• En kan mij uitleggen hoe je je pony knipt
    want mijn pony is verpest door mijn kapper
    en ik wil het goed doen maar ikweet niet hoe het moet ;x


    We can only learn to love by loving.

    Misschien moet je eens naar een andere kappper,
    om het te laten bijwerken.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Bij mijn kapper heb je garantie dat als het niet is wat je wou je terug kan gaan en wanneer je pony weer is aangegroeid ze het gratis bijknippen xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik ga naar een kapper die veelte duur is dus moet mn moeder betalen $:
    En die is wel goed, dus kom hier :'D


    when words fail, music speaks.

    Ik knip nooit zelf aan mijn haar want ik kan gewoon geen haar knippen :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Ga op youtube kijken?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Wanneer ik ga de kapper ga wordt het of niet goed geknipt of zo slecht geknipt dat het verfockt is. Ik heb dit keer mijn moeder laten knippen en zij doet het goed n.n En ik heb een keer echt zélf mijn lange haar eraf geknipt, omdat de kapper niet had geluisterd en te veel van me lange haar had afgehaalt en toen haalde ik derest eraf, nog recht ook u.u en en .. nu me lok heb ik een beetje bijgeknipt :]

    Je lok knippen is niet zo moeilijk, wil je een schuine lok of een rechte? :'D

    Hopeless schreef:
    Bij mijn kapper heb je garantie dat als het niet is wat je wou je terug kan gaan en wanneer je pony weer is aangegroeid ze het gratis bijknippen xD

    Zo'n kapper wil ik ook wel O.O'


    No growth of the heart is ever a waste

    ik knip mijn eigen haar altijd ;)

    En de pony gewoon scheef knippen easy :P

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    ik zou al ik jou was gewoon naar een andere kapper in de buurt gaan die kan hem wel weer goed doen en anders kan ik wel even vragen aan me zus hoe je een pny weer mooi bij moet knippen me zus ik namelijk kapster

    Haha, ik had nooit een pony en op een dag heb ik er gewoon een geknipt, omdat ik er zin in had. Hij was kaarsrecht en volgens zo'n jongen leek ik op Cleopatra, maar schijt :Y) Ik heb het gewoon op gevoel gedaan. 8)


    Nothing's forever in this crazy world.

    Ik niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik knip mijn pony soms ook of mijn vader doet het :D heel makkelijk gewoon heel voorzichtig doen


    DUDE! Get a life!!!

    Euhm,, ik zou nie zegge zo knippe hoor
    das egt slegt voor je haar:o
    je moet eerst knippe hoe je het graag wilt dus de vorm en iets kanger dan de lengte die je wilt (want je moet het doen als je haar nat is) en dan inknippe (as je dat kent??) want anders kan het ten eerste wel eens serieus fout aflope en ten tweede is het heel slegt voor je haar als je nit goed knipt en inknipt:S
    succes!!xD