• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die naar de kerk gaan zijn ouderwets.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens.
    Geloof heeft niks met ouderwets zijn te maken,


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Oneens.Als zij dat willen er er gelukkig van word moet je ze laten gaan.Veel mensen van onze leeftijd gaan naar de kerk(meschien alleen met kerst en zo maar toch).Hoe kan het dan ouderwets zijn?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Oneens,
    gelovig zijn heeft niks met ouderwets zijn te maken.

    Oneens,
    Er zijn ook kinderen die naar de kerk gaan ¬¬' En die zijn toch zéker weten niet ouderwerts n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou nee, dat vind ik niet. De kerk heeft met het geloof te maken. Dus eigenlijk zegt de stelling nu dat het geloof ouderwets is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Niet allemaal, sommigen moeten van hun ouders ofzo.


    Life is hard and then we die

    zijn ze nie alleen de hele strenge gelovigen vindt k dan xD


    You Lack Hatred

    Je ziet wel steeds minder dat mensen élke zondag naar de kerk gaan. Dat percentage wordt steeds minder. Vroeger ging bijna iedereen wel elke dag naar de kerk. Nou hoeft dat natuurlijk niet te zeggen dat het ouderwets is als je elke zondag naar de kerk gaat, maar het is wel meer iets van vroeger.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee hoor


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Oneens. Dat is voor hen geloof.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Oneens,
    er zit een super hip meisje in mijn klas en die gaat naar de kerk. (nerd)


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    oneens het is iets wat iemand doet voor zijn/haar geloof of omdat hij/zij het leuk vind het heeft verder niet met ouderweds zijn te maken


    you were born original don't die as a copy

    oneens, de kerk kan ook heel hip zijn!


    Hoi,hoe gaat het? Moeilijke vraag hé?

    Oneens, en dat zou ook nooit een reden mogen zijn om niet naar de kerk te gaan.

    Oneens, zelf ben ik niet gelovig, maar ik vind het niet ouderwets. Naar de Moskee gaan is toch ook niet ouderwets? (niet stom bedoeld! ;] ) En daarnaast mag je je geloof uiten. =]


    And now we're counting down to Phase Zero.