• Peepz.

    Belangrijk bericht.

    Ik was vandaag winkelen, en ik had mijn überhippe mp3 mee en heel hard staan.
    Vraagt zoon joch: Wat luister je.
    Ik: TOKIOHEUTEL (H)
    Jongen: OMG, JIJ BENT ECHT ZOON FOCKIN KLOTE KIND, JONGE, GA JEZELF DN METEEN SNIJDEN..


    Vervolgens hek dingen tegen die jongen gezegd diek niet ga herhalen want ze waren niet goed x3

    MAAR DAT SLAAT TOCH NERGENS OP? Jonge, IK LUISTER WAT IK WIL!

    Wat een Moser!
    Aan mij vragen ze altijd
    en luister je naar th
    en dan zeg ik ja
    en dan is da zo van -_- oké dan'

    Wat een Moser!
    Aan mij vragen ze altijd
    en luister je naar th
    en dan zeg ik ja
    en dan is da zo van -_- oké dan'

    OMFG O_O Das echt matig gwn o_O
    Ik had een keer, zat in de pauze met mn telefoon op, vraag zo'n lummel 'Wat luister je?' Ik; 'Tokio Hotel' hij helemaal van 'OMG DIE MOFFEN! Je moet echt dat en dat gaan luisteren! Omg Tokio Hotel!' Echt overdreven [/irritant] >.< Khad echt zoiets van keedan >.<

    Een keer raadde een meisje gwn dat ik TH fan was want ik was 'Getokiohotelleert' volgens haar x_x Yeahright TT_TT


    Mew <3

    (...)

    JA ECHT HE :O


    ZKKR WEL.


    don't Worry...Be gay.

    WAR EEN ZIELIG RAAR AAPEKIND x'D
    Haha xD


    Sweet dreams will come true.

    OMFG O_O Das echt matig gwn o_O
    Ik had een keer, zat in de pauze met mn telefoon op, vraag zo'n lummel 'Wat luister je?' Ik; 'Tokio Hotel' hij helemaal van 'OMG DIE MOFFEN! Je moet echt dat en dat gaan luisteren! Omg Tokio Hotel!' Echt overdreven [/irritant] >.< Khad echt zoiets van keedan >.<

    Een keer raadde een meisje gwn dat ik TH fan was want ik was 'Getokiohotelleert' volgens haar x_x Yeahright TT_TT


    Die Lummel moet dn maar vlug zn apenbek houde ^^
    En Duitsers Zijn Ook Gewone Mensen! (Ik kan t weten ;) Woon aan de grens :P)

    NOUJA, EN DN VINDE ZE TH KUT. MAAR WT DENK JE DN? WE GAAN TOG OOK NIE NR PRUL VN JAN SMIT LUISTEREN xD? Da vinden wij weer niks aan, th is beter en die lummel is gwoon jaloers op hun o.o

    moehaha, in mijn school zitten er ook zo van die suckers^^

    als ze weer dom doen zeg ik gewoon heet koel: "get a life, en dan loop ik door. kheb er ook een es een DOINK op der neus gegeve omdat ze dom bleef doen ^^

    NOUWK

    moehaha, in mijn school zitten er ook zo van die suckers^^

    als ze weer dom doen zeg ik gewoon heet koel: "get a life, en dan loop ik door. kheb er ook een es een DOINK op der neus gegeve omdat ze dom bleef doen ^^

    NOUWK



    Whaahahaha:P

    Jaa op skool hek gluk :P

    zit in duitsland:P dus daar is t meeste TH & KP ENZOVEURT xD

    das gwn laag maar zoiets komt bij ons nie vaak voor. alleen een vriendin vn me was op vakantie en had in het zand het TH teke gemaakt kwame der duitse jongens naar der toe en begonne derop te trappe enzow =S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    das gwn laag maar zoiets komt bij ons nie vaak voor. alleen een vriendin vn me was op vakantie en had in het zand het TH teke gemaakt kwame der duitse jongens naar der toe en begonne derop te trappe enzow =S


    Als ik dt had gmaakt en die begonnen drop te trappen begon ik ook te trappen, TEGEN HUN SCHENEN -.-

    das gwn laag maar zoiets komt bij ons nie vaak voor. alleen een vriendin vn me was op vakantie en had in het zand het TH teke gemaakt kwame der duitse jongens naar der toe en begonne derop te trappe enzow =S


    O.o kt lui x3

    dan gak die luitjes uit sgelden [se snappe me tog nie x3] en dan keihard terug trappe x3x3


    We can only learn to love by loving.

    mensjes ik trouwens beetje melig dus alsk stomme antwoorden geef NIET MYN SGULD x3


    sguld van Bill x3 x3 << en sijn filmpje


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    O.o kt lui x3

    dan gak die luitjes uit sgelden [se snappe me tog nie x3] en dan keihard terug trappe x3x3


    Ik Doe Mee ^^

    Met Mn Stoewre Hippe VetGave überGaiille Neefje en zn Japanse VechtFilms (cool)

    mensjes ik trouwens beetje melig dus alsk stomme antwoorden geef NIET MYN SGULD x3


    sguld van Bill x3 x3 << en sijn filmpje


    Welke? Die vn TOKIOHOTEL TV [Episode 36] ofzeu?:P

    (...)

    Welke? Die vn TOKIOHOTEL TV [Episode 36] ofzeu?:P

    JAAA x3

    ikke die geil vinde x3 << ookal geilk nie op bill mr goed x3

    x3 BILL'S PRIVATE PARTYY!! JEEHHH x3so stoer


    We can only learn to love by loving.