• Dode bij schietpartij in Nieuwgein.

    Toen ik dit te horen kreeg schrok ik wel even, aangezien ik er heel dicht bij woon. Ik fiets elke dag door die buurt en de gedachte dat daar iemand is vermoord is echt creepy ö
    Hebben jullie wel ’s zoiets meegemaakt?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Meh, ja. Om de hoek werd iemand neergeschoten en onze auto stond toen in het afzetlint. :c
    Eigenlijk vond ik het niet zo heel eng, die dingen gebeuren zo vaak hier. Ze komen amper op het nieuws.


    Your make-up is terrible

    Het is creepy inderdaad.
    Nou, ik woon op Curacao en een tijdje geleden is iemand van het parlement doodgeschoten, heel erg dicht van waar ik een jaartje geleden nog woonde. Nou met het volk dat erop afkwam. Gosh, het hele situatie was creepy. Om te denken dat ik mogelijk daar nog woonde -.-


    -

    Ja, op een parkeerplaats vlakbij mijn huis was iemand neer geschoten. Bleek later dat er twee politieagenten in opleiding getuige ervan waren omdat ze in een zo'n huur aanhang karretje zaten.


    Physics is awesome

    Ik heb nooit echt zoiets mee gemaakt. Het lijkt me best eng.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hm.
    Er was iemand aangereden waar ik vaak langs fiets. Ze was overleden en na een paar dagen was er nog steeds een donkere plek op straat van het bloed, lol.
    Maar mij maakt dat niet bang of w/e als er iemand in de buurt is vermoordt of ontvoerd.


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Hm.
    Er was iemand aangereden waar ik vaak langs fiets. Ze was overleden en na een paar dagen was er nog steeds een donkere plek op straat van het bloed, lol.
    Maar mij maakt dat niet bang of w/e als er iemand in de buurt is vermoordt of ontvoerd.

    :O!!
    Damn zeg, dat jij van zoiets niet bang wordt.


    -

    WildSprinkle schreef:
    (...)
    :O!!
    Damn zeg, dat jij van zoiets niet bang wordt.


    Ach ja, sommige mensen worden daar niet bang van. Ligt aan de persoon, denk ik.


    Physics is awesome

    De politie deed in de straat een inval en namen zakken mee. :"D
    En die premier in Curaçao die is neergeschoten, bij dat strand staan onze bungalow vlakbij en we zijn vorig jaar nog op dat strand geweest.

    Ik woon in een van de grote steden, dus hier gebeuren wel vaker zulk soort dingen. Als het erg dichtbij komt zal het misschien meer opvallen of zal ik in bepaalde situaties misschien iets meer opletten 's avonds, maar voor de rest laat ik het gewoon aan me voorbij gaan. That's life.


    Til hug og blod.

    Creepy... Ik heb ook zoiets meegemaakt, klik hier maar. Was een klasgenoot van me.


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Lunar schreef:
    Creepy... Ik heb ook zoiets meegemaakt, klik hier maar. Was een klasgenoot van me.


    Jeetje, dat is heftig.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Karev schreef:
    Ik heb nooit echt zoiets mee gemaakt. Het lijkt me best eng.

    Amai dat is best heftig en erg....


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Jaren geleden is er een straat van mij vandaan een man doodgeschoten en twee huizen verder is een andere man gewoon dood neergevallen, wanneer hij uit zijn huis kwam.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Karev schreef:
    Ik heb nooit echt zoiets mee gemaakt. Het lijkt me best eng.


    26 - 02 - '16