• hoii!!
    kzit een beetje met een probleempje. Zoals sommige van jullie wel al weten ben ik een tijdje terug mijn kindje verlorezen. Op 19 augustus werd Soleille, mijn 2de kindje, dood geboren. Nu het probleem is, ik blijf slape by myn BFF (zij moet vannacht bevallen van haar 2de en 3de kindje) en dus moet ik op haar eerste dochtertje Soria babysitten. Ik heb het nu zo moeilijk als ik alles zie!! De kleertjes, de spulletjes, de speelgoedjes,... Ik krijg gewoon altijd een krop in mijn keel als ik hierkom =(
    Hebben jullie je ooit al eens egt slegt gevoeld door herinneringen??

    Xx

    beetje moeilijk verhaal.. ik snap het niet..


    your eyes are like stars in the night.

    Echt kut voor je(flower)


    I Got My Party Tonight<33

    Wooow, das echt erg man..


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik begrijp het. Ik ben vroeger nogal erg gepest, en als ik zulke dingen weer zie gebeuren kan ik me zo rot voelen.
    Veel sterkte trouwens (flower)


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Logisch dat je je zo voelt
    Vertel het je vriendin gewoon, zij zal dat wel begrijpen
    Het is ook moeilijk, en daar moet je even doorheen zien te komen. Je hebt gelukkig je eerste kindje nog. Heel veel sterkte
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Keelhauled schreef:
    beetje moeilijk verhaal.. ik snap het niet..

    ik ben aan het babysitten op een kindje vn myn BFF, een meisje ze heet Soria. En op 19 augustus ben ik bevallen van een dochtertje, maar ze is dood geboren doordat de navelstreng rond haar nekje zat:( En ik zie Soria heel erg veel en het doet me gewoon pijn om haar te zien opgroeien,, omdat ik nooit de kans heb gehad om mijn dochtertje (Soleille genaamd) te zien opgroeien... :( (huil)

    [ bericht aangepast op 9 okt 2009 - 22:06 ]

    Whow, dat moet confronterend zijn. Snap ik dat het moeilijk moet zijn! Veel sterkte!

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    ik ben aan het babysitten op een kindje vn myn BFF, een meisje ze heet Soria. En op 19 augustus ben ik bevallen van een dochtertje, maar ze is dood geboren doordat de navelstreng rond haar nekje zat:( En ik zie Soria heel erg veel en het doet me gewoon pijn om haar te zien opgroeien,, omdat ik nooit de kans heb gehad om mijn dochtertje (Soleille genaamd) te zien opgroeien... :( (huil)

    Maar je hebt toch nog een ander kind, en daar moet je ook aan denken, of niet soms?


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Maar je hebt toch nog een ander kind, en daar moet je ook aan denken, of niet soms?

    ja, maar hem zie ik opgroeien, zijn kamer is opgevuld met herinneringen...
    Bij haar heb ik de kans niet eens gehad... Haar kamer staat leeg... enkel de meubeltjes zijn er die kamer mist iets enzo.... snap je??

    ShaanXpXk schreef:
    (...)
    ja, maar hem zie ik opgroeien, zijn kamer is opgevuld met herinneringen...
    Bij haar heb ik de kans niet eens gehad... Haar kamer staat leeg... enkel de meubeltjes zijn er die kamer mist iets enzo.... snap je??

    Ja zoiets heb ik ook gehad :] Een vriendin van me is in november overleden, en sinds dien 'zie' ik haar overal. Dat klinkt misschien wel anders, maar het gevoel is hetzelfde. Er mist gewoon iets, en dat is friggin' verwarrend..
    Maarja, succes :] Het komt wel goed.


    all I want for christmas is a girlfriend

    Repentance schreef:
    (...)
    Ja zoiets heb ik ook gehad :] Een vriendin van me is in november overleden, en sinds dien 'zie' ik haar overal. Dat klinkt misschien wel anders, maar het gevoel is hetzelfde. Er mist gewoon iets, en dat is friggin' verwarrend..
    Maarja, succes :] Het komt wel goed.

    dat is denk ik wel ongeveer hetzelfde ja... Veel sterkte jij en bedankt voor de reactietjes:)
    xx

    ik snap het, echt heel erg voor je..


    x - Jess


    “There is no heaven, there is no hell, except here on Earth.” - Anton LaVey.

    Vet erg voor je.


    Never run out of reasons to smile...

    heel erg veel sterkte!
    en misschien kun je proberen je een beetje af te sluiten en soria gewoon als soria te zien ? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    MisterWOAH schreef:
    Whow, dat moet confronterend zijn. Snap ik dat het moeilijk moet zijn! Veel sterkte!


    None but ourselves can free our minds.