• Nouja het zit zo

    een tijdje geleden toen TMF nog niet verandert was van style dacht ik: wanneer doen ze nou eens een andere style?Volgende dag heeft TMF in een keer een andere style.Nou ja fijn toevallig dacht ik.Zo gebeurde er meer dingen waarvan ik dacht nou toevallig.Dus vandaag ging ik op alle MTV's van Europa kijken en toen waren er op de Duitse MTV alleen maar rock liedjes,dus ik ga al die rockliedjes kijken en ik zeg zo tegen onze schoonmaakster:"Ik denk dat My chemical romance zo komt" want ik had zo'n gevoel,en ja hoor my chemical romance komt.Daarna begin ik allemaal over de favo bands van TH te praten,komt in een keer Metallica op tv,de favo band van Gustav,daarna in een keer Green day,favo band van Bill dus ik dacht zo: whahah ik ga eens kijken op een andere MTV of Sammy Deluxe niet komt,dus ik kijk op de Oostenrijkse mTV(vraag me niet wat ik daar doe) zie ik Sammy Dleuxe hoor,en zo is het de hele nacht door gegaan want wat ik zei kwam ook,en nu denk ik dus dat ik gek wordt ofzo.Want ik zeg ook heel vaak: Jezus Kaulitz en op eens komt er een clip van Nirvana waar je zo'n Jezus look-a-like in de clip ziet aan zo'n kruis dus ik begin bang te worden voor mezelf.Serieus x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Ja(: en dan fucking veel geld verdienen,dan kan ik Tokio Hotel en Jonas Brothers bij me thuis laten komen x'D

    Ja prive concert.!<3 Gheghe maar dan nodig je mij ook uit he want ik bracht je op het idee!xD


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Ja prive concert.!<3 Gheghe maar dan nodig je mij ook uit he want ik bracht je op het idee!xD



    Ja ik nodig gewoon alle populaire lieve mensen van Quizlet uit:Y)


    Lalalalalalalala.

    (...)


    Ja ik nodig gewoon alle populaire lieve mensen van Quizlet uit:Y)


    Wat een compliment!!!!!!!!:$:Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)

    Wat een compliment!!!!!!!!:$:Y)



    whaha x'D


    Lalalalalalalala.

    oh my god¬¬' deze dingen gebeuren nu nog steeds.Ik zat gisteren TMF te kijken ik roep mijn moeder zo zeg ik"IK WIL JONAS BROTHERS OP TMF,EN ALS ZE KOMEN WIL IK BURNIN' UP".En toen kwam Jonas Brothers met Burnin' up hoor,dus mijn moeder zat mij zo aan te kijken: xO


    Lalalalalalalala.

    Cool!:D Ik had een keer dat ik met mensen op msn zit te praten, en dan zeg ik bijvoorbeeld tegen diegene of ze een bruin shirtje aan heeft, is het nog waar ook. Dan ga ik het bij een andere proberen, zeg ik dat ze een blauw shirtje aan heeft, en dat klopte ook!:O Dat vond ik opzich wel raar xD


    a figment of your imagination

    Koop een glazen bol xD

    Koop een glazen bol xD


    x'D


    Lalalalalalalala.

    Ik heb dat constant… Best eng soms :')
    Ik kan zowat altijd het einde van films en boeken exact voorspellen… En niet omdat ik ze al gezien/gelezen heb x'D
    Of ik kijk bijvoorbeeld naar TMF en zit wat te zeuren dat er niks goed op komt; en ik zeg: "Pff, ik wil TH." Wat komt er meteen als volgende liedje? Ja ja, TH :'D
    Of er belt iemand, neemt m'n moeder op en zegt: "Elien, het is voor jou; het is…" En dan zeg ik de naam van degene die me opbelt :'D
    Ik weet ook meteen wanneer er een ruzie aan zit te komen. Ik voel dat al aan nog voordat mensen beginnen te praten :')
    En nog zo'n dingen…

    Achja xD

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ik heb dat constant… Best eng soms :')
    Ik kan zowat altijd het einde van films en boeken exact voorspellen… En niet omdat ik ze al gezien/gelezen heb x'D
    Of ik kijk bijvoorbeeld naar TMF en zit wat te zeuren dat er niks goed op komt; en ik zeg: "Pff, ik wil TH." Wat komt er meteen als volgende liedje? Ja ja, TH :'D
    Of er belt iemand, neemt m'n moeder op en zegt: "Elien, het is voor jou; het is…" En dan zeg ik de naam van degene die me opbelt :'D
    Ik weet ook meteen wanneer er een ruzie aan zit te komen. Ik voel dat al aan nog voordat mensen beginnen te praten :')
    En nog zo'n dingen…

    Achja xD

    xX Elien



    Zulke dingen gebeuren bij mij ook x'D


    Lalalalalalalala.

    cool! ik wil da ook hebbe! wauw da's echt wel zalig!


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Dat heb ik ook wel eens.

    x']

    Gewoon een goed voorgevoel, of whatever.

    Moet je niet bang van worden.

    Je bent gewoon cool . xD

    Wauuw dat moet egt Cool zyn x3 aloewel dat ik het na een tydje wel iiritant zou vinden x3


    A. ikmisje.

    lachen..

    <3


    And all the girls in the front row scream your name.

    weird


    Gilles (ll)