• Wil jij Tokio Hotel promoten, helemaal gratis, en er zelf ook nog wat aan over houden?!
    DOE DAN NU MEE!

    Verzin het origineelste plek om Humanoid posters op te hangen! Zorg dat veel mensen ze te zien krijgen en dat het lekker opvalt! De 7 beste ideeën krijgen 3 grote posters toegestuurd! Je kan dus misschien wel jou idee uitvoeren door middel van deze posters en je favo band promoten ;)! Daarna kun je ons de foto's toesturen!
    Het kost jou dus helemaal niets!

    Het is de bedoeling dat 2 van de 3 posters voor jouw actie worden gebruikt, de andere mag je zelf in je kamer hangen!!!
    De persoon met de leukste foto's van hun promotie-uitwerking krijgt dan ook nog eens een ere plaatsje op de FrontPage van de site én de Hyve!

    Meerdere ideeën mogen worden ingestuurd dus ga ervoor!

    Succes!

    Insturen kan HIER


    Echt meedoen anders ga ik bijten. Ik heb me in de strijd geworpen voor die posters bij de mediamarkt dus BETER dat jullie ze willen winnen. (6)(hoera)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2009 - 22:54 ]

    Come on people het is gratiss!!! :((


    Wie du mir, so ich dir.

    misschien doe ik mee :) als ik thuis ben probeer ik wel wat te verzinnen maar ik heb wel heel weinig tijd :O zit helemaal vol gepland voor de komende weken

    [ bericht aangepast op 14 okt 2009 - 11:12 ]

    Op de wcbril van een openbaar restaurant _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    I don't get it.
    Zal wel lid van dat forum moeten zijn x'D Daar heb ik geen zin in.


    Your make-up is terrible

    Ik snap het niet =x
    Je moet posters ophangen om Humanoid te promoten, maar waar haal je die posters?
    x


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik snap het niet =x
    Je moet posters ophangen om Humanoid te promoten, maar waar haal je die posters?
    x


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Is dat die van 't 3D concert? ;x

    Als jullie een goed plan hebben om hem duidelijk op te hangen, sturen wíj jullie de posters op.

    Cherished schreef:
    Als jullie een goed plan hebben om hem duidelijk op te hangen, sturen wíj jullie de posters op.


    toch doe ik maar niet mee :( school en stage zit echt vol ze hebben dingen gepland op me 18de verjaardag en op dagen waarvan ik niks op vind slaan O___O

    Waar kan je dan niet meedoen? xD
    Het enige wat je hoeft te doen is een plek verzinnen, en als je wint de poster er ophangen? xD

    Cherished schreef:
    Waar kan je dan niet meedoen? xD
    Het enige wat je hoeft te doen is een plek verzinnen, en als je wint de poster er ophangen? xD


    Omdat ik hem dan ergens bij de *** wil op hangen maar daar heb ik geen tijd voor O.O

    Aha oke? :')
    Jammer je loopt leuke prijzen mis xD

    Cherished schreef:
    Aha oke? :')
    Jammer je loopt leuke prijzen mis xD


    ik weet x[ ik sla me zelf nu al voor me kop x[

    Yeah right, hier in Venlo zeker. Dat wordt mijn dood nog eens :X


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Dus, als ik een plaats verzin moet ik dat zeggen, en daar een foto van trekken?
    Of gewoon zeggen en als ik win krijg ik dan posters voor op te hangen? (:
    ja, ik ben dom ;D


    Never run out of reasons to smile...