• Nou het ging vandaag ook weer lekker ^^

    Eerst bij de tandarts, ik ben bang voor spuiten dus ze wil die verdoving in mijn mond doen. Houd ik mijn mond stijf dicht. Want met een watje kunnen ze je tandvlees verdoven zodat je de prik niet voelt. Dus dat had ze daarna gedaan toen ik mijn mond weer open had. (mijn moeder vond het er komisch uit zien)

    Daarna met economie had ik blijkbaar een 10 terwijl ik niet had geleerd dus ik schreeuw keihard: ECHT???? iedereen schrok zich dood en ik zakte van schaamte onder de tafel.

    met muziek zei ik: good morning, ehm, middag, afternoon ^^ omdat ik zo gewent ben om good morning te zeggen. En een vriendin van mij zei tegen die leraar dat hij homo deed (en dat doet hij dus echt heel erg)

    wat ik nu net allemaal heb verteld klinkt misschien droog.. maar als je er bij hebt gezeten ga je helemaal stuk. het was op dat moment gewoon komisch ^^

    En wat is er bij jullie vandaag gebeurd? @ school?


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ik ben geschorst. :X


    -

    ECHT?! ;D
    hahaha.
    ik zie het al gebeuren. :')
    neeh, ik ben niet naar school geweest om een kut reden. ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mijn vriendinnen en ik zijn door het andere vriendinnen-groepje uit de klas de negatieve kant van de klas genoemd terwijl zij altijd uit elkaar worden gehaald en commentaar hebben op leraren xD dat vond ik wel grappig :p en toen ging een van mijn vriendinnen daarna naast een van die meiden zitten dus zij vet chagerijnig kijken xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Esmaye schreef:
    Ik ben geschorst. :X

    Wtf, hoe heb je dat gedaan!?


    -

    Onze hele klas heeft zitten spijbelen, we moesten heel lang anders wachter voor een kut reunie over de werkweek :X
    foto's kijken van monumenten, leuk....


    Warum bist Du so Blaß,so Kalt, so Herzlos?

    Ik had een 10 voor engels en toen de meneer dat zei keek ik hem dom aan en zei "Pardon? Hoorde ik dat nu goed, heb ik een 10?"


    -

    Wij hebben de schoolbel op genomen. En in het begin geloofde de leraren het nog wel. Maar nu niet meer omdat mensen hem te vaak gebruiken. Maar dat was best wel lollig want we konden soms gewoon 10 minuten eerder weg of zo ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Automatic schreef:
    Wij hebben de schoolbel op genomen. En in het begin geloofde de leraren het nog wel. Maar nu niet meer omdat mensen hem te vaak gebruiken. Maar dat was best wel lollig want we konden soms gewoon 10 minuten eerder weg of zo ^^

    hahaha! dat hadden wij ook vorig jaar!
    werkte supergoed, totdat ze het doorhadden .. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    @ trafficlight

    idd.. een zo'n kind had hem gebruikt en toen perongeluk nog een keer. kon hij nablijven ^^


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Everlasting schreef:
    (...)
    Wtf, hoe heb je dat gedaan!?


    Lang verhaal, om 't even kort te houden;

    Er is een kind in mijn klas die velen niet mogen, ze kan bijna niet praten door iets in 't verleden wat wij niet mogen weten en ze heeft niet veel vrienden. Nu waren we laatste met alle brugklassen naar Den Haag geweest, en ik had allemaal foto's gemaakt, ook 1tje van haar.
    Op mn hyves had ik bij die foto gezet

    'I don't like her.'

    Had ze dus gezien, dus ik een heel gesprek met haar, directeur en mentor etcetc.
    Maar toen we het goedgepraat hadden, moest ik van mn mentor alle foto's en filmpjes wat met haar te maken had verwijderen van Hyves.

    Gedaan, maar ik werd vandaag opeens door m'n mentor uit de klas gehaald en ik moest met haar naar zo'n kamer waar zo'n man zat, bleek dat ik een filmpje over 't hoofd heb gezien waarin ik haar ene beetje voor lul zet.

    IK WIST HET ECHT NIET.

    Maar die man geloofde me niet enzo
    dusja.
    Toen moest ik naar huis
    Me moeder was boos op me mentor, ze had een boze mail gestuurd etcetc. Dus ik ben bang om morgen weer naar school te gaan. ><


    -

    Een serieus geweldige klasdag gehad = geen les, en spelletjes spelen en babbelen (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Esmaye schreef:
    (...)

    Lang verhaal, om 't even kort te houden;

    Er is een kind in mijn klas die velen niet mogen, ze kan bijna niet praten door iets in 't verleden wat wij niet mogen weten en ze heeft niet veel vrienden. Nu waren we laatste met alle brugklassen naar Den Haag geweest, en ik had allemaal foto's gemaakt, ook 1tje van haar.
    Op mn hyves had ik bij die foto gezet

    'I don't like her.'

    Had ze dus gezien, dus ik een heel gesprek met haar, directeur en mentor etcetc.
    Maar toen we het goedgepraat hadden, moest ik van mn mentor alle foto's en filmpjes wat met haar te maken had verwijderen van Hyves.

    Gedaan, maar ik werd vandaag opeens door m'n mentor uit de klas gehaald en ik moest met haar naar zo'n kamer waar zo'n man zat, bleek dat ik een filmpje over 't hoofd heb gezien waarin ik haar ene beetje voor lul zet.

    IK WIST HET ECHT NIET.

    Maar die man geloofde me niet enzo
    dusja.
    Toen moest ik naar huis
    Me moeder was boos op me mentor, ze had een boze mail gestuurd etcetc. Dus ik ben bang om morgen weer naar school te gaan. ><


    damn, das rot voor je.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Esmaye schreef:
    (...)

    Lang verhaal, om 't even kort te houden;

    Er is een kind in mijn klas die velen niet mogen, ze kan bijna niet praten door iets in 't verleden wat wij niet mogen weten en ze heeft niet veel vrienden. Nu waren we laatste met alle brugklassen naar Den Haag geweest, en ik had allemaal foto's gemaakt, ook 1tje van haar.
    Op mn hyves had ik bij die foto gezet

    'I don't like her.'

    Had ze dus gezien, dus ik een heel gesprek met haar, directeur en mentor etcetc.
    Maar toen we het goedgepraat hadden, moest ik van mn mentor alle foto's en filmpjes wat met haar te maken had verwijderen van Hyves.

    Gedaan, maar ik werd vandaag opeens door m'n mentor uit de klas gehaald en ik moest met haar naar zo'n kamer waar zo'n man zat, bleek dat ik een filmpje over 't hoofd heb gezien waarin ik haar ene beetje voor lul zet.

    IK WIST HET ECHT NIET.

    Maar die man geloofde me niet enzo
    dusja.
    Toen moest ik naar huis
    Me moeder was boos op me mentor, ze had een boze mail gestuurd etcetc. Dus ik ben bang om morgen weer naar school te gaan. ><

    Wtf?! Waar slaat dat op zeg, ik snap niet dat ze je daarvoor schorsen. Dit soort dingen gebeuren bij ons dagelijks. Typ op YouTube "Staking Dongenond College" in en zie wat wij onder "staken" verstaan! XD


    -


    @GoldenShot


    Tja, 't is wel mn eigen schuld.B]

    Maar ik kan een bitch zijn, maar dat kind is echt een schijnheil. We hadden afgesproken dat we over dat gezeik tegen niemand zouden praten, hoor ik van me vrienden dat ze het heeft doorgeluld, en ik zei dat tegen de directeur, en hij vond het heel normaal? WTF. ><

    Maar ik was dus om half 1 al uit school, maar een vriend van mij zei dus dat dat koter heelr aar deed vandaag, toen ik er al niet mer was.

    Die vriend liet een foto van een andere vriend van mij op z'n mobiel aan haar zien,

    ging ze naar de directeur, zei ze 'Hij pest me'.
    Die directeur geloofde 't ook nog >< Echt niet normaal, dat koter is een teringscheinheil man. Niet normaal.

    En toen zei die directeur tegen die vriend van mij 'als je het nog 1 keer doet wordt je geschorst' hij wou zeggen dat het niet zo was, maar die directeur zei

    'Ik weet dat je smoesjes gaat verzinnen'.

    WTF?! ><


    -

    Everlasting schreef:
    (...)
    Wtf?! Waar slaat dat op zeg, ik snap niet dat ze je daarvoor schorsen. Dit soort dingen gebeuren bij ons dagelijks. Typ op YouTube "Staking Dongenond College" in en zie wat wij onder "staken" verstaan! XD


    Inderdaad. ><

    Ik zal eens kijken 8DD


    -