• Vijf jongeren zijn uitgeloot om voor een midweek naar Disney toe te gaan. Het park vol sprookjes, dromen, waar jong en oud kan genieten, maar vooral een 'En ze leefde nog lang en gelukkig,' Ook voor deze jongeren is dat laatste van pas, al weten ze dat nog niet. Ze weten niet wat de plannen zijn, er dingen gaan gebeuren die ze niet voor mogelijk hadden gehouden. Dingen die diep van binnen toch een van hun grootste dromen zijn. En waar kunnen deze nu beter uitkomen dan in het meest magische park van Frankrijk, de hele wereld? De een loopt een liefde tegen het lijf, misschien een van de vijf begeleiders, de ander word tijdens een parade ten huwelijk gevraagd na lange tijd samen geweest te zijn en nog een ander krijgt de baan van zijn favoriete personage aangeboden. Maar zijn sommige sprookjes wel zo mooi als ze op het eerste gezicht leken? Of valt er toch het een en ander in het water, om te veranderen in een nachtmerrie?

    Rollen • Tijdelijke stop op de werknemers

    • Harry Edward Styles • Tarzan • Vertrouwen in de liefde •Styles
    • Louis William Tomlinson • Peter Pan • Van zijn onzekerheden af • Tantor
    • Niall James Horan • Simba • Trouwerij • LouisPan
    • Liam James Payne • Woody • Zanger • aestivate
    • Zayn Javadd Malik • Werken in Disney • Tuck
    Adelaine Bolívar • Erachter komen hoe of wat • Jafar
    Nala Penelope Reyez • Valiente
    Cassialynn "Cassie" Amani Gómez • Musicalwereld • Whisperings




    Invullijstje •
    Rol •
    Naam •
    Leeftijd •
    Nationaliteit •
    Karakter •
    Uiterlijk •
    Geschiedenis •
    Droom •
    Extra •


    Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • AlleenLouisPan of HarryPan maken nieuwe topics aan.


    Het begin •
    De jongeren komen net aan bij het park, of die haar deuren elk moment kan openen. Niemand weet nog wat hen te wachten staat behalve dat zij de tijd samen door zullen brengen. De reden dat ze elkaar ook wat beter leren kennen. Zij weten ook niet dat de werknemers, die zich aan het omkleden zijn en langzaam aan komen druppelen, een grote rol zullen spelen in het midweekje weg. Iets wat de werknemers zelf ook nog niet weten tot het punt van ontmoeten.

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 20:31 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    First


    Bowties were never Cooler

    second


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics)


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (Mijn topics)


    "Family don’t end in blood”

    (Mt)



    Tas, check. Uitnodiging, check. Identiteitsbewijs, check. Een goed humeur, check. Disneyland Parijs, here I come. Vol goede moed liep ik op het aangegeven tijdstip richting de ingang van het park. Tot nu toe was alles op rolletjes verlopen. Althans, we hadden geen vervelende file's gehad en hoewel het een lange rit was geweest vanaf het franse platteland, had ik mij prima vermaakt. De chauffeur had prachtige verhalen verteld over zijn jeugdige avonturen in de grote hoofdstad en ik, die graag luisterde, had dit met alle plezier en nieuwsgierigheid aangehoord.
    Hij had mij nu netjes afgezet en dus stond ik er vanaf nu alleen voor, maar ik hoefde nog maar een klein stukje te lopen en dan was ik al op de locatie waar ik zijn moest. Echter, wanneer ik daar zou zijn, zou ik geen idee hebben wat te doen en wat nou precies de bedoeling was. Er waren zowaar jongeren uitgenodigd in het park en ik was daar één van, maar veel verdere informatie had ik niet gekregen. Dat zat mij wel dwars. Ik was niet bepaald de persoon die de dingen zelf uitzocht en maar wat improviseerde. Nee, ik deed altijd gewoon braaf wat mij werd opgedragen. Niet dat ik nou zo onzelfstandig was, maar ik was gewoon onzeker over de keuzes die ik zelf maakte. Dan was de kans veel groter dat je iets fout deed. Als andere mensen mij opdroegen wat ik moest doen, had ik die onzekerheid niet. Dat maakte mij tot prima werkneemster, scholier en vriendin, maar daar hield het ook op. Ik had immers geen idee wat ik met de rest van mijn leven moest, welke richting ik precies op moest gaan en wat mijn pad was, maar daarom was het ook wel fijn om er even tussenuit te gaan en wie hield er nu niet van Disneyland? Ik had er dus veel zin in. Het park dat vol jeugdherinneringen zat. Niet dat ik ooit in Disneyland was geweest. Daar hadden we nooit het geld voor gehad, maar ik had de films gezien en mijn moeder had mij altijd sprookjes voorgelezen voor het slapengaan, toen ik klein was. Disney was altijd deel van mij geweest.
    Ik was ondertussen aangekomen bij de prachtige sprookjesachtige ingang. Dit was dan ook het moment dat onzekerheid mij overspoelde. Ik had alles gedaan wat mij was opgedragen. Althans, voor zover ik mij dat kon herinneren. Wat nu? In mijn grote hazelnoot bruine ogen was paniek te vinden en ik opende al lip bijtend mijn tas op zoek naar de brief met informatie in de hoop daar meer aanwijzingen te vinden, hoewel die hoop zeer klein was. Ik zou immers vast niet zomaar iets belangrijkst uit die brief vergeten zijn. De kans was dus nihil. In mijn handelingen was nu ondertussen ook de paniek te zien en mijn blik ging even langs de omgeving. Misschien was er iemand waar ik het aan kon vragen? Ik was immers opgegroeid in Frankrijk dus mijn Frans was prima, evenals mijn Spaans en Engels had ik op school geleerd. Het maakte dus niet veel uit in welke taal ik werd aangesproken, zolang ik maar iemand kon vinden waaraan ik het kon vragen, was het prima.

    (Iemand die Adelaine wil helpen? ^^
    Of vergezellen in haar paniek. Dat mag ook altijd :'))

    [ bericht aangepast op 30 april 2014 - 21:44 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [MT]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis Tomlinson
    Het zachte You can fly rolde over mijn lippen terwijl ik vrolijk door het verlaten park huppelde. Mijn rugzak kwam met een zachte plof tegen mijn rug aan met elke stap die ik zette en wist dat ik tempo er in moest zetten, wilde ik nog op tijd komen als Peter Pan in Nooitgedachtland en niet als de voetballer door de kleding waar ik nu in liep. Het was een keer bijna gebeurd en ik moest zeggen dat je hele vreemde blikken toegeworpen kreeg. Die keer was het alleen geen opzet gezet, maar gewoon struikelend je eigen omkleden en door de haast je halve kostuum maar aantrekken, om vervolgens naar het deel van het park te rennen waar je moest zijn. Gelukkig was het Niall geweest die me op het laatste moment nog kon tegenhouden, waarschuwen, waardoor ik uiteindelijk toch netjes als Peter Pan in het park liep. Nog net op tijd ook, wat wel het wonderbaarlijkste van het hele verhaal nog. Ja, het was soms lastig om alle twee de dingen te combineren, maar omdat ik het beide met alle liefde deed, was het makkelijker, dragelijker. Daarbij waren het ook de mensen hier die daarvoor zorgde en de kleine kinderen die je weer met een glimlach kon laten vertrekken, omdat ze hun grootste held hadden gezien. Ik wierp een blik op de klok in de verte, om uiteindelijk mijn pas, samen met mijn liedje, te versnellen, om een paar minuten later bij de deuren van de kleedkamers te staan. Met een laatste keer rondkijken, glipte ik naar binnen, om naar mijn kluisje te lopen, om te zorgen dat ik deze keer wel netjes ruim op tijd zou zijn, wat op dit moment redelijk leek te zijn.

    ( En nog steeds mijn Q flipt hem)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Niall Horan
    Ik had alleen naar het park moeten gaan omdat Louis eerst had moeten trainen. Het was nooit helemaal leuk, maar ik kon ermee leven zolang ik maar niet alleen naar bed en naar huis hoefde te gaan. Ik was al even in het park en stond wat besluiteloos in de kleedkamer. Mijn pak hing in mijn kluisje en mijn kleren hingen er al in. Ik stond dus alleen in mijn boxers met mijn pluizige pantoffels naast mijn schoenen onderin. Mijn gitaar leunde tegen hem bankje. Ik hoorde bekende voetstappen en draaide me met een glimlach om. "Hey, Boobear. Hoe was je training? Is het warm buiten of niet?" vroeg ik aan hem. Het was altijd wel warm in mijn leeuwenpak, maar in de winter moest ik toch echt mijn kleren eronder aan houden. Toch had ik het gevoel dat het nu niet hoefde. Ik viste ook mijn schmink van het plankje en begon in het spiegeltje aan de binnenkant van het kluisje mijn gezicht te doen. Gele schmink over mijn gezicht, zwarte neus, wit rond mijn oogkassen en zwart rond mijn ogen. Elke dag deed ik hetzelfde op, dus inmiddels had ik het wel geperfectioneerd en zat het er binnen 5 minuten op. Nu even wachten tot Louis me kon zeggen of het warm was of niet. Toch had ik de afgelopen dagen in alleen mijn pak gelopen, dus ik wist het al bijna zeker wat hij ging zeggen. Ik pakte dus vast mijn pak uit mijn kluisje en sprong erin, tot het om mijn middel hing. Daar deed ik mijn armen erin en trok het verder omhoog. Voor ik het pak dicht deed deed ik de pluizige fijne pantoffels aan die bij het pak hoorden. "Kan je me inritsen, lief?" vroeg ik. Ik voelde wel de ring tegen mijn ribben prikken, maar ik was er inmiddels aan gewent omdat het doosje er al weken zat. Ik had alleen nog niet de moed gehad om hem te vragen, ondanks dat we al zo lang samen waren.


    Bowties were never Cooler

    Louis Tomlinson
    Mijn pas veranderde van richting toen mijn blik viel op een bekende jongen, die ik eerder vandaag alleen had moeten laten vertrekken naar het park. Op mijn tenen liep ik zijn richting op met mijn armen al wijd open voor een knuffel, maar deze vielen al snel langs mijn lichaam toen de jongen me aan had horen komen en zich met een glimlach omdraaide. Ik had het kunnen weten, dus in plaats van een pruillipje op te zetten en moeilijk te gaan doen, liep ik iets sneller naar hem toe, om mijn armen alsnog om hem heen te wikkelen. Nu kon het nog, straks niet meer, dus nog een reden om gretig gebruik te maken van dit moment, al zou ik nog op mijn hoede blijven, omdat ik wist hoe het hier ging. 'Hi schat,' verliet mijn mond terwijl ik met mijn kin op zijn schouder steunde, in het spiegeltje meekijkende hoe Niall zijn schmink weer opdeed, langzaam veranderde in Simba. Mijn planning om het tempo er in te zetten viel een beetje in duigen, dus dat zou zo waarschijnlijk nog haasten worden. Eigenlijk net als het klooien, want dat zou betekenen dat de jongen zijn schmink opnieuw moest doen, wat eigenlijk best aannemelijk klonk. 'Maar je vraagt serieus aan iemand die tienduizend keer een veld rond rent, en er zo bijloopt, of het warm is?' vroeg ik met een zachte grinnik, om mijn hoofd te schudden. 'Je pak is voldoende voor vandaag, al weet je waarschijnlijk hoe ik erover denk,' antwoordde ik uiteindelijk, om nog een kusje op zijn wang te drukken, die je zag zitten door de schmink, waarna ik onschuldig naar mijn eigen kluisje liep, om mijn tas er in te knallen en mijn kostuum eruit te halen. Met het laatste in mijn armen liep ik terug naar Niall, om zoals gevraagd zijn rits te doen. 'Alsjeblieft,' zei ik en trok hem weer dicht tegen me aan voor een kleine seconde. 'Maar daar staat nog wel iets tegenover,' fluisterde ik in zijn oor en begon daarna toch echt met me eigen omkleden.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Liam Payne

    Al zingend liep ik het pretpark binnen, ik hield ervan als Disneyland er zo verlaten bijlag. Het gaf me een gevoel van rust, het was alsof ik in een andere wereld terechtkwam. De woorden van mijn lievelingslied 'kiss you' glipten met gemak uit mijn mond. Toen ik besefte hoe laat het al was rende ik zo vlug mogelijk naar de kleedkamer. Het ging niet de eerste keer zijn dat ik te laat ging zijn, de baas had mij al gewaarschuwd. Deze job kon ik gewoon niet verliezen dus te laat komen was geen optie. Toen ik de deur van de kleedkamer haastig opendeed zag ik Niall en Louis zich al klaarmaken. 'Hi, Louis en Niall!' riep ik wat uitgeput en stapte dan weer wat rustiger naar mijn kluisje. Ik had gehoord dat er vandaag vijf jongeren een uitnodiging hadden gekregen om te genieten van het sprookjesachtige Disneyland, maar ik wist zelf van niets meer. En dat was iets waar ik niet tegen kon, ik haatte het als ik niet wist wat er ging gebeuren. Nadat ik mij had uitgekleed en mijn kleren in mijn kluisje had gelegd ging ik wat uitrusten op een bankje in de kleedkamer. 'Jullie zijn ook altijd vroege vogels, hé?' glimlachte ik vriendelijk naar Louis en Niall. Afwachtend op hun antwoord trok ik in no time mijn woody pak aan. Voor mij was dat dagelijkse routine, net als mij schminken zodat ik echt lijk als hem. Deze job vond ik echt perfect, ik vond het fantastisch om kinderen hun idolen te laten ontmoeten. Ik stapte toen rustig naar mijn rugzak en begon te zoeken naar mijn schmink. Na lang zoeken had ik het nog altijd niet gevonden. Helemaal in paniek begon ik heen en weer te stappen. Zou Louis of Niall zo lief zijn om hun schmink uit te lenen? Ik raapte al mijn moed bijeen en vroeg Niall of hij nog schmink voor me had.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 10:39 ]


    "Music expresses everything I can't say in words."

    Harry Styles
    Na die paar jaar dat ik in Disney werkte, kreeg ik elke ochtend nog altijd een warm gevoel zodra ik het park opliep. Het zou me ook altijd blijven overweldigen. Vooral als ik hier was als mezelf. Zodra ik was omgetoverd tot Tarzan, was ik zelf een onderdeel van het park. Maar dan moest ik nu wel opschieten. Ik haaste me het park over toen ik op de klok in de verte zag, dat ik hier allang had moeten zijn. Ik trok de deur van de klaarkreeg open, mompelde een zachte hoo, tegen de mensen die er al waren, zonder naar ze op te kijken en trok mijn Locker open. Het was zo raar om me zo te schamen zodra ik me moest omkleden met de rest van de jongens en totaal niet realistisch, omdat ik straks in enkel een lindedoek over het park zou lopen. Ik kleden me dan ook razendsnel tot op mijn boxer uit en gooide mijn kleding in de locker, waar ik het doek uithaalde om rond mijn middel te knopen. Met bruine en groene smink, maakte ik mezelf smerig en bedekte ik grotendeels mijn tatoages. Het scheelde echt dat ik eigenlijk zo klaar was en geen uren nodig had. Alleen nu kwam het deel dat ik niet alleen kon. Ja als ik de tijd had, zoals normaal lukte het vaak wel. Maar nu zou ik het nooit optijd redden, tenzij ik wilde dat de pruik halverwege afviel, of al mijn krullen eronderuit kwamen. Ik haalde de pruik van het pashoofd en keek wat onwennig om me heen, tot ik Louis zag. 'Lou, wil je alsjeblieft helpen?' Vroeg ik zacht. Louis was de enige waaraan ik het durfde te vragen en normaal ging comuniseren met hem me geweldig af, maar niet met de rest erbij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Niall Horan
    Ik glimlachte toen ik Louis zijn armen om me heen voelde en begon toen toch maar rustig mijn schmink te doen. Intussen keek ik niet alleen naar mezelf in de spiegel. Ik kon deze schmink, op de lijnen rond mijn ogen na, blind opdoen, dus erg om naar hem te kijken was het niet. Ik zette een laatste streep en keek even tevreden naar mijn gezicht voor ik me op mijn vriendje richtte. Ik grinnikte zacht bij zijn woorden en drukte een roodbruine lok uit zijn ogen. Pas bij zijn andere woorden gaf ik hem zacht een tik op zijn neus. Dit moest hij niet doen, zeker niet omdat we hier moesten oppassen. "Wat ben je toch een stoute jongen." mompelde ik met een grijns, die wat verdween door het kusje op mijn wang. "Lou, nu moet ik die zooi weer pakken." klaagde ik terwijl ik mezelf in mijn pak hees. Met een klein likje schmink werkte ik de kusplek bij en checkte of alles nog goed zat. Ik vroeg of hij me wilde inritsen terwijl ik mijn kluisje dicht sloeg en de kap over mijn hoofd trok. Net toen hij mijn kant op kwam, kwam Liam binnen. Een van onze collegas. Een snel kusje voor werk zat er dus niet in, jammer genoeg. Meestal waren we zo vroeg dat we nog wat konden flikflooien voor de rest kwam. "Hey." zei ik terwijl ik voelde hoe Louis de rist van mijn pak sloot. Ik haalde mijn schouders op bij zijn woorden. "Lou heeft vroeg training en ik wil graag omgekleed zijn voor de rest komt met m'n gitaar en alles." zo probeerde ik ons hieruit te lullen. Het was meer dan waar, maar lang niet de complete reden. Bij de woorden van mijn vriendje rolde ik met mijn ogen. "5 minuten achter je schip." fluisterde ik hem toe voor ik me op Liam moest richten. "Sorry man. Ik heb alleen geel, wit en zwart. Daar heb je niets aan." verontschuldigde ik me voor ik mijn gitaar om hing. Ik hoppelde richting de deur en keek nog even naar de twee jongens. "Ik ga het park vast in. Misschien tot snel." zei ik voor ik naar buiten ging en richting het schip in Neverland huppelde. Onderweg zag ik Harry lopen, maar schobk er niet te veel aandacht aan. Ik was te erg met mijn hoofd in de wolken. Vandaag zou ik voor een of andere wensweek een jongen moeten rondleiden, maar toch echt niet dat ik daarvoor een kusje van mijn hopelijk aanstaande verloofde zou overslaan.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 13:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Cassialynn "Cassie" Amani Gómez • Elsa • Outfit

    Terwijl Two Pieces van Demi Lovato door mijn oortjes klinkt, wandel ik naar het park. Het is geweldig om in Disneyland Parijs te mogen werken, het is een goede start voor mijn musicalcarrière. Ik werk er nu één jaar en ik heb in een musicalproductie mogen meespelen, maar een echt grote rol was het niet, dat gaat vast nog komen. Eventjes later was ik in de kleedkamer. Louis, Harry en Liam waren er, allemaal waren ze wel aardig. Ik kende een aantal van de werkers van vorig jaar, anderen waren weer nieuw. Maar ik hield ervan om nieuwe mensen te leren kennen. Ik wilde ze even alleen laten en besloot mezelf eerst te transformeren naar Elsa. Ik zocht een hoekje waar niemand me kon zien en trok mijn kleding uit. Iet wat onhandig trok ik mijn blauwgroene jurk aan, het ging amper, maar het lukte uiteindelijk. Mijn haar haalde ik uit de knot en deed ik in een losse vissengraatvlecht. Iemand van de make-up zou het vast wel mooier maken en me opmaken, ikzelf had op dit moment geen zin om dat te doen. Het moest allemaal zo precies. Lijntje voor lijntje, kleur voor kleur. Pff… Ik wandelde naar de jongens. 'Hey, jongens.' glimlachte ik. 'Ik hoop dat ik niet stoor?' Dat wilde ik echt niet, dat ik een probleem was voor mensen.

    [Sorry voor de korte post, ik heb nu weinig tijd.]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2014 - 14:02 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    [Hazza is er nog niet en Niall is al weg]


    Bowties were never Cooler