• [ bericht aangepast op 18 sep 2017 - 23:40 ]


    all I want for christmas is a girlfriend

    ik zit in een soort van band xD maar we kunnen geen van allen al echt een instrument bespelen, en we hebben geen naam.
    Maar we willen gaan optreden op de muziekavond van school ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik niet :D


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben een bandje op mezelf. (nerd)

    Nouja, ik speel gitaar en probeer liedjes na te spelen. Maar ik bak er niets van. (cat)

    Ik heb geen band tenzij dat je P.UDDIIENG mee wil tellen ;3 want datzijn Nadine en Ik als we gitaar gaan spelen en zingen


    We can only learn to love by loving.

    nope ik niet :Y)

    Nope, alhoewel ik dat wel tof zou vinden :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    MementoMori op q hier zit in een band. (cat)

    Yup Me,

    Flash heten we ik speel Gitaar en angela is de zangeres,we spelen nu nog net ene beetje als Nick en Simon maar willen net zulke nummer gaan amken als Th een beetje.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Nee, ik heb geen muzikale talenten.
    Zelf blokfluit spelen in het eerste middelbaar kon ik langs geen kanten. :'DD

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 16:32 ]

    Wither schreef:
    Yup Me,

    Flash heten we ik speel Gitaar en angela is de zangeres,we spelen nu nog net ene beetje als Nick en Simon maar willen net zulke nummer gaan amken als Th een beetje.
    koel ;d je zult ook wel zien dat als je langer bezig bent, je ook steeds beter wordt :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Prodigy schreef:
    Ik ben een bandje op mezelf. (nerd)

    Nouja, ik speel gitaar en probeer liedjes na te spelen. Maar ik bak er niets van. (cat)

    dat heb ik ook (cat)

    Devious schreef:
    Nee, ik heb geen muzikale talenten.
    Zelf blokfluit spelen in het eerste middelbaar kon ik langs geen kanten. :'DD
    Waha :] nouja, ik speel al 9 jaar piano, net 2 jaar gitaar, en 7 jaar accordeon.. :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Conspiracy schreef:
    (...)
    dat heb ik ook (cat)

    Waha xd nouja, mijn muziek zuigt ook hoor :] maar ik vind het leuk om te doen dus schijt aan de wereld :] Het is ook wel zo dat doordat Evi best verweg woont, ik vaak alles moet inzingen, en ik vind het persoonlijk echt niet klinken (':


    all I want for christmas is a girlfriend

    Ik wou dat ik een band had. Maar ik ken geen andere die een instrument kunnen bespelen! -_-'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.