• Vandaag was ik even op het internet aan het rondsnuffelen en ineens kwam ik iets grappigs tegen. Als je met tape een vierkant op de vloer maakt, heb je een kans dat je kat er in blijft zitten. Niet alle katten reageren er op, maar sommige wel. Zo weet ik dat mijn vriend het een keer heeft uitgeprobeerd met zijn kat en die bleef zitten. Ik heb dit met mijn kat nog niet geprobeerd, want die is ineens nergens meer te vinden, maar ik wilde het wel graag even met jullie delen.



    Hier zijn ook wat foto's van mensen die het zelf uitgeprobeerd hebben.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 15:18 ]


    26 - 02 - '16

    Hahahaha, dat is echt geweldig :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tja, wat zal ik zeggen, vierkanten hebben gewoon een bepaalde aantrekkingskracht. (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik maanden geleden met mijn kat geprobeerd en ze is er toen echt in gaan zitten. Echt leuk. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Haha. Als ik een kat had, ging ik dat nu ook even uitproberen.


    Ik wil een tuin vol egels

    Zou het ook bij honden werken? Ik ga dat van de week eens uitproberen. Haha.
    Wel super grappig!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb het bij mijn kat geprobeerd - toen ik het zag kon ik het niet laten om meteen uit te proberen - maar die vond het interessanter om de tape zo snel mogelijk weer los te peuteren. x')

    [ bericht aangepast op 21 aug 2017 - 21:59 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    I tried it. De mijne negeerde het gewoon hahahah. 😂


    The truth is out there.

    😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.