geweldige steun en.. och, je hebt hier niets aan. In ieder geval, heel veel sterkte meid.


    Life is hard and then we die

    en hoe denkt je zus erover , mss moet je haar er eens over aanspreken (:
    iig veel sterkte ofzo ^^ !!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H