• Ik wou even weten welke jullie de beste versie vinden van het lied 'Kicking and Screaming' van Ashlee Simpson. Want Miley heeft het gecovered voor haar laatste EP, en er is een discussie welke nu het best is.

    Ashlee Simpson - Kicking and Screaming
    Miley Cyrus - Kicking and Screaming

    Ik vind persoonlijk die van Ash het beste, maar dat is waarschijnlijk ook omdat ik die versie al veeeeeeeel langer ken dan die van miley, en omdat die versie het orginele is. En gewoon, ik vind Ash haar stem er beter bij passen.:]


    Get outta my head!

    Ik vind Miley beter :) Niet alleen omda ik er fan van ben maar gewoon ze kan beter zingen en die kan liedjes echt leuk laten klinken :p

    Dus MILEY <3<3 :)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik vind Ash beter.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    geen van de twee ><


    Just a simple "I love you" (:

    Ik weet niet. Aan één kant Miley en aan de andere kant Ashley. Ik vind dat Miley haar stem hier best mooi uitkomt, maar aan de andere kant vind ik dat Ashley haar stem beter past.


    You'll never dream alone. <3

    Miley


    The soul needs autumn.

    Ashley

    ik vind Miley's stem zo zeurderig klinken als ik eerlijk ben ;3


    We can only learn to love by loving.

    ash^^

    En ben het eens met nicol^^


    I solemny swear i am up to no good

    BoIsRawr schreef:
    Ik weet niet. Aan één kant Miley en aan de andere kant Ashley. Ik vind dat Miley haar stem hier best mooi uitkomt, maar aan de andere kant vind ik dat Ashley haar stem beter past.
    Ja ik vind ook dat Ashlee haar stem beter bij het liedje past, niets tegen miley fso maar gewoon...


    And we've got everybody singing Whoa,

    BoIsRawr schreef:
    Ik weet niet. Aan één kant Miley en aan de andere kant Ashley. Ik vind dat Miley haar stem hier best mooi uitkomt, maar aan de andere kant vind ik dat Ashley haar stem beter past.

    Miley.

    Ik vind dat Miley hier zo... nou, ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. Bij elk zinnetje doet ze zo'n uithaler waarvan ik denk: dat had ook wel wat minder gekunt, Miles. Dus ik ga voor Ashlee. Geloof me, dat doe ik niet vaak ><


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    miley


    You can run but not hide

    In dit lied Miley, maar ik vind Ashlee leuker. ;3

    miley kan beter zingen maar ash haar stem past er beter bij


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    ashlee's stem past er beter bij vind ik..