• Al een tijdje ben ik bezig met sparen en ik kan nu eindelijk iets redelijk duurs kopen (wel het liefst onder de 100 euro). Ik heb het gevoel dat ik iets wilde hebben maar ik ben vergeten wat :') ja ik ben vaag Weten jullie misschien "must haves" voor bijvoorbeeld creativelingen (iets ivm bijvoorbeeld tekenen/knutselen/schilderen)? Verder spaar ik edelstenen, houd ik van fantasy beeldjes, spullen etc. Ik houd van muziek en ik speel piano. Ik houd van de Japanse cultuur en ook zeker van anime en manga. Oja, ik cosplay ook maar ik ben er nog niet over uit of ik een cosplay wil kopen van dat geld. Dus, weten jullie wat? :Y) Iets wat het waard is om voor gespaard te hebben? :'D

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 13:04 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Kan je dat geld niet beter bewaren totdat je echt zeker weet wat je wilt kopen? Want nu ben je aan het zoeken naar iets.. straks koop je het.. en kom je een week later iets tegen wat je veel liever wilt hebben?!


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Kan je dat geld niet beter bewaren totdat je echt zeker weet wat je wilt kopen? Want nu ben je aan het zoeken naar iets.. straks koop je het.. en kom je een week later iets tegen wat je veel liever wilt hebben?!


    Ik ga het ook niet per se nu kopen maar om in ieder geval ideetjes op te doen. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Was niet gemeen bedoeld trouwens.. ik snap alleen nooit waarom mensen direct hun geld willen uitgeven XD


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Was niet gemeen bedoeld trouwens.. ik snap alleen nooit waarom mensen direct hun geld willen uitgeven XD


    Ik geef het ook niet direct uit Nadine :p


    The sun will rise and we will try again.

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Ik geef het ook niet direct uit Nadine :p


    Haha okay :P Ik vind Wreck This Journal wel leuk, dat is ook wel creatief. Maar ik weet niet of je daar naar op zoek bent :P


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Haha okay :P Ik vind Wreck This Journal wel leuk, dat is ook wel creatief. Maar ik weet niet of je daar naar op zoek bent :P


    Had ik een paar jaar geleden inderdaad al (deed er toen niet zo veel mee helaas XD). Maar is idd leuk ja. Ik zoek inderdaad ook wel die richting ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Een LP speler, dat zou ik echt heel tof vinden om te hebben. Haha.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Een LP speler, dat zou ik echt heel tof vinden om te hebben. Haha.


    Dat is inderdaad nice haha


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil zelf nog wel graag een instant camera. Maar dan moet je er wel bij stil staan dat de foto rolletjes ook vrij prijzig zijn.


    The truth is out there.

    Hawke schreef:
    Ik wil zelf nog wel graag een instant camera. Maar dan moet je er wel bij stil staan dat de foto rolletjes ook vrij prijzig zijn.


    Jaaa die wil ik ook heel graag! Misschien ga ik die voor mijn verjaardag vragen...


    Treat people with kindness

    Als ik écht veel geld had zou ik een hele zooi copic sketch markers kopen XD.
    Maar voor zo'n bedrag kan ik ook wel een retourtje Vietnam kopen.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 14:03 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hawke schreef:
    Ik wil zelf nog wel graag een instant camera. Maar dan moet je er wel bij stil staan dat de foto rolletjes ook vrij prijzig zijn.


    Dat is ook inderdaad iets wat ik altijd al wilde hebben ja!


    The sun will rise and we will try again.

    Salaryman schreef:
    Als ik écht veel geld had zou ik een hele zooi copic sketch markers kopen XD.
    Maar voor zo'n bedrag kan ik ook wel een retourtje Vietnam kopen.


    Dat doet me denken aan iets. Er was toch zo'n pen waarmee je figuren kon tekenen in de lucht enzo? Dus zonder papier?


    The sun will rise and we will try again.

    Mijn musthaves, ofwel mijn wishlist:
    - Het album A Head Full Of Dreams van Coldplay (ik beluister 'm nu via spotify, maar alleen via m'n laptop want op m'n telefoon werkt het niet, maar ik vond 20 euro een beetje veel. Nu is ie een tientje, bij bol.com, maar ik mag niet via internet bestellen meh.)
    - Faber Castell Polychromos (dure potloden, voor 12 stuks betaal je al gauw 21,50)
    - Een minibar :D (dan kan ik melk enzo op m'n kamer bewaren, dan kan ik gewoon op m'n kamer ontbijten, ik slaap op de zolder en anders moet ik 's ochtends eerst drie trappen naar beneden om te ontbijten en dan weer omhoog om m'n tanden te poetsen en weer naar beneden. Vind ik een beetje veel moeite, dus ik skip ontbijt meestal)
    - Een tenue van Manuel Neuer of Mario Götze van het Duitse elftal (de nieuwe van Neuer of de oude van Götze bc wk2014 feelings), beetje jammer dat een shirt alleen al vaak 100 euro is. Dus ja, wordt 'm niet.
    - Nieuwe handschoenen. Die heb ik volgend seizoen ook wel echt hard nodig, maar ik mag niet internetbestellen meh.

    Normaal heb ik nog meer dingen die ik echt graag wil hebben, maar op 't moment weet ik niet zoveel, haha. Oef, lastig.

    Ik maak zelf altijd een deel van m'n geld over naar m'n spaarrekening haha.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Werecoyote schreef:
    (...)

    Dat doet me denken aan iets. Er was toch zo'n pen waarmee je figuren kon tekenen in de lucht enzo? Dus zonder papier?


    Omg, ja, een 3d pen. Aka deze!

    Omg hij is goedkoper dan dat ik dacht dat ie was haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly