• I had a weird dream. I was locked in a house. Almost everything was black or transparant. There were funny things floating in the air, but they were not possible. There were also scary creatures. I couldn't get away from them. They closed me in. That was when I woke up. I stood up, and walked slowly to the door of my bedroom. I had an odd feeling, but didn't know why. I tried to ban the fear. I had to ignore it, just ignore it. My hand opened the door, en without thinking, I walked out of the room. The door fel shut. My eyes widened. I was standing in the same room as in my dream. It was the first floor, of the fifty who were ahead. Fastly, I turned around. The door to my bedroom had vanished. I was locked in the same house as in my dream. Everything was the darkest black, exept the illusions. I had to come through it. In the deepest corner of my mind, I knew that the only way to get out was to reach the 50th floor. But I also knew it was possible I wouldn't make it.

    Als het intro niet duidelijk is, gewoon er naar vragen.

    Regels:
    ~ Minimaal 5 regels volschrijven. Ik controleer hier streng op.
    ~ Maximaal 2 personages.
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary-Stu's.
    ~ Wees aardig voor elkaar. Dit hoeven de personages natuurlijk niet te doen.
    ~ Alles wat OOC is kan in het praattopic, zo blijft het speeltopic overzichtelijk.
    ~ Naamsveranderingen en lange tijd weg aangeven.
    ~ +16 mag.


    Ik kreeg nog vragen van een vriendin van mij, wat ik wel handig vind om erbij te zetten.
    1: Wat is nou de verhaallijn? De bedoeling is dat de jongeren die in het huis zijn gekomen doormiddel van moeilijke raadsels oplossen het huis uitkomen. Voor elke verdieping 1 raadsel.
    2: Wat is het doel? Het huis uitkomen.
    3: Wat kun je zijn? Een jongere die het huis uit wil maar hier in terechtgekomen is.
    4: Wat voor doel heb je dan? Doormiddel van de raadsels oplossen het huis uitkomen.


    Rollen:
    - Avalon Ilsa Hamock || After (1,1)
    - Moon Myra Kreata || Wolfheart (1,2)
    - Vanessa Isabella Campbell || Celebration (1,3)
    - Rachelle Kelly Lowland || Holes (1,1)
    - Samantha Levels || BeMe (1,2)
    - Hayden Lars Cohen || Unimaginable (1,2)
    - Mike Tyler Lahey || Fleeko (1,1)
    - William Jake Milburn || Dallam (1,2)
    - Steve Johnson || BeMe (1,3)

    Current floor: 1



    Rollentopic.
    Praattopic.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2013 - 10:44 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (mon topics :3)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Mijn Topics.
    Vraagje: komt iedereen bij dezelfde kamer uit?]

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:44 ]


    :)

    (Mijn topics, vul het uiterlijk in en dan post ik iets :3 als ik nog tijd heb vandaag)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 15:44 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Months schreef:
    [Mijn Topics.
    Vraagje: komt iedereen bij dezelfde kamer uit?]


    [Deze verdieping heeft maar een kamer, en deze is zo groot dat je geen plafond of muren ziet. De vloer is pikzwart.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics. Ga morgen wel een verhaaltje schrijven :) ]

    Rachelle Kelly Lowland
    Het was al laat, maar ik moest en zou nog oefenen. Morgen was het grote optreden waar we al zo lang op hadden gewacht.. en ik mocht geen fouten maken. Dus ik pakte mijn saxofoon en speelde. Elk nummer, elke keer weer. Ik ging maar door, blikken op de klok ontwijkend. Het cijfer van de tijd dat ik dan zou zien, zou me in elkaar laten zakken en me moe laten voelen. Dat mocht niet. Ik moest oefenen. En oefenen. En oefenen..
    Ik zakte langzaam weg, en droomde een vreemde droom met allemaal verschillende kleuren. Ze leken te dansen en te springen, en steeds als ik een vorm dacht te kunnen onderscheiden, vervormde het weer en werd het weer een wirwar van kleuren. Het voelde alsof ik nergens grip op kon krijgen, alsof ik zweefde in het niets.
    Toen schrok ik weer wakker. De saxofoon was op de grond gevallen en herinnerde me er meteen weer aan dat ik moest oefenen. Het was donker in mijn kamer, maar ik wist de noten ook wel te spelen zonder licht. Ik begon weer met spelen, maar het voelde anders. Het voelde alsof ik geen macht had over de saxofoon. Ik voelde me weer zoals in die droom, grijpend in het niets, nergens kon ik houvast krijgen. Ik voelde me slap, en toen werd ik weggezogen. De saxofoon in. Ik kwam uit in het donker. Niks kon ik onderscheiden, en de kleuren uit mijn droom dansten nog voor mijn ogen. Toen ze eindelijk weggevaagd waren, kon ik andere personen onderscheiden. Maar geen muren, of hoogte. Ik wist alleen dat ik stond op een vloer, maar verder was er niets. Angst bekroop me. Dit was niet mijn kamer. Dit waren onbekende mensen. Dit was niet de plek waar ik hoorde te zijn. Toch?

    [ bericht aangepast op 29 juni 2013 - 16:37 ]


    :)

    Mike Tyler Lahey

    Zwart ,donker ,groot. Een gigantisch huis van vijftig verdiepingen en alles hier lijkt zo echt ,ook al is het onrealistisch. Ik zat zo erg te woelen in mijn bed ,dat ik vast leek te zitten in mijn dekens en zo uit mijn bed rolde ,waardoor ik wakker word. Vermoeid krijg ik toch mijn bureau lamp aan en zie ik ,hoe erg ik mijn bed overhoop heb gemaakt. Zuchtend sta ik op en gooi de dekens weer op mijn bed ,waarna ik mijn bril aandoe. Slapen ging ik nu toch niet meer doen. Een douche ,zouden mijn ouders wakker maken. Het was nu iets van 3 uur s 'nachts . Ik deed mijn verse kleren aan en drukte dan het power knopje van mijn laptop aan ,waarna ik toch vlug naar de badkamer ga en me vlug eens opfris.
    Na dat gedaan te hebben ,ga ik terug mijn kamer in en zie dat mijn laptop iets vreemds aan het doen is. Het lijkt net alsof het gecrasht is. Vlug zet ik me op mijn stoel en probeer te chekken wat er verkeerd is. Maar... Ik frons even. Droomde ik nog? Ik keek verbaasd naar de cartoon die naar me stond te lachen op het computer beeld. Ik wreef even in mijn ogen ,maar het werkte niet. Met mijn hand ga ik naar mijn scherm en dan .... Dan werd alles zwart voor mijn ogen..


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ik waarschuw alvast, Avalon is een psycho. (:]
    Avalon Ilsa Hamock.
    De jongen die voor me stond dacht dat hij me kon intimideren. Arme gast. Zijn hand reikte naar mijn nek, en ik gaf hem een harde klap tegen zijn kaak. Hij raakte volledig gedesoriënteerd, en ik gaf hem nog een klap. Deze kwam zo hard aan, dat zijn neus begon te bloeden. Langzaam droop hij af. Ik grijnsde, en haalde een sigaret uit mijn broekzak. Ik stak deze aan, en pakte mijn tas met spuitbussen van de grond. Ik liep een willekeurig steegje in en haalde de rode verfspuit eruit. Ik wilde net een mooie tag zetten, toen ik een prachtige zag, waar heel veel werk in had gezeten. Het was een illusie, gemaakt doormiddel van graffiti. Het intrigeerde me, en mijn vinger streek langs de zwarte verf. Toen ik deze terug wilde trekken, merkte ik dat dit niet ging. In lichte paniek probeerde ik me los te maken, maar het ging niet. Ik pakte mijn pols vast met mijn andere hand en zette mijn voet tegen de muur. Meteen kon ik mezelf wel slaan. Nu zat mijn voet ook vast. Ik besloot mijn rechterhand maar volledig op de tekening te zetten. Het oppervlak van de muur bewoog, en ineens was het zo vloeibaar als water. Dit had ik niet verwacht, en ik viel er doorheen, sigaret in de mond en graffititas over mijn schouder.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Ma topics<3)


    imperfection is beauty

    BeMe schreef:
    [Mijn topics. Ga morgen wel een verhaaltje schrijven :) ]


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    [Kheb inspiratie:3 Iemand die een gesprek wil voeren met Rachelle? ^^ (is er btw al een praattopic?) ]


    :)

    Months schreef:
    [Kheb inspiratie:3 Iemand die een gesprek wil voeren met Rachelle? ^^ (is er btw al een praattopic?) ]


    (Ik heb Mike ? :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fleeko schreef:
    (...)

    (Ik heb Mike ? :3 )

    (Oke is goed(: morgen dan? Ik zit nu niet meer achter de laptop. Of jij moet het gesprek beginnen..? )


    :)

    Months schreef:
    (...)
    (Oke is goed(: morgen dan? Ik zit nu niet meer achter de laptop. Of jij moet het gesprek beginnen..? )


    (Ik heb momenteel geen idee hoe te beginnen met een gesprek,dus ik wacht wel ^^ )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Ma topics]


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .