• De stelling van vandaag luidt:
    Mensen die naar de kerk gaan zijn ouderwets.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bliss schreef:
    Bliss zei op 9 okt 2009 - 18:36:

    Iewl, kutkerken!


    Allemaal stomme gelovige rommel ^^

    Sorry, ik snap dat jij dit vindt.
    Maar ik geloof ook en soms ga ik ook naar de kerk, dus nu voel ik me erg beledigd.
    Volgende keer mischien respect? ;')

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 20:17 ]


    .

    Happysnail schreef:
    Je ziet wel steeds minder dat mensen élke zondag naar de kerk gaan. Dat percentage wordt steeds minder. Vroeger ging bijna iedereen wel elke dag naar de kerk. Nou hoeft dat natuurlijk niet te zeggen dat het ouderwets is als je elke zondag naar de kerk gaat, maar het is wel meer iets van vroeger.


    Only losers can act the way you do

    oneens.
    maar als mensen elke zondag naar de kerk gaan zijn ze vaak wel saai.
    VAAK en niét altijd snug.


    AAP

    WillFANTASYx schreef:
    Oneens,
    Geloven heeft niets te maken met ouderwets zijn
    ; ookal bestaan die geloven al heel lang. x)


    Inderdaad, die geloven bestaan al lang, maar de mensen bestaan ook al lang, en mensen gaan over het algemeen met de tijd mee, en dus ook het geloof.

    Maar om terug te komen op de stelling zelf,
    Oneens, de kerk waar je heen gaat kan ouderwets zijn, of de mensen die er zitten, kunnen ouderwets zijn. Maar dat is niet met alle mensen het geval.
    Ik ga zelf iedere zondag naar de kerk, vrijwillig. We hebben namelijk ook jeugdkerk, waar alles wat eigentijdser word verteld, en er worden vlottere liedjes gezongen, de kerk hoeft dus niet saai te zijn.

    Vogue schreef:
    Oneens.
    Geloof heeft niks met ouderwets zijn te maken,


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    drieastrid schreef:
    oneens.
    maar als mensen elke zondag naar de kerk gaan zijn ze vaak wel saai.
    VAAK en niét altijd snug.

    Ze zijn niet bepaald saai,
    Maar ze zijn hèèl sterk gelovig en ze vinden dat dat gewoon hoort.


    .

    Oneens, eerder gelovig.


    Let's do this poo

    Happysnail schreef:
    Je ziet wel steeds minder dat mensen élke zondag naar de kerk gaan. Dat percentage wordt steeds minder. Vroeger ging bijna iedereen wel elke dag naar de kerk. Nou hoeft dat natuurlijk niet te zeggen dat het ouderwets is als je elke zondag naar de kerk gaat, maar het is wel meer iets van vroeger.

    agree

    Bliss schreef:
    Iewl, kutkerken!

    tss, dat vind ik best wel onrespectvol tegenover de mensen die wel gelovig zijn/naar de kerk gaan. en ik ga ook soms naar de kerk hoor, dus alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 21:20 ]

    Hello, ik ga ook elke zaterdag en zondag naar de moskee. 8)


    ok

    Nee, mensen die naar de kerk gaan zijn gelovig.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ze kiezen dat zelf. En ze zijn daarom niet ouderwets. integendeel zelf, sommige vrienden van mij doen dat en daarom zijn ze niet ouderwets.

    Nee, dat vind ik niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oneens, ik ben zelf niet gelovig maar ik geloof wel dat er zegmaar iets is. Maar ik vind het zeker niet ouderwets

    Conspiracy schreef:
    (...)
    tss, dat vind ik best wel onrespectvol tegenover de mensen die wel gelovig zijn/naar de kerk gaan. en ik ga ook soms naar de kerk hoor, dus alsjeblieft.

    Inderdaad, zeg. ;o


    Where there is a sea there are pirates...