• http://www.quizlet.nl/polls/2298/tokio-hotel-subfora-verwijderen-en-de-topics-bij-a/

    We hechten veel waarde aan jullie mening dus stem!

    Filter is verwijderd ja.
    quizlet wordt niet slomer van extra subfora
    En beargumenteer svp!

    [ bericht aangepast op 11 okt 2009 - 20:39 ]

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    *kuch* die staat bij instellingen

    de filter is verwijderd, toch? :'D

    Carnage schreef:
    Ja, zo lijkt het alsof TH weer altijd beter is dan de rest. :8

    Inderdaad, míjn favoriete band krijgt toch ook geen eigen subforum.

    Conspiracy schreef:
    (...)
    de filter is verwijderd, toch? :'D


    nee alleen verplaats naar instellingen of ben ik nu blond bezig:O

    FurImmerJetz schreef:
    (...)

    nee alleen verplaats naar instellingen of ben ik nu blond bezig:O


    Hij is geheel verwijderd.


    Think before you act.

    River schreef:
    (...)

    Hij is geheel verwijderd.


    O.O mij is gezegd alleen verplaatst

    Carnage schreef:
    Ja, zo lijkt het alsof TH weer altijd beter is dan de rest. :8

    Th is niet beter dan de rest. Zullen ze ook nooit worden. Er is altijd wel een artiest die beter is.
    Meningen verschillen.

    xMelodic schreef:
    Nee.
    Want, er gaan denk ik altijd wel meer topics van tokio hotel blijven, waardoor ik denk dat het subforum artiesten snel vol gaat staan met topics over tokio hotel, waardoor het moeilijker gaat worden om een topic over een andere artiest te vinden ofzo (:
    Zo denk ik er tenminste over.

    Ja, dat denk ik ook.

    Ja:
    - er zijn véél minder topics over th dan vroeger
    - ik vind dat andere artiesten evenveel recht hebben op subforums, nu lijkt het dat deze site énkel om th draait.


    -

    ik heb misschien een voorstel, ik heb een forum die voor th fans bestemd is dus misschien is het een idee om daar alles over th op te zetten :O

    FurImmerJetz schreef:
    ik heb misschien een voorstel, ik heb een forum die voor th fans bestemd is dus misschien is het een idee om daar alles over th op te zetten :O

    Nee dat doen we niet.
    We houden het wel hier.

    Cherished schreef:
    (...)
    Nee dat doen we niet.
    We houden het wel hier.


    oke

    River schreef:
    Nee, want ik denk als alle TH-topics worden samengevoegd bij artiesten-topics, dat de users die geen fan zijn van Tokio Hotel, door de bomen het bos niet meer zien.

    En nu weten de users zeker dat ze geen TH-topics zullen tegen komen in de artiesten-topics.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Devious schreef:
    (...)
    Inderdaad, míjn favoriete band krijgt toch ook geen eigen subforum.

    Ja, inderdaad. Maar er is een subforum voor artiesten en één voor TH, dus zijn het wel artiesten? (A) Sla mij niet! :'D
    Maar anders wordt het subforum voor de rest van alle bands en artiesten overspoelt met nutteloze topics waarin staat dat Bill "orgasm" heeft gezegd.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik stemde nee.


    Happiness hit her like a train on a track

    Nee ^^


    I don't need words to feel those lips.

    River schreef:
    Nee, want ik denk als alle TH-topics worden samengevoegd bij artiesten-topics, dat de users die geen fan zijn van Tokio Hotel, door de bomen het bos niet meer zien.

    En nu weten de users zeker dat ze geen TH-topics zullen tegen komen in de artiesten-topics.

    Heel goed argument, ben ik het helemaal mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.