• Hallo daar,

    Ik zit in een jeugdbeweging - scouts - en dit jaar zijn we van plan om op buitenlands kamp te gaan. Natuurlijk is dat redelijk kostelijk en daarom moeten we dus redelijk wat financiële acties doen.
    Nu, we gaan een wijnverkoop houden. De bedoeling is dus dat we zoveel mogelijk wijn verkopen onder familieleden, buren, ...
    Langs mijn mama haar kant, heb ik echt veel familie en ik heb aan mijn mama gevraagd of ik hun (e-mail)adres mocht hebben om hen te contacteren.
    Mijn mama antwoordde dat ze ging zorgen voor adressen als ik een goeie reclame actie kon verzinnen. De reden dat ze dat zei, is omdat ik later in de reclame wou gaan en ze eigenlijk me eens wou testen om te zien of ik daar wel inspiratie voor zou hebben en zo.
    Aangezien ik nu totaal nog niet met reclame bezig ben, heb ik dus ook totaal geen idee voor een actie.
    Daarom mijn vraag: hebben jullie soms een origineel idee waardoor ik bij mijn familie terecht ken en zoveel mogelijk flessen wijn zou kunnen verkopen?
    Ik hoop echt dat er hier - als is het maar iemand - mensen zijn die ideeën hebben voor me. Al is het maar gewoon om mij inspiratie te geven, zodat ik misschien toch nog zelf op een idee kom.

    Alvast bedankt, Hannah