• Heey,
    Voor school moet ik mensen uit Brussel en omstreken intervieuwen(moest eigenlijk in Brussel maar toen had niemand het gedaan),dus als je in Brussel woont of er vaak komt zou je de volgende vragen willen beantwoorden.Alvats bedankt.
    -Woon je in Brussel?
    -Werk je in Brussel/zit je er op school?
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel?
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)?
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)?
    -Waarom kom je veel in Brussel?
    -Wat doe je zoal in Brussel?
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet)

    Nogmaals bedankt


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -Woon je in Brussel? Nee =]
    -Werk je in Brussel/zit je er op school? Ook niet.
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel? Euh... de winkels en de eettentjes ;D
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel? De enge mannen die je altijd zo eng aankijken o.o
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)? Nope , heb ik nog nooit gedaan x,x
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)? Auto of trein
    -Waarom kom je veel in Brussel? Ik kom er niet veel, haha
    -Wat doe je zoal in Brussel? Winkelen en eten x,x
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet) Annissa
    -heb je hier wat aan?=]

    Nee niet echt.OF eigenlijk wel.

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 18:21 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -Woon je in Brussel? Ik woon naast brussel
    -Werk je in Brussel/zit je er op school? Ik zit er op school
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel? De nieuwstraat
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel? de gebouwen.
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)? met school wel ja, anders niet.
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)? Auto of bus.
    -Waarom kom je veel in Brussel? om te shoppen, om naar school te gaan.
    -Wat doe je zoal in Brussel? Shoppen (cat)
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet) Mieke.


    -

    @vulnerable
    Bedankt

    Ik heb er eigenlijk nog 1 het liefst 2 nodig.
    En weet iemand hoe je een krant maakt?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik kan wel doen alsof ik een toerisst ben?

    Broadway schreef:
    Ik kan wel doen alsof ik een toerisst ben?

    Graag,ik met dit donderdag af hebben maar het lukt me net echt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    @vulnerable
    Bedankt

    Ik heb er eigenlijk nog 1 het liefst 2 nodig.
    En weet iemand hoe je een krant maakt?

    In Publisher kan je een krantje maken. :]

    Devious schreef:
    (...)
    In Publisher kan je een krantje maken. :]

    In wat?Is dat een progama ofzo wand dan heb ik hem niet(denk ik)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -Woon je in Brussel? Nee, ik ben hier op bezoek.
    -Werk je in Brussel/zit je er op school? Nee.
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel? De winkels, zeker weten.
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel? diemoetjedanevenzelfinvullen:$
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)? Nee, maar volgend jaar ga ik hier met school heen, en gaan we kijken naar de geschiedenis van Brussel.
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)? Met de trein of met de auto, ik woon namelijk nog al ver weg.
    -Waarom kom je veel in Brussel? Ik kom niet zo heel vaak in Brussel, dit is mijn tweede keer.
    -Wat doe je zoal in Brussel? Winkelen, en mensen kijken.
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet) Barbara.

    Ik kan goed liegen (nerd)

    Broadway schreef:
    -Woon je in Brussel? Nee, ik ben hier op bezoek.
    -Werk je in Brussel/zit je er op school? Nee.
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel? De winkels, zeker weten.
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel? diemoetjedanevenzelfinvullen:$
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)? Nee, maar volgend jaar ga ik hier met school heen, en gaan we kijken naar de geschiedenis van Brussel.
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)? Met de trein of met de auto, ik woon namelijk nog al ver weg.
    -Waarom kom je veel in Brussel? Ik kom niet zo heel vaak in Brussel, dit is mijn tweede keer.
    -Wat doe je zoal in Brussel? Winkelen, en mensen kijken.
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet) Barbara.

    Ik kan goed liegen (nerd)

    Dank je dank je dank je(K)


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    -Woon je in Brussel? Ik woon dichtbij Brussel
    -Werk je in Brussel/zit je er op school? Nee
    -Wat is het leukste/mooiste aan Brussel? De winkels, De mensen (sommige mensen)
    -Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel? De achterliggende buurtjes
    -Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)? Het si al een tijdej geleden, ik ga soms wel naar de kinopolis ofzo
    -Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)? Auto ; Bus
    -Waarom kom je veel in Brussel? Winkels/Markten, of met familie en/of vrienden naar de cinema ofzo te gaan
    -Wat doe je zoal in Brussel? Winkelen, plezier maken, foto's trekken, dingen bezoeken, ...
    -Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet) Kimberly D.C

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 14:42 ]

    Ik kan ook nog wel doen alsof ik een toerist ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Ik kan ook nog wel doen alsof ik een toerist ben.

    Graag ik moet min 700 worden en ik heb er niet eens 500


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Momento ik vul ook wel even zo'n ding in.


    Wie du mir, so ich dir.

    Zwaaaar uit mijn nek geluld ben er nog nooit geweest maar hoop dat je er wat aan hebt. Succes nog met je opdracht!

    Woon je in Brussel?
    Nee, ik ben er op vakantie (geweest). Maar verschillende mensen die ik van het internet ken die wonen daar of daar in de buurt.
    Werk je in Brussel/zit je er op school?
    Nee, ik ben er alleen maar op vakantie geweest.
    Wat is het leukste/mooiste aan Brussel?
    De meest monumenten en oude gebouwen, maar vooral het Triomfboog in het Jubelpark. Het doet me een beetje denken aan de BranderburgerTor in Berlijn.
    Wat is het minst mooitse/leuskte aan Brussel?
    De achterliggende buurtjes.
    Doe je wel eens iets cultureel in Brussel(museum,galerie ext.)?
    Tijdens mijn verblijf daar ben ik naar het ‘Koninklijk Museum van het Leger en de Krijgsgeschiedenis’ geweest. Dat was niet zo mijn ding maar ik vond het wel heel er interessant. Als ik daar ooit nog is terug ga wil ik graag naar de ‘Koninklijke Musea voor Schone Kunsten van België’ en de ‘Koninklijke Musea voor Kunst en Geschiedenis’ gaan. Dus wie weet, heb ik misschien nog wel een reden om een keer terug te komen daar.
    Hoe ga je naar Brussel/hoe vervoer je je er(auto/moter/fiets ext.)?
    Je kunt er fietsen huren en als toerist kun je daar met rondvaartbussen, vet handig. Heb ik dus ook gedaan. En met de taxi kom je daar ook wel op veel plaatsen, dat is alleen erg duur.
    Waarom kom je veel in Brussel?
    Ben er nog maar een maal geweest.
    Wat doe je zoal in Brussel?
    Tijdens mijn verblijf ben ik wezen winkelen, naar de bios gegaan, naar musea en monumenten gegaan.
    Wat is je naam(mag met achternaam maar hoedt niet)
    Kirsten v.g.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 15:11 ]


    Wie du mir, so ich dir.